Yamszka aerox gilerka runner czy może coś innego??
Posty: 39
• Strona 2 z 2 • 1, 2
derbi dobra włoska marka skrzydło piaggio chyba
Gilera Runner 2005r | | http://www.bezpieczny-motocyklista.info/
- kamil1993
- Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 12/8/2007, 09:44
- Lokalizacja: Mętków
derbi,malaguti, oraz piaggio wychodza z jednej fabryki jak mi sie wydaje przynajmniej co do skuterow bo derbi robi jeszcze lekkie motocykle
Essential napisał(a):a nie piszcie bo mnie tylko wkurzacie na suszarze to bym se ;ojezdzil yakie gguwno jakich malo tylko dla miastowych a ja ze wsi pochodze gdzie sa pola a nie autosrady
-
Mi5i3K - Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 30/5/2007, 19:52
miałem
Piaggio Nrg extreme sport series a w nim
- Cylinder Stage6 Racing 70ccm (moc 15KM)
- Wydech Yasuni R
- Wa? Stage6 HPC + łożyska Stage6 CR HQ teflon
- Gaznik 19mm Stage6 BE
- Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari
- Wariator Bettella Varimax + rolki Stage6 4.0g
- Ventivar Hebo
- Pasek Hebo Kevlar
- Sprzęgło Hebo N
- Dzwon sprzęgła RMS
- Filtr stożkowy Polini Air Box
- CDI Malossi
- Fajka + przewód NGK
- Swieca NGK B8EGV !!
- Większa chłodnica + brak termostatu
+ "grzebane kartery", polerka kanału wydechowego etc. etc.
leciał 130 km/h , licznikowe nawet niewiem bo skala była do 120 , kosztował mnie majontek ale szedł na koło jak gupi i banan na ryju był
Piaggio Nrg extreme sport series a w nim
- Cylinder Stage6 Racing 70ccm (moc 15KM)
- Wydech Yasuni R
- Wa? Stage6 HPC + łożyska Stage6 CR HQ teflon
- Gaznik 19mm Stage6 BE
- Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari
- Wariator Bettella Varimax + rolki Stage6 4.0g
- Ventivar Hebo
- Pasek Hebo Kevlar
- Sprzęgło Hebo N
- Dzwon sprzęgła RMS
- Filtr stożkowy Polini Air Box
- CDI Malossi
- Fajka + przewód NGK
- Swieca NGK B8EGV !!
- Większa chłodnica + brak termostatu
+ "grzebane kartery", polerka kanału wydechowego etc. etc.
leciał 130 km/h , licznikowe nawet niewiem bo skala była do 120 , kosztował mnie majontek ale szedł na koło jak gupi i banan na ryju był
Jeszcze tu kiedyś wróce i zobaczymy kto jest górom.
- Prof.Piotr
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 20/8/2007, 18:55
- Lokalizacja: asd
super ze ci tyle jedzie tesz tak musze zrobic:D
Gilera Runner 2005r | | http://www.bezpieczny-motocyklista.info/
- kamil1993
- Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 12/8/2007, 09:44
- Lokalizacja: Mętków
Prof.Piotr napisał(a):miałem
Piaggio Nrg extreme sport series a w nim
- Cylinder Stage6 Racing 70ccm (moc 15KM)
- Wydech Yasuni R
- Wa? Stage6 HPC + łożyska Stage6 CR HQ teflon
- Gaznik 19mm Stage6 BE
- Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari
- Wariator Bettella Varimax + rolki Stage6 4.0g
- Ventivar Hebo
- Pasek Hebo Kevlar
- Sprzęgło Hebo N
- Dzwon sprzęgła RMS
- Filtr stożkowy Polini Air Box
- CDI Malossi
- Fajka + przewód NGK
- Swieca NGK B8EGV !!
- Większa chłodnica + brak termostatu
+ "grzebane kartery", polerka kanału wydechowego etc. etc.
leciał 130 km/h , licznikowe nawet niewiem bo skala była do 120 , kosztował mnie majontek ale szedł na koło jak gupi i banan na ryju był
a ile cie wyniósł ten tuning??
-
bartex - Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 17/5/2007, 18:12
koło 6-7 tys zł ale Ci powiem 2giego takiego squtera nieznajdziesz
Jeszcze tu kiedyś wróce i zobaczymy kto jest górom.
- Prof.Piotr
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 20/8/2007, 18:55
- Lokalizacja: asd
ta? To przeslij filmik jak na nim dajesz zobaczymy jak taki sprzet chodzi
Essential napisał(a):a nie piszcie bo mnie tylko wkurzacie na suszarze to bym se ;ojezdzil yakie gguwno jakich malo tylko dla miastowych a ja ze wsi pochodze gdzie sa pola a nie autosrady
-
Mi5i3K - Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 30/5/2007, 19:52
Polecam aprilie sr. Osiągi poruwnywalne do aeroxa, ale rox jest praktycznie jednoosobowy. Na temat chińczyków nawet sie nie wypowiadam. Piaggio Nrg nie nadaje się na polskie drogi a co do osiągów, mojemu koledze licznik przekłamywał o 20km/h.
- bassboten
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 2/8/2007, 10:22
Mi5i3K napisał(a):ta? To przeslij filmik jak na nim dajesz zobaczymy jak taki sprzet chodzi
ty wrzuć filmik wpierw z tym twoim padłem chińskim czy to potrafi w 2 osoby pod górke ruszyć czy urywa pasek
To racja piaggio nrg niejest zabardzo na polskie drogi - z przodu upside down i z tyłu ten amor twarde jak cholera ale niebujało i na zakrętach niewynosiło , licznik mu przekłamuje o 20 km/h napisz ktory miał model i jak jego zegary w tym wyglądały w moim przeklamywal 5-8km/h a 130 pokazał obok Bandita od kumpla i podobne wyniki były mierzone samochodem więc raczej wiarygodny
Jeszcze tu kiedyś wróce i zobaczymy kto jest górom.
- Prof.Piotr
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 20/8/2007, 18:55
- Lokalizacja: asd
ty wrzuć filmik wpierw z tym twoim padłem chińskim czy to potrafi w 2 osoby pod górke ruszyć czy urywa pasek
Powtórze kolejny raz że nie mam teraz zadnego skutera, owszem mialem chinski skuter i to jest dziadostwo. Ale skoro wsadziles w swoj 7 tysiecy to mozesz sie pochwalic jo ? bo narazie same litery ...
Essential napisał(a):a nie piszcie bo mnie tylko wkurzacie na suszarze to bym se ;ojezdzil yakie gguwno jakich malo tylko dla miastowych a ja ze wsi pochodze gdzie sa pola a nie autosrady
-
Mi5i3K - Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 30/5/2007, 19:52
Witam ja mam GILERE RUNNER SP 50 TuNiNg..lece nim ponad 125...Ile dokładnie to nie wiem bo w tej z 2004 roku kończy się licznik na 80...
W skład tuningu (małego) wchodzi:
1.Wydech LEO VINCI ZX chrom
2.Sprzęgło POLINI 2G EVOLUTION II !!!
3.Filtr powietrza stx 8 Helix
4Łożysko korbowodu Polini Evolution
5.Pasek Polini Kevlar Evolution
6. Przeciwtalerz wariatora Stage6 Racing Drive
7.Tarcz hamulcowa SSP Oversize - stal nierdzewna
8.Wał korbowy Polini Evolution
Optyczny:
1. Nóżka boczna IGM - chrom
2.Ryfle aluminiowe.
3.Nakładki na wloty powietrza...
4.NEONY
5.Reflektor Revo Quattro Style carbon
Niestety się nią rozbiłem....i mam NOWĄ z 2004 tylko bardo lekkto stnuningowaną....
W skład tuningu (małego) wchodzi:
1.Wydech LEO VINCI ZX chrom
2.Sprzęgło POLINI 2G EVOLUTION II !!!
3.Filtr powietrza stx 8 Helix
4Łożysko korbowodu Polini Evolution
5.Pasek Polini Kevlar Evolution
6. Przeciwtalerz wariatora Stage6 Racing Drive
7.Tarcz hamulcowa SSP Oversize - stal nierdzewna
8.Wał korbowy Polini Evolution
Optyczny:
1. Nóżka boczna IGM - chrom
2.Ryfle aluminiowe.
3.Nakładki na wloty powietrza...
4.NEONY
5.Reflektor Revo Quattro Style carbon
Niestety się nią rozbiłem....i mam NOWĄ z 2004 tylko bardo lekkto stnuningowaną....
-
micza123 - Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 9/12/2006, 16:18
- Lokalizacja: Zamość :)
kolejne odświeżenie, BRAWO (otwórz link)
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
Mam mbk booster rocket po małym tuningu i jej v-max wynosi 110km/h
Obecny setup to:
- DR 70cc Evolution
- Tec Evo Racing (sprzęgło)
- Top Racing Next Generation (wariator)
- Wentylator wariatora Polini
- Leovince sp3 (dziadostwo)( tłumik seryjny)
- Gaźnik 16mm dell'orto
- Dzwon sprzęgła Tec
-filtr stożkowy
-Króciec ssący(odblokowany)
-Wał RMS Racing (do12,5tyś obrotów na minute)
Aktulnie będzie wszystko wymieniane ...
Obecny setup to:
- DR 70cc Evolution
- Tec Evo Racing (sprzęgło)
- Top Racing Next Generation (wariator)
- Wentylator wariatora Polini
- Leovince sp3 (dziadostwo)( tłumik seryjny)
- Gaźnik 16mm dell'orto
- Dzwon sprzęgła Tec
-filtr stożkowy
-Króciec ssący(odblokowany)
-Wał RMS Racing (do12,5tyś obrotów na minute)
Aktulnie będzie wszystko wymieniane ...
- kympka125
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 23/8/2010, 20:56
- Lokalizacja: Mykanów
miałem piaggio typhoon 125 ccm
bez zadnego tuningu 120 km h spokojnie wyciskał. silnik bardzo dobry. kupiłem go i nie wiem ile przebiegu miał tłoczek. smigałem nim 2 lata i dosyc ostro katowałem nie ma co ukrywać i po rozebraniu cylka tłoczek wygladał jak nowy na prawde solidny sprzęt. mało palił ok 3.5 litra przy srednio oszczędnej jeździe. na trasach sie fajnie spisywał. wadą było zawieszenie przód za twardy tył katapulta ;d i mógł by mieć nieco większe koła
bez zadnego tuningu 120 km h spokojnie wyciskał. silnik bardzo dobry. kupiłem go i nie wiem ile przebiegu miał tłoczek. smigałem nim 2 lata i dosyc ostro katowałem nie ma co ukrywać i po rozebraniu cylka tłoczek wygladał jak nowy na prawde solidny sprzęt. mało palił ok 3.5 litra przy srednio oszczędnej jeździe. na trasach sie fajnie spisywał. wadą było zawieszenie przód za twardy tył katapulta ;d i mógł by mieć nieco większe koła
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
omfg dzieci za przepro. ułomne... nie piszcie ze rox SERIA leci 120-130 (tak samo jak te wasze sreNeRGie) i ch.. wie ile ... mam roxa full serie tyle ze z tecnigasem next-r rolasami 5g i poki co jedzie 100 licznikowe... dzieci wy jak macie zamiar nabijac posty a gowno wiedziec i gowno miec to sie zamknijcie lepiej.. roxa sie kupuje tylko w rocznikach 00-02r. bo masz ssanie manualne i uchwyty pasazera .. po 03r. do roxa wkladaja tajwanskie sprzegla itp..
- Xetro
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 23/6/2009, 18:26
Posty: 39
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości