Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Mateusz149 » 4/8/2009, 20:24

grom1991 napisał(a):witam mam taki problem, dzisiaj pod domem nagle zgasła mi aprilia, znikły wolne obroty i nie da rady odpalić z rozrusznika, (na popych odrazu łapie) co zrobić żeby wruciły mi wolne obroty ? i żeby odpalała z rozrusznika?



Witam, od niedawna mam to samo. Niezapala z rozrusznika, a na pych odrazu. Swieca nowa, filtr powietrza wyczyszczony. Nie mam pojecia co to moze byc. Macie jeszcze jakies pomysly ? Jest cos takiego jak dysza wolnych obrotow. Mogla sie np. zatkac i nie przepuszcac paliwa ?
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz


Postprzez Dandi93 » 4/8/2009, 21:11

tak mogła się zapchać i trzeba ją przeczyścić
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska


Postprzez Mateusz149 » 5/8/2009, 12:50

A gdzie ja moge zlokalizowac ? Gdzie sie znajduje, bo w sprawach sinlnikowych zielony jestem... Niestety ;/. I czy to moze byc przyczyna jak myslicie ? ;..
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez andrzej551 » 5/8/2009, 14:17

ja tez sie przestraszylem bo mi rowniez przestała palic z rozrusznika (na popych odrazu) ale wymienilem swiece i jest ok
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez grom1991 » 5/8/2009, 19:25

witam jak rozpoznać że silnik jest przytarty trochę???? to będzie widać na tłoku i na cylindrze? na co zwrócić szczególną uwagę ?
grom1991
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26/3/2009, 19:04

Postprzez wojtasmazi1 » 5/8/2009, 19:42

Przytarty w sensie czy "powloka" w srodku nie jest zniszona. Jesli tak to szukaj rys
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez grom1991 » 5/8/2009, 19:59

bo dzisiaj mechanik powiedział że przyczyną nietrzymania obrotów może być ze się troszkę przytarł, jutro jak zajadę do niego to zobaczę czy są rysy czy nie, żadnych innych objawów nie będzie ?
grom1991
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26/3/2009, 19:04

Postprzez nowik14 » 5/8/2009, 21:17

Witam wszystkich. Mam do was pytanie. Posiadam moto Aprilke rs 50(po tuningu). Chcialbym dorzucic cos fajnego do niej.Pieniadze nie graja roli. Ten tuning to:
Sprotowy cylinder 90cm3

Sportowy tłumik BIDALOT

Większy gażnik Delltorto

Łańcuch, zębatki firmy D.I.D

Moduł zapłonowy pozwalający na 18 ustawień dzięki 6 przełącznikom.

Tuning był robiony 2 lata temu. Wiec jestem w stanie wydechy,zebatki wymienic na nowe, potrzebuje waszej pomocy - co byscie doradzili ? nie tylko na osiagi ale takze na wyglad. Czy neony itp. beda dobre aby zrobic dobre wrazenie? Wiec jeszcze raz powtarzam wszystko co poprawi osiagi czy wyglad motocykla. Prosze o linki,nazwy,porady. Pozdrawiam.

P.S Aprilka Leci jakies 105-110 przy 10.000 obrotach na minute.
Ostatnio edytowano 5/8/2009, 21:19 przez nowik14, łącznie edytowano 1 raz
NoWiK
nowik14
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 11/7/2008, 11:05
Lokalizacja: Markuszów

Postprzez andrzej551 » 5/8/2009, 21:25

grom1991 napisał(a):bo dzisiaj mechanik powiedział że przyczyną nietrzymania obrotów może być ze się troszkę przytarł, jutro jak zajadę do niego to zobaczę czy są rysy czy nie, żadnych innych objawów nie będzie ?



jezeli jest przytarty to motor bedzie sie słabo zbieral i ogulnie wolno jezdzil bo kompresja bedzie uciekac, ale jak ci odpala z popychu to jest troche przytarty , bo jak by byly duze rysy na cylndrze to by wogule juz nie odapalił, i sprawdz sobie kompresje
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez Mateusz149 » 5/8/2009, 21:48

Wie ktos gdzie znajduje sie dysza wolnych obrotow ? Bo musze ja znalezc i przeczyscic. Wymiana swiecy nie pomogla. Wymienilem juz 2 razy ;..
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez matizoj333 » 5/8/2009, 22:27

Witam !
Ciekawi mnie jak wygląda podroż taka Apka rs 50 , czy nie jest uciążliwa ? I jak spisuje się? w dłuższe trasy tak do 150 km ?
matizoj333
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25/7/2009, 22:16

Postprzez oley92 » 5/8/2009, 23:17

Witam.
Mam dwa pytania. Pierwsze to jakie są standardowe zębatki w rskach? Drugie: Mam Rs 70, zębatki 12/40. V-max 115km/h 9przy wadze 90+kg). Interesowałą by mnie zmiana zębatek na takie, abym wyciągał z niej ok 125-130km/h. Jakie powinienem założyć i jakiego spaku przyspieszenia powinienem się spodziewać? Czy do duże "życzenie" (te 10-15km/h)??

pozdro
oley92
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2/5/2009, 22:10
Lokalizacja: Lubelskie

Postprzez wojtasmazi1 » 6/8/2009, 05:14

Mysle ze na samych zebatka ciezko bedzie ci uzyskac 15 km/h. Jesli zystaksz tyle na predkosci zmieniajac zebatki to bardzo stracisz na przyspieszeniu
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez Majcin » 6/8/2009, 07:00

nowik14 napisał(a):Witam wszystkich. Mam do was pytanie. Posiadam moto Aprilke rs 50(po tuningu). Chcialbym dorzucic cos fajnego do niej.Pieniadze nie graja roli. Ten tuning to:
Sprotowy cylinder 90cm3

Sportowy tłumik BIDALOT

Większy gażnik Delltorto

Łańcuch, zębatki firmy D.I.D

Moduł zapłonowy pozwalający na 18 ustawień dzięki 6 przełącznikom.

Tuning był robiony 2 lata temu. Wiec jestem w stanie wydechy,zebatki wymienic na nowe, potrzebuje waszej pomocy - co byscie doradzili ? nie tylko na osiagi ale takze na wyglad. Czy neony itp. beda dobre aby zrobic dobre wrazenie? Wiec jeszcze raz powtarzam wszystko co poprawi osiagi czy wyglad motocykla. Prosze o linki,nazwy,porady. Pozdrawiam.

P.S Aprilka Leci jakies 105-110 przy 10.000 obrotach na minute.


jeśli chodzi o cylinder to ja mam kit zwiększający pojemność na 80 ccm ,,Parmakit'', wał korbowy wzmacniany, wzmacniane tarcze sprzęgła, kompletny wydech ''Arrow''. Większy gaźnik. Zmieniłem jeszcze stacyjkę na niby "sportową", nie wiem czy to coś dało ale kolesiowi udało się mnie namówić.
PS. Ja mam moto bardziej na v-max przystosowane. I moja leci 120, czasem zachodzi poza licznik. Pozdrawiam.
Majcin
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 8/7/2009, 18:15

Postprzez Mateusz149 » 6/8/2009, 10:18

matizoj333 napisał(a):Witam !
Ciekawi mnie jak wygląda podroż taka Apka rs 50 , czy nie jest uciążliwa ? I jak spisuje się? w dłuższe trasy tak do 150 km ?


Jazda Aprilia nie jest taka najgorsza jak niektorzy pisza. Nie nalezy tez do wygodnych bo pozycja na motorze bardzo meczy plecy i tylek. aprilie to niezawodne sprzety jesli trafisz na dobry egzemplarz i bedziesz o nia dbal, wrazie czego z czesciami nie ma najmniejszych problemow. Mysle ze 150 km to dystans do pokonania taka aprilia :)

oley92 napisał(a):Witam.
Mam dwa pytania. Pierwsze to jakie są standardowe zębatki w rskach? Drugie: Mam Rs 70, zębatki 12/40. V-max 115km/h 9przy wadze 90+kg). Interesowałą by mnie zmiana zębatek na takie, abym wyciągał z niej ok 125-130km/h. Jakie powinienem założyć i jakiego spaku przyspieszenia powinienem się spodziewać? Czy do duże "życzenie" (te 10-15km/h)??


Seryjnie jest 12 i 47 zebow, mysle ze 10 km'h poprzez zmiane zebatek uzyskalbys, ale predkosc spadnie masakrycznie i nie zdazysz sie nawet rozpedzic do wymazonej predkosci ... Myslse ze 115'km'h to wystarczajaco, a przyspieszenie tez jest wazne ? ^^ Odpusc sobie :)
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez andrzej551 » 6/8/2009, 11:35

własnie i tak tej predkosci nie bedziesz wykorzystywał w pelni bo troche minie zamim sie rozbuja, a tak to dajesz gaz i sie przynajmniej ładnie zbiera
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez grom1991 » 6/8/2009, 11:45

witam a jak sprawdzić kompresię ???/
grom1991
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26/3/2009, 19:04

Postprzez andrzej551 » 6/8/2009, 13:58

manometrem
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez gumis » 6/8/2009, 15:39

maNometrem
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Wymiana oleju w lagach w Aprili RS 50 '95r.

Postprzez passkar » 6/8/2009, 18:43

Witam. Chciałbym się dowiedzieć jaki olej (i ile) wlać do amortyzatorów przednich w Aprili RS 50?
passkar
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/4/2009, 20:46

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr