JAK ZWIĘKSZYĆ DAWKĘ PALIWA W CHIŃSKIM 4T (FERRO 605-4)
Posty: 41
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
DYWERSANT napisał(a):dawid, tuning'u tanim kosztem nie ma. Możesz ew. pokombinować z rolkami, sprężynkami jeżeli chcesz mieć lepszy start, ale jak pisałem wcześniej takie coś wielkiego sensu nie ma. Jeżeli chciałbyś mieć skuter-rakietę to musiałbyś zainwestować w większy cylek, wario, sprzęgło itd.
Jaką wersję skutera masz? który rocznik? Do ilu ma licznik? Jaki silnik?
Może coś zaradzimy
Jest to ferro 605-4 ZN50QT rok 2008 licznik ma do 60ciu ale wskazuwka moze przelecieć 360 stopni silnik 139QMB
- dawid360
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
- Lokalizacja: Siemiatycze
Normalny chiniec, poszukaj:
-pierścienia na wario(usunąć trzeba),
-zawirowywacza na rurze od tłumika(usunąć, a dziurę zaspawać),
-śruba w dekielku gaźnika(odkręć wierzchnią pokrywę i wywal tą śrubkę, która będzie w nią wkręcona),
-CDI(trzeba odczepić różowy kabelek).
Jeżeli tych podstawowo stosowanych blokad nie będzie, to zostaje tylko tuning.
Miałem własnie taką sytuację(brak blokad) i darowałem sobie tuning. Lepiej na jakieś fajne moto pozbierać i ubranie, niż ładować w to kasę.
-pierścienia na wario(usunąć trzeba),
-zawirowywacza na rurze od tłumika(usunąć, a dziurę zaspawać),
-śruba w dekielku gaźnika(odkręć wierzchnią pokrywę i wywal tą śrubkę, która będzie w nią wkręcona),
-CDI(trzeba odczepić różowy kabelek).
Jeżeli tych podstawowo stosowanych blokad nie będzie, to zostaje tylko tuning.
Miałem własnie taką sytuację(brak blokad) i darowałem sobie tuning. Lepiej na jakieś fajne moto pozbierać i ubranie, niż ładować w to kasę.
StrykeR (otwórz link)
-
DYWERSANT - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 17/10/2008, 19:43
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Jak się bez umiaru ciągnie za manetę, to tak właśnie się dzieje, ale to nieliczne wyjątki 

StrykeR (otwórz link)
-
DYWERSANT - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 17/10/2008, 19:43
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
dawid360 napisał(a):Ja słyszałem ze gdy odczepi sie różowy kabelek to wał korbowy sie psuje bo nie wytrzymuje tak wyskich obrotów
Bo tak sie konczy jak sie tiuninguje i jezdzi na oleju klasy badziewie.
Wymagania min. to polsyntetyk 10w40 lub nawet syntetyk i raczej shell lub motul
wtedy wal wytrzymuje nawet ok 9000 obrotow i nic sie niedzieje.
Wielu kozaków było i niektórym postawili tablice na cmentarzu. | Akcja społeczna bezpiecznej jazdy na motocyklu. | www.motozgon.pl
-
clico - Świeżak
- Posty: 185
- Dołączył(a): 11/12/2008, 20:51
- Lokalizacja: warszawa
mam pytanie czy jest mozliwe zamontowanie cylindra o poj. 80cm do mojego ferro bez zmiany wała korbowego?? Bo mi w serwisie powiedzieli ze mogą go zamontować i wszystko bedzie działać tylko ze przed ruszeniem bym musiał go dobrze rozgrzać.
Jak prowadzę to nie piję... - za dużo się rozlewa 

- dawid360
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
- Lokalizacja: Siemiatycze
???
Jak mowisz ze grzsebałes przy chinczykach to mi powiec jeszcze co mam zrobic zmieniłem cyliner dłok głowica naraku 90 cc wariator polini speed control sprzegło naraku co z gaźnikem zmienic mu dysze czym sie rożni gaznik orginalny od tych innych jak zmienie dysze to cos to da bo jest na dotarciu idzie 65 i nie wim co jest grane tak z ciekwosci go rozpedziłem i tylko 65 i co dalej co robic???
Ok
- Pablo7788
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 28/1/2009, 16:18
- Lokalizacja: łobez
Jak zmienisz gaźnik na większy, to będzie robił więcej mieszanki. Na seryjnym gaźniku nie uzyskasz pełnej mocy z tego cylka 90ccm.
StrykeR (otwórz link)
-
DYWERSANT - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 17/10/2008, 19:43
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Można pisać i pisać i jak do niewidomego... ;] EDYTUJ POSTY!!!
Nie kupuj większego cylindra do skuterka, bo on niewiele, albo nic nie daje, tylko większe spalanie. A skuterek masz rozumiem zarejestrowany na motocykl, że jedziesz ponad 45 km/h?
Nie kupuj większego cylindra do skuterka, bo on niewiele, albo nic nie daje, tylko większe spalanie. A skuterek masz rozumiem zarejestrowany na motocykl, że jedziesz ponad 45 km/h?
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 41
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości