Zobacz wątek - JAK ZWIĘKSZYĆ DAWKĘ PALIWA W CHIŃSKIM 4T (FERRO 605-4)
NAS Analytics TAG

JAK ZWIĘKSZYĆ DAWKĘ PALIWA W CHIŃSKIM 4T (FERRO 605-4)

i inne małe pojemności
_________

Postprzez dawid360 » 24/1/2009, 18:51

DYWERSANT napisał(a):dawid, tuning'u tanim kosztem nie ma. Możesz ew. pokombinować z rolkami, sprężynkami jeżeli chcesz mieć lepszy start, ale jak pisałem wcześniej takie coś wielkiego sensu nie ma. Jeżeli chciałbyś mieć skuter-rakietę to musiałbyś zainwestować w większy cylek, wario, sprzęgło itd.
Jaką wersję skutera masz? który rocznik? Do ilu ma licznik? Jaki silnik?
Może coś zaradzimy :wink:

Jest to ferro 605-4 ZN50QT rok 2008 licznik ma do 60ciu ale wskazuwka moze przelecieć 360 stopni silnik 139QMB
dawid360
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
Lokalizacja: Siemiatycze


Postprzez DYWERSANT » 24/1/2009, 19:32

Normalny chiniec, poszukaj:
-pierścienia na wario(usunąć trzeba),
-zawirowywacza na rurze od tłumika(usunąć, a dziurę zaspawać),
-śruba w dekielku gaźnika(odkręć wierzchnią pokrywę i wywal tą śrubkę, która będzie w nią wkręcona),
-CDI(trzeba odczepić różowy kabelek).
Jeżeli tych podstawowo stosowanych blokad nie będzie, to zostaje tylko tuning.

Miałem własnie taką sytuację(brak blokad) i darowałem sobie tuning. Lepiej na jakieś fajne moto pozbierać i ubranie, niż ładować w to kasę.
Avatar użytkownika
DYWERSANT
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 17/10/2008, 19:43
Lokalizacja: Sokołów Podlaski


Postprzez dawid360 » 25/1/2009, 10:06

Ja słyszałem ze gdy odczepi sie różowy kabelek to wał korbowy sie psuje bo nie wytrzymuje tak wyskich obrotów
dawid360
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
Lokalizacja: Siemiatycze

Postprzez DYWERSANT » 25/1/2009, 10:56

Jak się bez umiaru ciągnie za manetę, to tak właśnie się dzieje, ale to nieliczne wyjątki ;)
Avatar użytkownika
DYWERSANT
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 17/10/2008, 19:43
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez dawid360 » 25/1/2009, 12:59

aa to ok dzieki za porady
dawid360
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
Lokalizacja: Siemiatycze

Postprzez clico » 25/1/2009, 18:16

dawid360 napisał(a):Ja słyszałem ze gdy odczepi sie różowy kabelek to wał korbowy sie psuje bo nie wytrzymuje tak wyskich obrotów

Bo tak sie konczy jak sie tiuninguje i jezdzi na oleju klasy badziewie.
Wymagania min. to polsyntetyk 10w40 lub nawet syntetyk i raczej shell lub motul
wtedy wal wytrzymuje nawet ok 9000 obrotow i nic sie niedzieje.
Wielu kozaków było i niektórym postawili tablice na cmentarzu. | Akcja społeczna bezpiecznej jazdy na motocyklu. | www.motozgon.pl
Avatar użytkownika
clico
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 11/12/2008, 20:51
Lokalizacja: warszawa

Postprzez dawid360 » 25/1/2009, 19:16

ja zawsze leje tylko motul 10w40
Jak prowadzę to nie piję... - za dużo się rozlewa :D
dawid360
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
Lokalizacja: Siemiatycze

Postprzez dawid360 » 29/1/2009, 16:50

mam pytanie czy jest mozliwe zamontowanie cylindra o poj. 80cm do mojego ferro bez zmiany wała korbowego?? Bo mi w serwisie powiedzieli ze mogą go zamontować i wszystko bedzie działać tylko ze przed ruszeniem bym musiał go dobrze rozgrzać.
Jak prowadzę to nie piję... - za dużo się rozlewa :D
dawid360
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
Lokalizacja: Siemiatycze

Postprzez dawid360 » 29/1/2009, 17:22

czekam na odpowiedz
Jak prowadzę to nie piję... - za dużo się rozlewa :D
dawid360
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
Lokalizacja: Siemiatycze

Postprzez C-bool » 29/1/2009, 17:45

Nie montuj cylindra w chińskim skuterze 4T bo nic nie da.. strata pieniędzy.

Przeczytaj za co dostałeś ostrzeżenie i zastanów się chwilę.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

???

Postprzez Pablo7788 » 29/1/2009, 18:07

Jak mowisz ze grzsebałes przy chinczykach to mi powiec jeszcze co mam zrobic zmieniłem cyliner dłok głowica naraku 90 cc wariator polini speed control sprzegło naraku co z gaźnikem zmienic mu dysze czym sie rożni gaznik orginalny od tych innych jak zmienie dysze to cos to da bo jest na dotarciu idzie 65 i nie wim co jest grane tak z ciekwosci go rozpedziłem i tylko 65 i co dalej co robic???
Ok
Pablo7788
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 28/1/2009, 16:18
Lokalizacja: łobez

Postprzez DYWERSANT » 29/1/2009, 18:39

Jak zmienisz gaźnik na większy, to będzie robił więcej mieszanki. Na seryjnym gaźniku nie uzyskasz pełnej mocy z tego cylka 90ccm.
Avatar użytkownika
DYWERSANT
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 17/10/2008, 19:43
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez dawid360 » 29/1/2009, 18:45

moze i 76cm ale producent napisał ze to jest 80cm
Jak prowadzę to nie piję... - za dużo się rozlewa :D
dawid360
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
Lokalizacja: Siemiatycze

Postprzez dawid360 » 29/1/2009, 18:47

mój skuter jedzie 70km/h to moze cylinder 80cm cos da
Jak prowadzę to nie piję... - za dużo się rozlewa :D
dawid360
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 23/1/2009, 19:45
Lokalizacja: Siemiatycze

Postprzez C-bool » 29/1/2009, 18:58

Można pisać i pisać i jak do niewidomego... ;] EDYTUJ POSTY!!!
Nie kupuj większego cylindra do skuterka, bo on niewiele, albo nic nie daje, tylko większe spalanie. A skuterek masz rozumiem zarejestrowany na motocykl, że jedziesz ponad 45 km/h?
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

???

Postprzez Pablo7788 » 29/1/2009, 20:24

Czyli musze kupic gaźnik co jeszcze musze zrobic zeby chodził na przysmieche ma zarabiasta ale w max słabo co zrobic
Ok
Pablo7788
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 28/1/2009, 16:18
Lokalizacja: łobez

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê