jaki czterosów 125cc?
Posty: 10
• Strona 1 z 1
jaki czterosów 125cc?
Witam, chciałbym kupić jakieś moto 125cc z siinikiem czterosówowym żeby dużo nie palił, może być jakiś ścigacz, turystyk albo enduro lub SM a nawet chopper czyli dosłownie ze wszystkiego, żeby był dosyć duży gabarytowo, najlepiej markowy, używany do max 4500zł, bo nowego markowego napewno się za tą kasę nie kupi. Jestem otwarty na propozycje.
- andwas
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 4/9/2009, 14:38
- Lokalizacja: Jarocin
Ciężki orzech do zgryzienia...
Jeśli chodzi o duże turystyczne motocykle to Viaderko.
Nie mieści się jednak ono w Twoim przedziale cenowym.
Honda Cbr 125 jest za mała i również ciężko dostać sztukę do 4500zł.
Ostatnio sam zainteresowałem się Hyosungiem GT 125.
Jest to naked, silnik - dwucylindrowa V'ka.
Cena... z tym bywa różnie są za 3000zł, a zdarza się i za 6 kółek.
Od razu mówię, że nie jest to chiński produkt.
Z czoperów - Yamaha Virago 125, Kawasaki Eliminator, a z mniejszych i tańszych - Suzuki GN, bądź Yamaha Sr.
Wybór masz duży. Zapewniam Cię jednak, że moc 125 w czterosuwie szybko Ci się znudzi.
Niegdyś miałem taki sam dylemat jak Ty, ale koszty paliwa w 2T, którymi się przejmowałem są mało ważne. Frajda z jazdy jest o wiele większa.
Można zrobić borutę
.
Powodzenia w szukaniu motocykla.
Strzałka.
@
Łoł, nie zauważyłem... Temat powinien być zamieszczony w innym dziale, ale skoro już trafił tutaj to któryś z moderatorów mógłby go przenieść.
Jeśli chodzi o duże turystyczne motocykle to Viaderko.
Nie mieści się jednak ono w Twoim przedziale cenowym.
Honda Cbr 125 jest za mała i również ciężko dostać sztukę do 4500zł.
Ostatnio sam zainteresowałem się Hyosungiem GT 125.
Jest to naked, silnik - dwucylindrowa V'ka.
Cena... z tym bywa różnie są za 3000zł, a zdarza się i za 6 kółek.
Od razu mówię, że nie jest to chiński produkt.
Z czoperów - Yamaha Virago 125, Kawasaki Eliminator, a z mniejszych i tańszych - Suzuki GN, bądź Yamaha Sr.
Wybór masz duży. Zapewniam Cię jednak, że moc 125 w czterosuwie szybko Ci się znudzi.
Niegdyś miałem taki sam dylemat jak Ty, ale koszty paliwa w 2T, którymi się przejmowałem są mało ważne. Frajda z jazdy jest o wiele większa.
Można zrobić borutę

Powodzenia w szukaniu motocykla.
Strzałka.
@
Łoł, nie zauważyłem... Temat powinien być zamieszczony w innym dziale, ale skoro już trafił tutaj to któryś z moderatorów mógłby go przenieść.
-
Piechot - Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 5/9/2009, 15:30
- Lokalizacja: LRY
-
leff - ZlyCzlowiek
- Posty: 4443
- Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
- Lokalizacja: sercem WX
http://moto.allegro.pl/item732372297_mz ... szawa.html
to akurat wersja SX,to samo co SM tylko na innych kołach.
to akurat wersja SX,to samo co SM tylko na innych kołach.
- pawcio8rs
- Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 7/4/2009, 15:32
Dandi93 napisał(a):Widzisz, 4t dużo bardziej droższy w naprawie. W takiej Nsr remont to 1000zł ze wszystkim, a w 4t jest dużo drożej, tylko rzadziej.
Właśnie tylko rzadziej... 4T to najczęściej remontują nie z powodu wyeksploatowania, a z powodu awarii. Ja śmigałem sporo 2T, a mój brat naprawia 2T 50-125 zawodowo i powiem szczerze, że wolałbym już Yamahe YBR125 (fajna, na wtrysku, praktycznie bezobsługowa), albo MZ
Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości