Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez mateuszekrs » 5/1/2010, 19:54

moto ma oryginalne 4500km przebiegu, z silnikiem jest wszystko ok, zauważyłem że na tłumiku była zaspawana dziura, chyba blokady tam już nie będzie, lub jest źle zdjęta, czyli pozostaje raczej tylko moduł lub gaźnik, ewentualnie te zębatki. moto mam na działce więc najwcześniej jutro policzę mu zęby. Po czym poznać że gaźnik jest zablokowany??
mateuszekrs
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2/1/2010, 21:36
Lokalizacja: Leżajsk


Postprzez dominRS » 5/1/2010, 20:11

koleś czego Ty wymagasz? jak mialem 12/43 i na 5 przy 10 tys obr (AM5) tez mialem kolo 85 na blacie.
teraz mam 14/43 i dobijam do 100 przy 10 tys na lajce.
dominRS
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13/9/2009, 15:03
Lokalizacja: TST


Postprzez CySiEk » 6/1/2010, 15:08

talta napisał(a):Jeszcze narzekasz, że nie masz żeliwa :O Stożek wywal, wszystko dobrze wyreguluj i gaźnik przeczyść. Zobacz czy w wydech nie ma nagaru. Kompresja dobra, nie najlepsza ale ok. Nie wiem może masz wylatane płytki membrany albo ktoś Ci wsadził miękkie i nie może dokręcić. Może pierścienie wylatane, zdejmij z tłoka i włóż do cyla i sprawdź szczeliniomierzem. Tak z ciekawości masz chromowane pierścienie ?
Mateusz może masz wydech, gaźnik, moduł po blokowane.



stożek kiedyś specjalnie wywaliłem i wsadziłem ten zwykły filtr dużo gorzej wchodził na obroty i max był 8.5-9 tys.... płytki na membranie w sumie mogą być wylatane wiem że jeden dość odstaje :P to ma aż takie znaczenie? ;] bodajże mam jeden chromowany a 2 zwykły o ile pamiętam, tłok nie dawno zmieniałem.... więc nie powinno być źle z nim

a nicasil jest lepszy od żeliwa czy coś ?
CySiEk
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 25/6/2009, 21:14
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez dominRS » 6/1/2010, 18:30

no lepszy jest,ja mam oryginalny filtr i spokojnie go wykręcam za skale obrotomierza...;P
dominRS
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13/9/2009, 15:03
Lokalizacja: TST

Postprzez talta » 7/1/2010, 13:09

Możliwe, że przy 19 seryny będzie dawał za mało powietrza ale pewnie nawet nie regulowałeś. Żeliwo ma swój plus, bo możesz robić szlif, a reszta to wady. Pewnie górny chromowany :P Możesz założyć drugi też chromowany. (na żeliwo nie polecam) Nigdy nie miałem membrany ale ostatnio czytam dużo o niej i o cylindrach, planuje kiedyś założyć w simie, z tego co wyczytałem może mieć wpływ ale sam z braku doświadczenia nie mogę tego potwierdzić.
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez CySiEk » 9/1/2010, 19:46

hmm czyli jeśli bym zmienił obydwa pierścienie na nowe i obydwa kupił chromowane to lepiej by chodziła aprilka? bo mam zamiar kupić cylek 70 ale trochę się waham bo wolałbym jednak mieć 50 w razie czegoś ;p
CySiEk
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 25/6/2009, 21:14
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez woli10 » 9/1/2010, 22:27

Witam!

Mam pytanie, czy mógłby mi ktos podac numer (albo wymiary) łozyska oznaczonego numerem 1 : http://www.easyparts.nl/showdrawing/382 ... Shaft.html ... bo odziwo u mnie mimo ze tam powinno byc łozysko , tak owego nie było, poprostu ten jeden wałek od biegów miał w ch** luzu ;/
;]
~~Aprilia Rs 50 '97 - street~~ ;)
Avatar użytkownika
woli10
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 31/8/2009, 09:43
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Postprzez andrzej551 » 10/1/2010, 14:30

człowieku przecież nikt ni bedzie specjalnie dla Ciebie rozkrecał silnika... szukaj w google i tyle
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez dominRS » 10/1/2010, 15:08

koles to jak wgl Ci ten motor chodzil...zal...
dominRS
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 13/9/2009, 15:03
Lokalizacja: TST

Postprzez woli10 » 10/1/2010, 16:58

andrzej551 napisał(a):człowieku przecież nikt ni bedzie specjalnie dla Ciebie rozkrecał silnika... szukaj w google i tyle


A czy ja napisałem, zeby ktos rozbierał silnik ? ;/ Wiem, ze niektórzy wolą sami zrobic moto niz zaprowadzic do mechanika i myslałem ze na tym forum tacy też są i ze ktos bedzie sie orientował jakie tam jest łozysko no ale jednak sie myliłem.. ;/ :roll:

dominRS napisał(a):koles to jak wgl Ci ten motor chodzil...zal...


Dobrze chodził, przełenia 11/45 - v-max ok 100km/h jedyny tuning to dyfuzor arrow i koncówka MK.. teraz robie remont a wiec jak wszystko poskładam powinno byc jeszcze lepiej :)
~~Aprilia Rs 50 '97 - street~~ ;)
Avatar użytkownika
woli10
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 31/8/2009, 09:43
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Postprzez talta » 11/1/2010, 13:15

Może jeszcze cylindra nie miałeś ? Cysiek tarcie będzie mniejsze, powinnien się trochę poprawić start i reakcja na gaz ale możesz tego nie wyczuć. Jak zmieniasz cyl to od razu wał, dobre łożyska i dobre na korbę, dobry tłok i spokój. Oczywiście wydech. Gaźnik 19 starczy. Cyl też dobrej jakości, ja bym założył żeliwo, na tłok górny pierścień chromowany, dolny zwykły. Policz czy ci się to opłaca. Jak masz robić po łepkach to nie rób wcale.
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez woli10 » 11/1/2010, 19:49

talta napisał(a):Może jeszcze cylindra nie miałeś ?


to do mnie?

K**wa , sorry ale pisząc tu liczyłem na to ze ktos z was posiada tez jakąś rozszerzoną wiedze na temat aprili rs i silnika am6, ale widze ze ograniczacie sie tylko do podstaw typu: numer świecy, jaki olej do silnika i tyle... wystarczy zadac jakies ''trudniejsze'' pytanie to odrazu próbujecie ukryc swoje braki wiedzy wrzucaniem na kogos... // odrazu mówie nie chce nikogo urazic, poprostu stwierdzam fakty..
~~Aprilia Rs 50 '97 - street~~ ;)
Avatar użytkownika
woli10
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 31/8/2009, 09:43
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Postprzez talta » 11/1/2010, 20:13

Hmm może nie wszyscy mieli ten silnik w łapach (ja np. siedzie aktualnie nad simsonowskim i grzebie ale tak zimno, że nie wyrabiam).
Jak Ty jeździsz bez łożysk to gratulację. Oczywiście łatwiej jest nam truć dvpę niż znaleźć w googlach. Łożysko to 1412 oryginalnie montowane było nadella.
Btw. Na tej stronce co podałeś też jest numer tego łożyska :P
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez andrzej551 » 12/1/2010, 10:19

włąsnie bo ty myslisz że kazdy zna rozmiary wszystkich łozysk bo ty tego teraz chcesz ale poszukac w niecie to nie łaska, albo ktos kto ma am6 powinien rozebrac silnik i podac Ci rozmiar tego łozyska?
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez maciek.046 » 12/1/2010, 11:32

akurat mam taki silnik u siebie w garazu ...

jesli chcesz to sprawdze wymiary tylko nie przeklinaj...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez CySiEk » 13/1/2010, 21:59

mam pytanie co sądzicie o tym zaworze membranowym?
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 6b53195f4e

muszę jakiś kupić bo z tego co talta mówił to ma to znaczenie a w moim jeden listek odstaje i ogólnie są już miękkie mam do wydania na membranę max 100zł i pasuje żeby była jakaś w miarę ;]
CySiEk
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 25/6/2009, 21:14
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez wojtasmazi1 » 14/1/2010, 06:36

Ta czesc ktora pokazaes jes bardzo przyzwiota.
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez talta » 15/1/2010, 17:52

Bardzo przyzwoita to mało powiedziane, za tą cenę jest bardzo dobra. Nie możesz kupić takiej 'kartki' materiału i sam wyciąć albo kupić listki ? Kupno całej membrany chyba mija się z celem ale jak chcesz. Co do membrany to wiele osób je stosuje do sima i też mam taką w planie, jak kasa pozwoli to na następny sezon założę ją do 70/5 ale muszę też się trochę uspokoić :twisted:
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez xkamilek16 » 16/1/2010, 10:43

a co daje ta membrana? i gdzie się ją zakłada?
xkamilek16
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1/1/2010, 09:15
Lokalizacja: Jasło

Postprzez maciek.046 » 16/1/2010, 12:48

skladam rs 50. i potrzebna mi pomoc co do lozysk- jakie zamowic c3 czy c4? co polecacie?
a i cylek 80 w tym siedzi...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na gr