Honda NS1 - DUŻY PROBLEM !
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Honda NS1 - DUŻY PROBLEM !
Wczoraj zaczęło mi się cos dziać z moja NS1, tzn: ja chce ruszyć to zaczyna jechać i jak dodam troszkę więcej gazu to odrazu go zmuli, obroty spadną, zatrzyma się i zgaśnie. Jak daje tylko troszkę gazy to udało mi się dojść do 3 biegu, i tez zaczęło go tak jak by dławic, i także go zmuliło. Wie ktoś może co jest nie tak ?? Nigdy wcześniej nie działo mi się nic takiego z moto.
-
mateusz_654 - Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 22/3/2008, 07:53
- Lokalizacja: Pacanów
ssanie działą, poniewaz po odpaleniu jak zassam to obroty ida w gore. Tylko ze jest taka sprawa ze jak gazuje na postaju, to wszystko jest OK, wchodzi ładnie na obroty i wogole, tylko jak zaczynam jechac to wtedy go zmuli i gasnie, tak jak napisałem wczesniej..
-
mateusz_654 - Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 22/3/2008, 07:53
- Lokalizacja: Pacanów
hm,jak na postoju chodzi,a w jeździe go muli to sprawdź może kompresje?
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
A da się to jakoś sprawdzić bez odpowiednich narzędzi ?? ( A jeśli kompresja okaże się za mała to co będzie do wymiany ?? ). Zauważyłem jeszcze ze ja się ruszy na wysokich obrotach. ok. 6 tyś, to motor będzie jechał, tylko tez po chwili go zmuli.
-
mateusz_654 - Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 22/3/2008, 07:53
- Lokalizacja: Pacanów
Możesz zatkać palcem otwór swiecy i zobaczyć jak mocno ciśnie.Ale co ci to da,jak każdy motorek ma podany odpowiedni stopień spręzania?Jeden ma większy,drugi mniejszy.mierzysz ile ma twój,czaisz ile ma być,jak jest znaczna róznica,to znaczy ze masz juz zużyte pierścienie i tłok i ci komprecha ucieka.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Tylko ze tłok był wymieniany kilka miesięcy temu, i po dotarciu zrobiłem dopiero ok. 500km, wiec trochę dziwne ze tłok jest juz do wymiany.
Tak wogóle to problem z moto zaczął się wczoraj, jechałem w 2 osoby ok. 10km i jak sie juz zatrzymałem to było widać ze silnik się dosyć mocno zagrzał, aż z pod silnika poszedł delikatny dymek, ale to chyba przypaliła sie tylko farba. Po chwili jak odpaliłem motor to juz działo sie tak jak napisałem wyżej.
Tak wogóle to problem z moto zaczął się wczoraj, jechałem w 2 osoby ok. 10km i jak sie juz zatrzymałem to było widać ze silnik się dosyć mocno zagrzał, aż z pod silnika poszedł delikatny dymek, ale to chyba przypaliła sie tylko farba. Po chwili jak odpaliłem motor to juz działo sie tak jak napisałem wyżej.
-
mateusz_654 - Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 22/3/2008, 07:53
- Lokalizacja: Pacanów
Napisałem zebyś sprawdził.Gdybaniem nic nie zrobisz.Posprawdzaj wszystko co ci na forum poradziliśmy i potem powiedz czy coś dało czy nie.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
.
Niestety nie posiadam takiej samej hondy ale moge ci pomoc bo mialem podobny problem czy przypadkiem nie majstrowales przy filtrze powietsza?? Twoj moto ma za duze dojscie do powietsza tak by sie dzialo gdybys wyjal cala rurke od filtra i gaznik mial by bezposrednie dojscie do powietrza tak samo by sie dzialo musis albo wymienisc filtr albo sprawdzic czy nie lapie silnik falszywego powietsza bo na bank to jest z powietszem .... powodzenia przy robocie ;] ;] ;] Bartek
- dekasrobby
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 21/7/2008, 20:02
Re: .
dekasrobby napisał(a):Niestety nie posiadam takiej samej hondy ale moge ci pomoc bo mialem podobny problem czy przypadkiem nie majstrowales przy filtrze powietsza?? Twoj moto ma za duze dojscie do powietsza tak by sie dzialo gdybys wyjal cala rurke od filtra i gaznik mial by bezposrednie dojscie do powietrza tak samo by sie dzialo musis albo wymienisc filtr albo sprawdzic czy nie lapie silnik falszywego powietsza bo na bank to jest z powietszem .... powodzenia przy robocie ;] ;] ;] Bartek
A może powietrza a nie powietsza?
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
anu, pierscienie do wymiany, podobniez jak siemeringi na wale:)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
jak moto był na dotarciu to nie jezdziłem z pasazerem i mu nie gazowałem, dopiero po przejechani z 600km po wymianie tłoczka zaczołem jezdzic we dwoch i bardziej mu gazowac. Problem zaczołe siegdy moto miał juz przejechane ponad 1000km od rematu. A moze byc takze cos sie przytkało i moto sie nie chłodził, bo wczesniej jedziłem na dłuzszych trasach z droga sooba i wszystko było OK.
-
mateusz_654 - Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 22/3/2008, 07:53
- Lokalizacja: Pacanów
Właśnie odebrałem moja NS1 od mechanika, i okazało sie ze rozleciał sie filter powietrze i naleciało tam piachu itp, teraz po wymianie filtra i przeczyszczeniu gaznika honda chodzi jak trzeba
mam jeszcze pytanie, moze mi ktos napisac jaki model swiecy jest w Hondzie NS1, i ewentualnie gdzie mogł bym dostac taka świece ???

mam jeszcze pytanie, moze mi ktos napisac jaki model swiecy jest w Hondzie NS1, i ewentualnie gdzie mogł bym dostac taka świece ???
-
mateusz_654 - Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 22/3/2008, 07:53
- Lokalizacja: Pacanów
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości