KINGWAY COLIBER PROBLEM
Posty: 11
• Strona 1 z 1
KINGWAY COLIBER PROBLEM
Witam !
Jestem nowy na forum i nie wiem czy w dobrym miejscu daje temat. Więc proszę o wyrozumiałość.
Mój problem wygląda tak :
Mam skuter Kingway Coliber. W minione wakacje zostały ściągnięte blokady, aby dało się ,,poszaleć'' ( z gaźnika, filtra powietrza, i tłumnika, - zgodnie z instrukcją na yt.)
2 miesiące później w skuterze zepsuł się gaźnik a dokładniej membrana w gaźniku. Postanowiłem wymienić cały gaźnik na nowy. Kupiłem na allegro nowy, lecz z większą ,,tuningową '' dyszą ( normalnych nie było
). No więc założyłem ten gaźnik i skuterek chodził może z 3-4 dni. Potem przejechałem się ze znajomym ( trasa ok 5 km ) i w tedy prędkość max. zmalała z 80 do 30 :/ oraz zaczął bardziej dymić z tłumnika. Następnego dnia chcę odpalić mojego Coliberka, wchodzę do garażu a tu dźwięk jakby migacz był włączony, ale nie był. i nie chciał już odpalić. Pojechałem do znajomego mechanika o porade, powiedział że on na skuterach się tak bardzo nie zna ale prawdopodobnie zawory. I mam prośbę do was czy mógłby mi ktoś doradzić co w takiej sytuacji zrobić ? skuter nie jest nagwarancji ma przejechane ok 3500 km.
Jestem nowy na forum i nie wiem czy w dobrym miejscu daje temat. Więc proszę o wyrozumiałość.
Mój problem wygląda tak :
Mam skuter Kingway Coliber. W minione wakacje zostały ściągnięte blokady, aby dało się ,,poszaleć'' ( z gaźnika, filtra powietrza, i tłumnika, - zgodnie z instrukcją na yt.)
2 miesiące później w skuterze zepsuł się gaźnik a dokładniej membrana w gaźniku. Postanowiłem wymienić cały gaźnik na nowy. Kupiłem na allegro nowy, lecz z większą ,,tuningową '' dyszą ( normalnych nie było

- dawid707070
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 10/2/2011, 11:15
hmm te dzwiek przerywacza przy odpalaniu i jak nie kręci to moze słaby akumulator ? wtedy takie pykanie przekaźnika jest a nie kręci. nie wiem czy o to ci chodziło. co do reszty mogą byc zawory. sprawdz je na wszelki wypadek. aha i jaka membrana w gaxniku ci poszła ? tak jest w ogóle jakas ?.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio12323 napisał(a):hmm te dzwiek przerywacza przy odpalaniu i jak nie kręci to moze słaby akumulator ? wtedy takie pykanie przekaźnika jest a nie kręci. nie wiem czy o to ci chodziło. co do reszty mogą byc zawory. sprawdz je na wszelki wypadek. aha i jaka membrana w gaxniku ci poszła ? tak jest w ogóle jakas ?.
Przed chwilą przy nim kombinowałem. Jest coś dziwnego gdyż światło stop świeci poprawnie, migacze pulsują ale wydają dziwny dźwięk, a gdy próbuje go odpalić na starter to nie ma żadnego dźwięku. Podładowałem akumulator i dalej nic.
A z membraną to było tak że sąsiad chodzi do szkoły mechanizacji samochodowej i oddałem ten skuter jemu żeby mi w tedy sprawdził. I powiedział że membrana, jakaś pod iglicą czy coś. Niestety nie bawiłem się w rozbieranie skuterów więc dokładniej sam nie wiem.
- dawid707070
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 10/2/2011, 11:15
A przypadkiem Ci przełączniki nie zamokły? Bo jak naleci woda do przełącznika od kierunków to później przerywacz sam "cyka" co kilka sekund, choć kierunki się nie świecą, a po ich włączeniu mogą być różne brzęczenia i buczenia. Czasami takie walenie się kierunków to też kwestia poluzowanych kabli przy aku, masę do ramy też można by sprawdzić.
Rieju RRX 70
-
Dr_Acula - Świeżak
- Posty: 323
- Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
- Lokalizacja: kuj-pom division
Być może i tak, ale wątpię żeby to była przyczyna nie odpalania skutera, oraz większego dymienia.
Mam również propozycję oddać go do naprawy tam, gdzie go kupiłem i robiłem przeglądy, tylko że jak ostatnio dałem go na przegląd to mi wszystkie śrubki w silniku poobrabiali, i się nie da odkręcić większości, więc dalej nie wiem co z nim zrobić. Oglądałem kilka filmików na Youtube, jak ustawić te zawory. Tylko że się nie bawiłem w ,, głębsze '' rozbieranie skutera, więc się do końca na tym nie znam.
Mam również propozycję oddać go do naprawy tam, gdzie go kupiłem i robiłem przeglądy, tylko że jak ostatnio dałem go na przegląd to mi wszystkie śrubki w silniku poobrabiali, i się nie da odkręcić większości, więc dalej nie wiem co z nim zrobić. Oglądałem kilka filmików na Youtube, jak ustawić te zawory. Tylko że się nie bawiłem w ,, głębsze '' rozbieranie skutera, więc się do końca na tym nie znam.
- dawid707070
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 10/2/2011, 11:15
to jak sie nie znasz lepiej oddaj moto moze do innego serwisu specjalizujÄ…cego sie w naprawie takich moto
w przypadku chinoli moze byc dosłownie wszystko...

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ludzie jaki jest problem z ustawieniem zaworów masz tam 4 śrubki odkręcić+ kilka plastików. Masz odkręcić plastiki dokopać się tam do głowicy ściągnąć ten dekielek i szczelinomierzem sprawdzić luz na zaworach. Może to tylko gaźnik albo filtr powietrza ci się zapchał jak na mój gust możesz to zrobić sam bez problemu.
- KmL1234
- Świeżak
- Posty: 120
- Dołączył(a): 29/8/2010, 18:22
- Lokalizacja: Wadowice
Zawory ustawiałem ale to nic nie dało. Akumulator podładowałem i elektryka działa już jakimś cudem poprawnie. Jak na początku tematu wspomniałem wymieniałem na gaźnik, tylko na taki z większą dyszą, bo membramka pękła, i myślę sobie żeby przełożyć z tego nowego gaźnika do tego starego (oryginalny). Było by coś z tego ? Wie ktoś czy są one tej samej wielkośći ?
- dawid707070
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 10/2/2011, 11:15
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości