Zobacz wątek - Yamaha TZR odblokowanie
NAS Analytics TAG

Yamaha TZR odblokowanie

i inne małe pojemności
_________

Yamaha TZR odblokowanie

Postprzez 4R8EN » 29/6/2006, 19:02

Siemka

Mam problem z moją TZR z 2003 roku.
Otóż ostatni wymienilem cylinder i tlok (kit 80 ccm), a takze tlumik, pomimo to V max wynosi tylko 90 km/h :( :( , aha z tego co wiem to poprzedni wlasciciel sciągnął "chybawszystkie" blokady.

Moje pytanie brzmi jakie blokady i gdzie znajduja sie w tym motorze?
Aha, a czy powinno sie wymienic moduł czy coś takiego ?
Ile pójdzie po zdjeciu wszystkich blokad?
......::::2006 Honda CBR 600 RR:::::........
Avatar użytkownika
4R8EN
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 15/4/2006, 14:18


Postprzez Pedro » 29/6/2006, 23:58

http://www.skutery-tuning.pl/modules.ph ... ic&t=23630
pod tym adresem znajdziesz coś niecoś o tuningu yamahy tzr, jest to co prawda o tuningu 50 ale może chociaż spiszesz producentów cześci.
__ __\
O>T<O
Suzuki RG 80
Avatar użytkownika
Pedro
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 25/6/2006, 08:26
Lokalizacja: Łódż


Postprzez 4R8EN » 1/7/2006, 14:31

Wielkie dzięki
Jak coś z tym zrobie to się odezwe

jeszcze raz dzieki
......::::2006 Honda CBR 600 RR:::::........
Avatar użytkownika
4R8EN
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 15/4/2006, 14:18

Postprzez Pedro » 1/7/2006, 15:01

Spoczko. Jakbyś miał możliwość podkręcić swoją 80-tke
tak jak gość podkręcił opisaną 50-tke to by było coś. Powodzenia!
__ __\
O>T<O
Suzuki RG 80
Avatar użytkownika
Pedro
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 25/6/2006, 08:26
Lokalizacja: Łódż

Postprzez MATI.smg » 2/7/2006, 19:44

TZR nie posiada zadnej blokady na module ! ! ! tylko gaźnik, Filtr powietrza i wydech
MATI.smg
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 2/12/2005, 18:19

Postprzez 4R8EN » 10/7/2006, 12:29

A jak zdjac blokade z wydechu ? musze zmienic caly wydech?
......::::2006 Honda CBR 600 RR:::::........
Avatar użytkownika
4R8EN
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 15/4/2006, 14:18

Postprzez indus » 10/7/2006, 13:06

chyba się coś rozwierca, jakąś zwężkę, ale nie wiem dokładnie, niech ktoś inny się wypowie
indus
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 318
Dołączył(a): 28/5/2006, 13:56
Lokalizacja: Łubnice

Postprzez 4R8EN » 10/7/2006, 19:17

Nie jest to przypadkiem zwezka przy ''wejsciu'' rury wydechowej do cylindra ?
......::::2006 Honda CBR 600 RR:::::........
Avatar użytkownika
4R8EN
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 15/4/2006, 14:18

Postprzez MATI.smg » 12/7/2006, 14:20

pierwsza jest w kolektorze - jakos ja wyjmij, probuj wszystkim łacznie z wiertarka, a druga przy trzech śrubach imbusowych
MATI.smg
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 2/12/2005, 18:19

Postprzez 4R8EN » 14/7/2006, 10:22

THX :twisted:
Czy powinienem tez wymienic filtr na stozkowy?
Ile mocy uzyskam po takim zabiegu ?

Pzdr
......::::2006 Honda CBR 600 RR:::::........
Avatar użytkownika
4R8EN
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 15/4/2006, 14:18

Postprzez MATI.smg » 17/7/2006, 16:56

to juz jest tunning a nie odblokowywanie ..... jak filtr stozkowy to i gaznik, albo zaklej kawałek tego filtra tasma izolacyjna
MATI.smg
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 2/12/2005, 18:19

Postprzez Bunny » 17/7/2006, 21:22

a jak zakleji to wyjdzie na to samo co woryginalnym filtrze ;]
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: się: biorą: dzieci: ?

Postprzez fazer 600 (98koni) » 19/7/2006, 15:46

filtr stozkowy daje gó...no mocy!!!!! lepie gażnik od jakies wiekszej mocy wsadz najlepiej mikuni
fazer 600 (98koni)
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 18/7/2006, 12:32

Postprzez mar111cin » 19/7/2006, 16:42

tak, najlepiej mikuni od jakiejś 600setki...
Coniektórych opinie powinny przechodzić przez cenzure.

A i gratuluje też pomysłu na kupienie filtra stożkowego (nie wiem jak można się na to nabrać) i zaklejenie go taśmą samoprzylepną :shock:
Prawie jak w orginale, tylko ze gorzej :roll:
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Manhatan » 19/7/2006, 17:53

''Prawie robi wielką różnice'' :P Stożkowy filtr powietsza można załorzyć ale tylko odpowiedni do danego kitu tuningowego. Zwykły stożek kupiony na allegro za 40zł to se można ale w.......sadzić. Pogorszy on jedynie prace silnika pobierając za dużo lub za mało powietsza. Dobrze dopasowany, poprawi niewiele, jedynie pomruk twojej TZR-ki. Zauważ jeszcze, że jężeli zdecydowałeś sie załorzyć cylinder i tłok tuningowy, dodatkowo warto jeszcze przynajmniej zmienić dysze w gaźniku na odpowiadające pojemności tak, żeby niemiał, ani za mało, ani za dużo paliwa. Następnie pasowało by zmenić kruciec ssący co nie jest koniecznością ale też pomaga szczególnie wymienionym gaźnikom na sportowe. A wymieniałeś wał korbowy, korbowód i łożyska na wale ?? bo jeśli nie to wydaje mi się, że jeszcze troche i będziesz to musiał zrobić.

Pozdro
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Manhatan » 19/7/2006, 17:56

Aha zapomniałem się zapytać jeszcze, kupiłeś sam tłumik?? czy to jest cały układ wydechowy??

Pozdro
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez MATI.smg » 19/7/2006, 22:49

co wy wypisujecie za bzdury...byłem posiadaczem tzr 50 2004r.... jak chcesz odblokowac to musisz włozyc dysze 115, czyli najwieksza na normalny oryginalny cylinder !!!!!!!!!!! a tasma jest jak najbardziej korzystna o ile nie chcesz wymieniac gaznika a uparłes sie na stozek, osiagów nie zwiększy !!!!!!




EDIT

A poza tym chcesz wieksze osiagi ?? Kup kit tuningowy i bedzie po sprawie
MATI.smg
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 2/12/2005, 18:19

Postprzez keraj tzr » 17/3/2007, 18:39

jesli chodzi o blokade na tłumiku to jest jedna na kolanku wychodzi taki weżyk metalowy trzeba go ściągnąć i zaspawać ten otwór jest także na module(kręci ci wtedy tylko do 6 tys i lecisz 45km/h)a o innych mi niewiadomo ;p narka
Yamaha jest bogiem , Prędkość nałogiem , Tuning wiarą , a stunt ... niee dla mnie ;P
keraj tzr
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 18/1/2007, 12:40
Lokalizacja: Krotoszyn

Postprzez kuba9449 » 17/3/2007, 19:44

TZR ma pewnie takie same blokady jak dt, a dt ma:

Moduł (kręci do 10tys obr)
Zawirowacz (cienka rurka, która wychodzi z wydechu.
Zwężka na kolanku
Katalizator w dyfuzorze
W niektórych modelach na końcówce wydechu (kryza)
Mniejsza dysza (powinna być 105)
Avatar użytkownika
kuba9449
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 5/9/2006, 20:41

Blokady Yamaha TZR 50

Postprzez sebuss » 19/6/2007, 22:04

Siema. Mam taką TZR 50 z 2004r. ale jesczze zablokowaną,...
Wiecie moze gdzie sa w niej blokady?? Bo jak dzwoniłem do salonu to powiedzieli ze niby na silniku i koszt samych części to 300zł ale nic wiecej nie mógł mi powiedzieć :/ Jeśli wiecie gdzie moga być bloady piszcie. ja wiem gdzie jest bolkada na zegarach i jak ją zdjąć wiec gdyby ktoś chciał to piszcie, zabieg jest bardzo krótki i prosty :] Pozdrawiam
sebuss
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 19/6/2007, 22:02



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na gr