Zipp Astec - Tuning 80ccm
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Zipp Astec - Tuning 80ccm
witam! Z tego wzgledu ze musze wymienic cylinder z moim astecu kupilem kompletny zestaw cylindra z głowicą 80cmm. Składa się on z:
-cylinder
- tłok
- sworzeń + zabezpieczenia
- pierścienie
- zestaw uszczelek
- głowice kompletną :
- zawory
- wałek rorządu
- dźwigienki zaworowe
- uszczelniacze zaworowe
I tu nasuwa sie moje pierwsze pytanie. Słyszlem ze przy zmianie cylindra na wiekszyistnieje możliwość szybszego zużycia się innych czesci.. Jakie to sa części? Co powinnem jeszcze wymienic?
Mam jeszce pytanie co do regulacji zaworów.. bo wszędzie piszę co innego na temat rozmiaru szczelin... jakie ja mam ustawic?
i pytanie ostatnie ma ktos może instrukcje jak wymienic cylinder i głowice?
aaa i czy olej Castrol Power 1 GPS 4T 10W-40 (kolor czerwony) jest dobry... bo tydzien po wymianie oleju na taki wlasnie padl mi skuter.
Z gory dzieki koledzy. Pozdrawiam!
-cylinder
- tłok
- sworzeń + zabezpieczenia
- pierścienie
- zestaw uszczelek
- głowice kompletną :
- zawory
- wałek rorządu
- dźwigienki zaworowe
- uszczelniacze zaworowe
I tu nasuwa sie moje pierwsze pytanie. Słyszlem ze przy zmianie cylindra na wiekszyistnieje możliwość szybszego zużycia się innych czesci.. Jakie to sa części? Co powinnem jeszcze wymienic?
Mam jeszce pytanie co do regulacji zaworów.. bo wszędzie piszę co innego na temat rozmiaru szczelin... jakie ja mam ustawic?
i pytanie ostatnie ma ktos może instrukcje jak wymienic cylinder i głowice?
aaa i czy olej Castrol Power 1 GPS 4T 10W-40 (kolor czerwony) jest dobry... bo tydzien po wymianie oleju na taki wlasnie padl mi skuter.
Z gory dzieki koledzy. Pozdrawiam!
- djmatti
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 29/5/2007, 14:53
- Lokalizacja: Częstochowa
taki zalecany 10w-40 - mnie tylko zdziwiła jego czerwona barwa no a po tygodniu klapa
łożyska wału??
wał mialem wymieniany przy 5tys km. teraz mam 8700

łożyska wału??
wał mialem wymieniany przy 5tys km. teraz mam 8700
Ostatnio edytowano 24/6/2009, 09:59 przez djmatti, łącznie edytowano 1 raz
- djmatti
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 29/5/2007, 14:53
- Lokalizacja: Częstochowa
I znowu gadanie o wale, jak będziesz jeździł normalnie to wał wytrzyma, łożyska i te duperela. Co do wymiany to żadna filozofia, wykręcasz świece, wykręcasz śruby zdejmujesz głowice, cylinder, odbezpieczasz tłok wyciągasz i zakładasz na nowo. Ważne jest aby śruby dokręcać na przeciw. Potem odpalić aż się nagrzeje cylinder i dokręcić śruby. Pamiętaj aby nie przekręcić
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
-
Dandi93 - Bywalec
- Posty: 910
- Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
wojtasmazi1 - Stały bywalec
- Posty: 1455
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
- Lokalizacja: Poznań - Rataje
Poza tym o tuningu było już wiele.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 33 gości