Zobacz wÄ…tek - Zipp Astec - Tuning 80ccm
NAS Analytics TAG

Zipp Astec - Tuning 80ccm

i inne małe pojemności
_________

Zipp Astec - Tuning 80ccm

Postprzez djmatti » 24/6/2009, 09:37

witam! Z tego wzgledu ze musze wymienic cylinder z moim astecu kupilem kompletny zestaw cylindra z głowicą 80cmm. Składa się on z:

-cylinder
- tłok
- sworzeń + zabezpieczenia
- pierścienie
- zestaw uszczelek
- głowice kompletną :
- zawory
- wałek rorządu
- dźwigienki zaworowe
- uszczelniacze zaworowe

I tu nasuwa sie moje pierwsze pytanie. Słyszlem ze przy zmianie cylindra na wiekszyistnieje możliwość szybszego zużycia się innych czesci.. Jakie to sa części? Co powinnem jeszcze wymienic?

Mam jeszce pytanie co do regulacji zaworów.. bo wszędzie piszę co innego na temat rozmiaru szczelin... jakie ja mam ustawic?

i pytanie ostatnie ma ktos może instrukcje jak wymienic cylinder i głowice?

aaa i czy olej Castrol Power 1 GPS 4T 10W-40 (kolor czerwony) jest dobry... bo tydzien po wymianie oleju na taki wlasnie padl mi skuter.

Z gory dzieki koledzy. Pozdrawiam!
djmatti
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 29/5/2007, 14:53
Lokalizacja: Częstochowa


Postprzez Harry16 » 24/6/2009, 09:54

Po tuningu najczęściej szybciej zużywa się wał i łożyska. A olej do 4T powinnien być dobry, zobacz w instrukcji od moto jaką specyfikacje zaleca producent.
Harry16
Świeżak
 
Posty: 128
Dołączył(a): 23/5/2009, 12:20
Lokalizacja: ok. Krakowa


Postprzez djmatti » 24/6/2009, 09:57

taki zalecany 10w-40 - mnie tylko zdziwiła jego czerwona barwa no a po tygodniu klapa :P


łożyska wału??

wał mialem wymieniany przy 5tys km. teraz mam 8700
Ostatnio edytowano 24/6/2009, 09:59 przez djmatti, łącznie edytowano 1 raz
djmatti
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 29/5/2007, 14:53
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez Dandi93 » 24/6/2009, 09:59

I znowu gadanie o wale, jak będziesz jeździł normalnie to wał wytrzyma, łożyska i te duperela. Co do wymiany to żadna filozofia, wykręcasz świece, wykręcasz śruby zdejmujesz głowice, cylinder, odbezpieczasz tłok wyciągasz i zakładasz na nowo. Ważne jest aby śruby dokręcać na przeciw. Potem odpalić aż się nagrzeje cylinder i dokręcić śruby. Pamiętaj aby nie przekręcić
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez djmatti » 24/6/2009, 10:02

no tak... ale to jest chyba normalne ze zmieniajac pojemnosc na 80cm nie bede jeżdzil 40-60kmh po dotarciu
djmatti
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 29/5/2007, 14:53
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez Dandi93 » 24/6/2009, 10:31

A czemu nie? Ja już na oryginalnym wale mam 5tyś przejechane i jakoś żyje na 80ccm
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez djmatti » 24/6/2009, 14:20

:) mam ciężką rękę :)
djmatti
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 29/5/2007, 14:53
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez wojtasmazi1 » 24/6/2009, 14:35

Jezeli masz ciezko reke to musisz wymienic wal i lozyska.
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez djmatti » 24/6/2009, 14:38

no zobaczymy jak to bedzie naj[pier zrobie to potem zastaniowie sie co wogule zrobic z tym fantem. Grunt zeby wytrzymal ten sezon bo pozniej juz mnie nie bedzie interesowac jego zywot.
djmatti
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 29/5/2007, 14:53
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez talta » 24/6/2009, 16:13

typowy polak ;) powinien wytrzymac
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Landryss25 » 24/6/2009, 16:45

Poza tym o tuningu było już wiele.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 33 gości




na górê