Problem
Posty: 42
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Landryss25 napisał(a):Ale masz to cały czas czy tylko na zimnym silniku? Jeśli na ciepłym tak jest to sprawdź czy sprzęgło odciąga do końca albo to mogą być tarcze sprzęgłowe.
mam tak caly czas.
co do sprzegla...mam automat,wiec nie wiem jak to u nich jest. pojade do mechanika i moze sie dowiem,co za ile itd.
dzieki
-
emils - Świeżak
- Posty: 231
- Dołączył(a): 13/3/2008, 22:01
- Lokalizacja: masz taki motor?
jesli chodzi do mnie to kolo sie kreci ciogle tylko jak na nozke postawie jaksiedzie all ok itp a bieg ciezko wchodzi to ruzne z tmy .. bywa a linke podciogalem itp ale to samo sie dzieje
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Moja odpowiedź byla do Bostorna. Bostorn jeśli Ci ciągnie i nie jest to wina naciągu linki to chyba tarczki sprzęgła masz do wymiany.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
dzisiaj sprawdzilem dobrze i jednak na postoju wydobywa sie ten sam dzwiek...
wie ktos,co to moze byc?
wie ktos,co to moze byc?
herbatkowy napisał(a):To wazne, motocykl to nie jest 100koni i plastiki, to cos wiecej. 100koni + plastiki staje sie motocyklem dopiero wtedy, gdy wsiadzie na niego zapalony i zakochany MŁODY CHŁOPAK, ktory z czasem staje sie motocyklista.
-
emils - Świeżak
- Posty: 231
- Dołączył(a): 13/3/2008, 22:01
- Lokalizacja: masz taki motor?
Ale pieprzycie...
Sprzęgło jak ciągnie to trzeba tarcze wymienić? Tarcze nie wysprzeglają tylko łączą skrzynie z silnikiem...
Bostorn podciągnij sobie linke tak, żeby to nie było zabardzo uciązliwe i szkodliwe dla skrzyni. Jesli bedzie Ci się slizgało sprzęgło to wtedy dopeiro mozesz tak jak powiedział Landryss wymienić tarcze.
Jak dla mnie nie opłąca się tym przejmować i ładować w to jakąkolwiek kase, bo z większoscio 50tek co się spotkałem to tak miały...
Co do emils? Jaki masz skuter? NIe było czasami tak od zawsze? Bo mi to wygląda poprostu na moc silnika i tyle
Pozdro
Ps: Adamek, Twoja rada jest bezcenna w tym problemie, uwierz mi...
Sprzęgło jak ciągnie to trzeba tarcze wymienić? Tarcze nie wysprzeglają tylko łączą skrzynie z silnikiem...
Bostorn podciągnij sobie linke tak, żeby to nie było zabardzo uciązliwe i szkodliwe dla skrzyni. Jesli bedzie Ci się slizgało sprzęgło to wtedy dopeiro mozesz tak jak powiedział Landryss wymienić tarcze.
Jak dla mnie nie opłąca się tym przejmować i ładować w to jakąkolwiek kase, bo z większoscio 50tek co się spotkałem to tak miały...
Co do emils? Jaki masz skuter? NIe było czasami tak od zawsze? Bo mi to wygląda poprostu na moc silnika i tyle
Pozdro
Ps: Adamek, Twoja rada jest bezcenna w tym problemie, uwierz mi...
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
fenek,ja mam keeway hurricane. nie bylo tak od zawsze,bo kiedys chodzil "ladniej",dopiero od pewnego czasu tak jest...
herbatkowy napisał(a):To wazne, motocykl to nie jest 100koni i plastiki, to cos wiecej. 100koni + plastiki staje sie motocyklem dopiero wtedy, gdy wsiadzie na niego zapalony i zakochany MŁODY CHŁOPAK, ktory z czasem staje sie motocyklista.
-
emils - Świeżak
- Posty: 231
- Dołączył(a): 13/3/2008, 22:01
- Lokalizacja: masz taki motor?
Witam
Odswiezam ten temat, gdyz nie znalazlem zadnej odpowiedzi na swoje pytanie gdziekolwiek bym nie szukal.
Otoz: dzisiaj jade sobie jak kazdego pieknego dnia, po czym skuter zgasl. Myslalem, ze sie zatarl(kolega mial podobnie) ale kopka normalnie chodzila, odpalilem go wiec i bylo ok. Po czym przejechalem 100m i znow zgasl.
Dlatego mam takie pytanie: gaznik, swieca, filtr czy cos powazniejszego?
Odswiezam ten temat, gdyz nie znalazlem zadnej odpowiedzi na swoje pytanie gdziekolwiek bym nie szukal.
Otoz: dzisiaj jade sobie jak kazdego pieknego dnia, po czym skuter zgasl. Myslalem, ze sie zatarl(kolega mial podobnie) ale kopka normalnie chodzila, odpalilem go wiec i bylo ok. Po czym przejechalem 100m i znow zgasl.
Dlatego mam takie pytanie: gaznik, swieca, filtr czy cos powazniejszego?
herbatkowy napisał(a):To wazne, motocykl to nie jest 100koni i plastiki, to cos wiecej. 100koni + plastiki staje sie motocyklem dopiero wtedy, gdy wsiadzie na niego zapalony i zakochany MŁODY CHŁOPAK, ktory z czasem staje sie motocyklista.
-
emils - Świeżak
- Posty: 231
- Dołączył(a): 13/3/2008, 22:01
- Lokalizacja: masz taki motor?
wiec tak:
filtr czyszcze zawsze na koniec sezonu, ale w tym roku wyczyszcze go teraz.
swiece musze wymienic, to napewno.
gaznik odkrecilem, niby byl czysty ale sprezonym przedmuchalem i.... nie chce odpalic :/
kabelki wszystkie dobrze podlaczylem.
Wiec albo mi swieca padla (daj Boze...) albo cos zle skrecilem.
a co do samego problemu:
to sprawdzilem dokladnie-do 40km/h hula a jak chce jechac wiecej to od razu pow 40 sie wylaczal.
filtr czyszcze zawsze na koniec sezonu, ale w tym roku wyczyszcze go teraz.
swiece musze wymienic, to napewno.
gaznik odkrecilem, niby byl czysty ale sprezonym przedmuchalem i.... nie chce odpalic :/
kabelki wszystkie dobrze podlaczylem.
Wiec albo mi swieca padla (daj Boze...) albo cos zle skrecilem.
a co do samego problemu:
to sprawdzilem dokladnie-do 40km/h hula a jak chce jechac wiecej to od razu pow 40 sie wylaczal.
herbatkowy napisał(a):To wazne, motocykl to nie jest 100koni i plastiki, to cos wiecej. 100koni + plastiki staje sie motocyklem dopiero wtedy, gdy wsiadzie na niego zapalony i zakochany MŁODY CHŁOPAK, ktory z czasem staje sie motocyklista.
-
emils - Świeżak
- Posty: 231
- Dołączył(a): 13/3/2008, 22:01
- Lokalizacja: masz taki motor?
ehh...nie mam juz sil normalnie
podczas czekania na swiece postanowilem wyczyscic gaznik. gdy to zrobilem nie chcial mi odpalic. dzisiaj zobaczylem, ze paliwo nie doplywa do gaznika, no wiec obejrzalem filtr paliwa-jest. Ale zauwazylem jakies paprochy w filtrze, no wiec wyjalem go, wylalem benzyne stamtad i wyczyscilem. po wlozeniu okazalo sie, ze paliwo nie doplywa do filtra...
jak ktos wie co moze byc tego przyczyna to bede wdzieczny za wszelkie info.
pzdr
podczas czekania na swiece postanowilem wyczyscic gaznik. gdy to zrobilem nie chcial mi odpalic. dzisiaj zobaczylem, ze paliwo nie doplywa do gaznika, no wiec obejrzalem filtr paliwa-jest. Ale zauwazylem jakies paprochy w filtrze, no wiec wyjalem go, wylalem benzyne stamtad i wyczyscilem. po wlozeniu okazalo sie, ze paliwo nie doplywa do filtra...
jak ktos wie co moze byc tego przyczyna to bede wdzieczny za wszelkie info.
pzdr
herbatkowy napisał(a):To wazne, motocykl to nie jest 100koni i plastiki, to cos wiecej. 100koni + plastiki staje sie motocyklem dopiero wtedy, gdy wsiadzie na niego zapalony i zakochany MŁODY CHŁOPAK, ktory z czasem staje sie motocyklista.
-
emils - Świeżak
- Posty: 231
- Dołączył(a): 13/3/2008, 22:01
- Lokalizacja: masz taki motor?
a jest moze jakis sposob na usuniecie powietrza z tych wezykow? tzn moze poprzez proby uruchomienia powietrze bedzie przeplywac przez gaznik i wyleci na zewnatrz czy jednak trzeba to jakos inaczej zrobic?
herbatkowy napisał(a):To wazne, motocykl to nie jest 100koni i plastiki, to cos wiecej. 100koni + plastiki staje sie motocyklem dopiero wtedy, gdy wsiadzie na niego zapalony i zakochany MŁODY CHŁOPAK, ktory z czasem staje sie motocyklista.
-
emils - Świeżak
- Posty: 231
- Dołączył(a): 13/3/2008, 22:01
- Lokalizacja: masz taki motor?
Jesli jest w wezyku to odpinasz w tym miejscu gdzie wchodzi do gaźnika i nadstawiasz do jakiejś bańki, jak się napełni to mocujesz i jest ok. A w samym gaźniku przez kilkakrotne próby zapalenia bądź zastrzyku paliwa powinno puść spokojnie
CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
ehh
odkrecilem wszystko i wyczyscilem (co nie poszlo mi na zle) a okazalo sie, ze moje przypuszczenia co do zlego zlozenia gaznika nie byly bezpodstawne. Zlozylem go raz jeszcze i odpalil. Wymienilem strasznie styrana swiece i poki co mam za malo paliwa, zeby sprawdzic czy dalej pow.40km/h wylacza sie.
Pzdr i dzieki za proby pomocy
odkrecilem wszystko i wyczyscilem (co nie poszlo mi na zle) a okazalo sie, ze moje przypuszczenia co do zlego zlozenia gaznika nie byly bezpodstawne. Zlozylem go raz jeszcze i odpalil. Wymienilem strasznie styrana swiece i poki co mam za malo paliwa, zeby sprawdzic czy dalej pow.40km/h wylacza sie.
Pzdr i dzieki za proby pomocy
herbatkowy napisał(a):To wazne, motocykl to nie jest 100koni i plastiki, to cos wiecej. 100koni + plastiki staje sie motocyklem dopiero wtedy, gdy wsiadzie na niego zapalony i zakochany MŁODY CHŁOPAK, ktory z czasem staje sie motocyklista.
-
emils - Świeżak
- Posty: 231
- Dołączył(a): 13/3/2008, 22:01
- Lokalizacja: masz taki motor?
A wiec jednak...
Teraz mam cos takiego, ze jedzie normalnie, po czym po minucie, moze dwoch-zmniejsza sie sila az do momentu, ze na wysokich obrotach gasnie. Gdzies kolo chlodzenia (powietrzem) wylewa sie olej. Odkrecilem rurke od oleju, ale jest cala. Nie wiem co to moze byc, a za bardzo nie mam jak sie tam dostac.
Wkladalem kilka swiec, ale to musi byc cos z gaznikiem albo z tym chlodzeniem.
Ma ktos jakies pomysly?
p.s.
A co powiecie na puchnacy tlok?
wziete z pewnego forum:
"Wczoraj miałem okazję jechać jako pasażer Simsonem SR-50 z puchnącym tłokiem. Maksymalnie jechał na 2 biegu, po 2 kilometrach jazdy nagle tłok stawał i slink gasł, cylinder był bardzo gorący i wolno stygł. Podobno jak zimny to idzie dobrze. Przyczyna to według właściciela słaby jakościowo tłok (polskiej produkcji) złe docieranie (sprawdzanie prędkości maksymalnej z dwiema osobami)."
bardzo podobne,jak nie identyczne objawy.
Teraz mam cos takiego, ze jedzie normalnie, po czym po minucie, moze dwoch-zmniejsza sie sila az do momentu, ze na wysokich obrotach gasnie. Gdzies kolo chlodzenia (powietrzem) wylewa sie olej. Odkrecilem rurke od oleju, ale jest cala. Nie wiem co to moze byc, a za bardzo nie mam jak sie tam dostac.
Wkladalem kilka swiec, ale to musi byc cos z gaznikiem albo z tym chlodzeniem.
Ma ktos jakies pomysly?
p.s.
A co powiecie na puchnacy tlok?
wziete z pewnego forum:
"Wczoraj miałem okazję jechać jako pasażer Simsonem SR-50 z puchnącym tłokiem. Maksymalnie jechał na 2 biegu, po 2 kilometrach jazdy nagle tłok stawał i slink gasł, cylinder był bardzo gorący i wolno stygł. Podobno jak zimny to idzie dobrze. Przyczyna to według właściciela słaby jakościowo tłok (polskiej produkcji) złe docieranie (sprawdzanie prędkości maksymalnej z dwiema osobami)."
bardzo podobne,jak nie identyczne objawy.
herbatkowy napisał(a):To wazne, motocykl to nie jest 100koni i plastiki, to cos wiecej. 100koni + plastiki staje sie motocyklem dopiero wtedy, gdy wsiadzie na niego zapalony i zakochany MŁODY CHŁOPAK, ktory z czasem staje sie motocyklista.
-
emils - Świeżak
- Posty: 231
- Dołączył(a): 13/3/2008, 22:01
- Lokalizacja: masz taki motor?
Mam problem prosze o szybka pomoc mam zipp qantum z 2005r wymienilem tlok ,cylinder na 60 cm i odpala :/ procze o pomoc .
- Masterleoni
- Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 4/4/2009, 19:57
Posty: 42
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości