Zobacz wÄ…tek - derbi gpr 50 i dziwna praca ssania
NAS Analytics TAG

derbi gpr 50 i dziwna praca ssania

i inne małe pojemności
_________

derbi gpr 50 i dziwna praca ssania

Postprzez haribo » 1/2/2011, 17:07

Siema, obecnie śmigam na derbi gpr 50 nude, a mój problem jest następujący, chcąc odpalić zimny silnik użwam ssania, lecz w każdym sprzęcie z jakim się zetknąłem ssanie musi być włączone na pare minut i wtedy silnik trzyma podwyższone odborty i wszystko cacy, ale nie u mnie :evil:
W manualu jasno jest napisane, że:

• Przekręć dźwigniÄ™ ssania do doÅ‚u.
• WciÅ›nij starter na co najmniej 10 sekund jednoczeÅ›nie lekko przekrÄ™caj manetkÄ™ gazu.
Jeśli silnik zostanie uruchomiony.
• Puść manetkÄ™ gazu.
• Przekręć dźwigniÄ™ ssania do góry.
• JeÅ›li gaźnik jest niestabilny, przekręć manetkÄ™ kilkukrotnie.

Niestety jasno i pięknie to wygląda tylko na papierze, postępując zgodnie z instrukcją dochodzę do ostatniego punktu i ku mojemu rozczarowaniu muszę trzymać gaz lekko odkręcony, bo inaczej zgaśnie. Gdy zostawie dźwignię ssania w pozycji otwartej to silnik pochodzi chwilkę (niekoniecznie na wyższych obrotach) i zgaśnie.
W tym czasie gdy silnik by się nagrzewał ja bym spokojnie ubrał rękawice itp.
Kombinowałem z obrotanie biegu jałowego, lecz to nic nie dało, nie próbowałem jeszcze się dobierać do śróbki od mieszanki, może tam tkwi problem?
Czy jest ktoś w stanie wskazać mi przyczynę problemu?
Avatar użytkownika
haribo
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 24/10/2009, 20:44
Lokalizacja: Gniezno


Postprzez komarcc » 1/2/2011, 17:35

Opisz dokładniej co się działo gdy regulowałeś bieg jałowy, czyli wkręcałeś śrubkę od regulacji obrotów.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń


Postprzez haribo » 1/2/2011, 17:46

Jak podniosłem obroty biegu jałowego, ssanie działało mniej-więcej poprawnie, ale i tak zdarzało mu się zgasnąć, gdy już silnik się rozgrzał obroty były stanowczo za wyskowie, więc ustawiłem je niżej, i muszę trzymać lekko odkręcony gaz :evil:
Avatar użytkownika
haribo
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 24/10/2009, 20:44
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez komarcc » 1/2/2011, 22:42

Nie wiem jak rozwiązane jest u Ciebie ssanie, ale na początek sprawdziłbym czy działa prawidłowo, wygląda to tak, że ssanie jest, ale bardzo małe, może coś się przytkało?
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez haribo » 2/2/2011, 10:21

ok, dzięki za radę, wezmę gaźnik na warsztat może to coś pomoże...
Avatar użytkownika
haribo
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 24/10/2009, 20:44
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez Dr_Acula » 2/2/2011, 23:52

Powiem Ci, że w Kymco miałem to samo, ustawiłem obroty tak żeby po rozgrzaniu były ok, to po odpaleniu miał może z 1k rpm, często gasł na zimnym. Albo rozbierz i przeczyść gaźnik, może przelew od ssania jest zapchany czy coś, albo podkręć trochę obroty i się przyzwyczaj ;).
Rieju RRX 70
Avatar użytkownika
Dr_Acula
Świeżak
 
Posty: 323
Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
Lokalizacja: kuj-pom division

Postprzez shiver » 4/2/2011, 16:51

Kolego jeśli po odpaleniu Ci gasł i miałes w tedy mokrą świecę to ja bym stawiał na zbyt bogatą mieszankę lub możesz jeszcze sprawdzić filtr powietrza.
Obrazek
Avatar użytkownika
shiver
Świeżak
 
Posty: 188
Dołączył(a): 31/1/2011, 14:20
Lokalizacja: sie biorÄ… TROLLE?!?!?!?!



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê