Zobacz wÄ…tek - KINGWAY COLIBER PROBLEM
NAS Analytics TAG

KINGWAY COLIBER PROBLEM

i inne małe pojemności
_________

KINGWAY COLIBER PROBLEM

Postprzez dawid707070 » 10/2/2011, 11:27

Witam !
Jestem nowy na forum i nie wiem czy w dobrym miejscu daje temat. Więc proszę o wyrozumiałość.


Mój problem wygląda tak :
Mam skuter Kingway Coliber. W minione wakacje zostały ściągnięte blokady, aby dało się ,,poszaleć'' ( z gaźnika, filtra powietrza, i tłumnika, - zgodnie z instrukcją na yt.)
2 miesiące później w skuterze zepsuł się gaźnik a dokładniej membrana w gaźniku. Postanowiłem wymienić cały gaźnik na nowy. Kupiłem na allegro nowy, lecz z większą ,,tuningową '' dyszą ( normalnych nie było :( ). No więc założyłem ten gaźnik i skuterek chodził może z 3-4 dni. Potem przejechałem się ze znajomym ( trasa ok 5 km ) i w tedy prędkość max. zmalała z 80 do 30 :/ oraz zaczął bardziej dymić z tłumnika. Następnego dnia chcę odpalić mojego Coliberka, wchodzę do garażu a tu dźwięk jakby migacz był włączony, ale nie był. i nie chciał już odpalić. Pojechałem do znajomego mechanika o porade, powiedział że on na skuterach się tak bardzo nie zna ale prawdopodobnie zawory. I mam prośbę do was czy mógłby mi ktoś doradzić co w takiej sytuacji zrobić ? skuter nie jest nagwarancji ma przejechane ok 3500 km.
dawid707070
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10/2/2011, 11:15


Postprzez marynarz1 » 10/2/2011, 13:53

Jak według niego to zawory słychać to należało by je sprawdzić i wyregulować ewentualnie. Jak sie na tym nie znasz to oddaj komus kto wie co jest 5. Jakis warsztat najlepiej.
SUZUKI RF 900 96'
Avatar użytkownika
marynarz1
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 19/1/2010, 20:55
Lokalizacja: Jelonka


Postprzez henio12323 » 10/2/2011, 13:56

hmm te dzwiek przerywacza przy odpalaniu i jak nie kręci to moze słaby akumulator ? wtedy takie pykanie przekaźnika jest a nie kręci. nie wiem czy o to ci chodziło. co do reszty mogą byc zawory. sprawdz je na wszelki wypadek. aha i jaka membrana w gaxniku ci poszła ? tak jest w ogóle jakas ?.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez dawid707070 » 10/2/2011, 20:35

henio12323 napisał(a):hmm te dzwiek przerywacza przy odpalaniu i jak nie kręci to moze słaby akumulator ? wtedy takie pykanie przekaźnika jest a nie kręci. nie wiem czy o to ci chodziło. co do reszty mogą byc zawory. sprawdz je na wszelki wypadek. aha i jaka membrana w gaxniku ci poszła ? tak jest w ogóle jakas ?.



Przed chwilą przy nim kombinowałem. Jest coś dziwnego gdyż światło stop świeci poprawnie, migacze pulsują ale wydają dziwny dźwięk, a gdy próbuje go odpalić na starter to nie ma żadnego dźwięku. Podładowałem akumulator i dalej nic.
A z membraną to było tak że sąsiad chodzi do szkoły mechanizacji samochodowej i oddałem ten skuter jemu żeby mi w tedy sprawdził. I powiedział że membrana, jakaś pod iglicą czy coś. Niestety nie bawiłem się w rozbieranie skuterów więc dokładniej sam nie wiem.
dawid707070
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10/2/2011, 11:15

Postprzez Dr_Acula » 10/2/2011, 22:56

A przypadkiem Ci przełączniki nie zamokły? Bo jak naleci woda do przełącznika od kierunków to później przerywacz sam "cyka" co kilka sekund, choć kierunki się nie świecą, a po ich włączeniu mogą być różne brzęczenia i buczenia. Czasami takie walenie się kierunków to też kwestia poluzowanych kabli przy aku, masę do ramy też można by sprawdzić.
Rieju RRX 70
Avatar użytkownika
Dr_Acula
Świeżak
 
Posty: 323
Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
Lokalizacja: kuj-pom division

Postprzez dawid707070 » 11/2/2011, 13:07

Być może i tak, ale wątpię żeby to była przyczyna nie odpalania skutera, oraz większego dymienia.
Mam również propozycję oddać go do naprawy tam, gdzie go kupiłem i robiłem przeglądy, tylko że jak ostatnio dałem go na przegląd to mi wszystkie śrubki w silniku poobrabiali, i się nie da odkręcić większości, więc dalej nie wiem co z nim zrobić. Oglądałem kilka filmików na Youtube, jak ustawić te zawory. Tylko że się nie bawiłem w ,, głębsze '' rozbieranie skutera, więc się do końca na tym nie znam.
dawid707070
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10/2/2011, 11:15

Postprzez henio12323 » 11/2/2011, 15:41

to jak sie nie znasz lepiej oddaj moto moze do innego serwisu specjalizującego sie w naprawie takich moto :) w przypadku chinoli moze byc dosłownie wszystko...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez KmL1234 » 12/2/2011, 06:54

Ludzie jaki jest problem z ustawieniem zaworów masz tam 4 śrubki odkręcić+ kilka plastików. Masz odkręcić plastiki dokopać się tam do głowicy ściągnąć ten dekielek i szczelinomierzem sprawdzić luz na zaworach. Może to tylko gaźnik albo filtr powietrza ci się zapchał jak na mój gust możesz to zrobić sam bez problemu.
KmL1234
Świeżak
 
Posty: 120
Dołączył(a): 29/8/2010, 18:22
Lokalizacja: Wadowice

Postprzez Cross88 » 13/2/2011, 09:49

Miałem kiedys coliberka i spadek maksymalnej predkosci + dymienie. okazalo sie ze bral olej ( wypil pelny poziom w 5 tygodni), sprawdz czy masz olej, u mnie sie to skonczylo zatartym silnikiem.
Avatar użytkownika
Cross88
Świeżak
 
Posty: 161
Dołączył(a): 3/6/2008, 18:44

Postprzez dawid707070 » 13/2/2011, 17:22

Zawory ustawiałem ale to nic nie dało. Akumulator podładowałem i elektryka działa już jakimś cudem poprawnie. Jak na początku tematu wspomniałem wymieniałem na gaźnik, tylko na taki z większą dyszą, bo membramka pękła, i myślę sobie żeby przełożyć z tego nowego gaźnika do tego starego (oryginalny). Było by coś z tego ? Wie ktoś czy są one tej samej wielkośći ?
dawid707070
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 10/2/2011, 11:15



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na górê