Zobacz wątek - Wszystko o motorwerze Derbi Senda R & SM
NAS Analytics TAG

Wszystko o motorwerze Derbi Senda R & SM

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Tomek00 » 10/7/2008, 08:59

Suzuki rg 80 napisał(a):a ja mam do was koledzy pytanie

może trochę nie na temat ale mam nadzieje że ten post nie zostanie usunięty
czy wzięlibyście suzuki rg 80 czy derbi
i czy na derbi wygodnie ma pasażer?
z góry dzieks

Jest dużo fajnych motocykli np
Yamaha TZR 50
Derbi gpr 50
Aprilla rs
, Wybierz ładniejszy pasażer na wszystkich będzie się czuł podobnie ;)
Avatar użytkownika
Tomek00
Bywalec
 
Posty: 522
Dołączył(a): 4/5/2008, 12:01
Lokalizacja: Łódz


Postprzez Suzuki rg 80 » 10/7/2008, 11:12

bardzo bym chcial yamahe tzr 50 ale mam limit i to spory... ttylko 2000zł więc wiesz...;/;/;/
Suzuki rg 80
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 23/6/2008, 16:40


Postprzez miku » 12/7/2008, 13:49

bastus napisał(a):jeśli chodzi o napęd to chyba niema różnicy ... :D


Dzisiaj byłem w serwisie i wlasnie jest duzo róznica...
Mocowania srób ma tesame ale w roczniku 99 ta zębatka jest wypuchała na zewnątrz i jak bym dał tą z 2000+ to by mi łancuch inaczej szedł...

Ile sie leje olej udo przedniego zawieszenia w sendzie 99 :?: - zawieszenie showa- upside down
I czy olej 10w będzie dobry :?:
Avatar użytkownika
miku
Świeżak
 
Posty: 108
Dołączył(a): 9/7/2008, 23:27

Postprzez borek846 » 8/12/2008, 17:32

pytanko na temat derbi sendy http://moto.allegro.pl/item495616707_derbi_sedna_r.html < --- co o niej myślicie chce ją kupić ; ] właściciel mówi że wycieka woda spod głowicy .. czego to może być wina ?? NIe ma lusterek . jaki na gwint na lusterka m8 ?? I jeszcze nie ma wskazówki licznika ani linki .. trzeba cały licznik wymieniać ?? Czy jest warta swojej ceny ?? i co zrobić z zardzewiałym dyfuzorem ?? POzdrawiam i witam na forum ; ]
borek846
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 8/12/2008, 17:22

Postprzez Landryss25 » 8/12/2008, 17:49

Jest temat o motorach z ogłoszeń a link to niego znajdziesz w ważnych tematach tam należało zadać to pytanie, to taka rada na przyszłość.

I tak plus dla Ciebie że użyłeś szukajki.
Ja bym się nad nim mocno zastanawiał bo do wymiany jest zapewne uszczelka pod głowicą ale te zdjęcia takie niewyraźnie i stopka boczna tuningowo wygięta że moto praktycznie leży nie stoi. Z ogłoszenia nic więcej Ci nie powiem bo to trzeba in live zobaczyć i ocenić.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Arek171 » 8/12/2008, 20:26

Jakie oznaczenie ma najmocniejsze derbi ? i czy jest lepsze od yamahy dt ??
Arek171
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 5/12/2008, 20:56

Postprzez Bostorn » 8/12/2008, 21:20

najmocniejsza ma chyba złoty silnik??

są 3 rodzaje chyba silników

szary-białawy jakos takos podstawowa chyba wersja
czarny mocniejszy
złoty najmocniejszy
albo na odwrót czarny ze złotym

nie wiem czy mocniejsza
wszystko mniej wiecej podobnie chodzi
zalezy od zębatek i ustawienia gaźnika itp\

oczywiście mówiąc o fabrycznych ustawieniach a nie tuningu
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Arek171 » 9/12/2008, 15:28

Ojejku chodzi mi o ustawienia fabryczne ale są rużne rodzaje nowe mają po 2.85 km bodajże a niekture piszą że mają po 9 km i chcą sie dowiedzieć jakie to są i jeszcze jedno pytanko co jest lepsze derbi senda czy yamaha Dt jak jest z osiągami itp. :D bo niewiem co wybrać .
Arek171
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 5/12/2008, 20:56

Postprzez wikples » 9/12/2008, 15:41

Yamaha DT = Derbi Senda.
Obie są takie same jeżeli chodzi o osiągi i komfort jazdy. Tylko zależy od twojego gustu, finansów i upodobań.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Bostorn » 9/12/2008, 17:17

9 kucy ają po pełnym odblokowaniu i odpowiednich zębatkach ale nic oprócz hamowni nie powie Ci jak to tak naprawdę jest
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Landryss25 » 9/12/2008, 18:17

Bostorn ale zębatki na moc nie wpływają :twisted:
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Bostorn » 9/12/2008, 18:42

hmmm ajj pitolisz;d

wlaśnie że mają ;d na 13 na 70 nie masz takiego przyspieszenia, rozłożenia mocy co na 13 na 53
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Landryss25 » 9/12/2008, 18:54

Ale moc silnika zostaje ta sama. Zmieniają się osiągi ale nie moc :P
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez borek846 » 9/12/2008, 19:43

Napewno wpływa mylisz się kolego ; ]
borek846
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 8/12/2008, 17:22

Postprzez Landryss25 » 9/12/2008, 19:55

Heh to Twoim zdaniem zmienia się moc jaka jest na wale? :D Czyli wytworzona przez tłok w procesie spalania. Nie sądzę bo to w żaden sposób na silnik nie wpływa oprócz innych obciążeń.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez SHVAYA » 9/12/2008, 20:13

moc sie nie zmienia, zmienia sie przyspieszenie

to by znaczylo ze jakbys zalozyl dobre zebatki to bys mial w sendzie 100KM, czyli przyspieszenie jak litry
Obrazek
Peugeot Vivacity -> '06 Kawasaki Ninja 250 :D:D:D
Avatar użytkownika
SHVAYA
Bywalec
 
Posty: 687
Dołączył(a): 23/11/2008, 19:52
Lokalizacja: Piła, Wlkp

Postprzez wikples » 9/12/2008, 20:33

Trochę bez sensu. Moc (KM, lub kW) się nie zmienia, zmienia się rozłożenie tej mocy.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Bostorn » 9/12/2008, 22:38

hmm nie będe się kłucił z wami bo znawca ze mnie nikły ale nawet jak tak tylko rozłożenie mocy to przy odpowiednich zębatkach i praca silnika jest inna, przełożenia w skrzyni się zmieniają są szybsze krótsze itp a przez co moto idzie aż miło :)

tak czy siak ;d zapierdala jak głupie d; w porównaniu do 14 na 53 :P
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez marcio » 14/12/2008, 00:25

no bo sie szybko wkreca i zaraz musisz zmieniac bieg ;P wystarczy ze w 50cc zmienisz przednia zembate o 2-3 zęby i czuc to jak cholera :)
SM
Avatar użytkownika
marcio
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 20/1/2007, 15:39
Lokalizacja: z rambo

witam jaki tiuning do sendy

Postprzez ervin-daro » 15/12/2008, 20:32

mam pytanie czy moze ktoś poradzic mi tiuning sendy r
tak aby mozna nia bylo jezdzic spokojnie po ilicy jak i terenie
ervin-daro
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15/12/2008, 19:52

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na gr