Problem z gaźnikiem ogar 900
			Posty: 4
			 • Strona 1 z 1
		
	
Problem z gaźnikiem ogar 900
Witam. Piszę tutaj ponieważ mam nie mały problem z regulacją gaźnika w moim Ogarze . Jest to istna katorga  A więc  kupiłem w lutym do niego silnik 125 od crossa i od tamtego czasu pracował mi bajecznie, jakoś 5 dni temu wymieniałem uszczelkę pod cylindrem ponieważ ciekł z pod niej olej . Po złożeniu wszystkiego odpaliłem go i strasznie dziwnie chodził. a wolnych obrotach przerywa i się dusi nie raz zgaśnie, znowu na wysokich obrotach przerywa tak jak by miał odcinkę. Regulacja gaźnika wgl nie pomaga. Regulowałem go juz 4 dzień i mam dosyć po prostu nie wiem co to może być . Proszę pomóżcie bo motor mi jest potrzebny codziennie a tak się nie da jeździć ;/
 A więc  kupiłem w lutym do niego silnik 125 od crossa i od tamtego czasu pracował mi bajecznie, jakoś 5 dni temu wymieniałem uszczelkę pod cylindrem ponieważ ciekł z pod niej olej . Po złożeniu wszystkiego odpaliłem go i strasznie dziwnie chodził. a wolnych obrotach przerywa i się dusi nie raz zgaśnie, znowu na wysokich obrotach przerywa tak jak by miał odcinkę. Regulacja gaźnika wgl nie pomaga. Regulowałem go juz 4 dzień i mam dosyć po prostu nie wiem co to może być . Proszę pomóżcie bo motor mi jest potrzebny codziennie a tak się nie da jeździć ;/
				
			 A więc  kupiłem w lutym do niego silnik 125 od crossa i od tamtego czasu pracował mi bajecznie, jakoś 5 dni temu wymieniałem uszczelkę pod cylindrem ponieważ ciekł z pod niej olej . Po złożeniu wszystkiego odpaliłem go i strasznie dziwnie chodził. a wolnych obrotach przerywa i się dusi nie raz zgaśnie, znowu na wysokich obrotach przerywa tak jak by miał odcinkę. Regulacja gaźnika wgl nie pomaga. Regulowałem go juz 4 dzień i mam dosyć po prostu nie wiem co to może być . Proszę pomóżcie bo motor mi jest potrzebny codziennie a tak się nie da jeździć ;/
 A więc  kupiłem w lutym do niego silnik 125 od crossa i od tamtego czasu pracował mi bajecznie, jakoś 5 dni temu wymieniałem uszczelkę pod cylindrem ponieważ ciekł z pod niej olej . Po złożeniu wszystkiego odpaliłem go i strasznie dziwnie chodził. a wolnych obrotach przerywa i się dusi nie raz zgaśnie, znowu na wysokich obrotach przerywa tak jak by miał odcinkę. Regulacja gaźnika wgl nie pomaga. Regulowałem go juz 4 dzień i mam dosyć po prostu nie wiem co to może być . Proszę pomóżcie bo motor mi jest potrzebny codziennie a tak się nie da jeździć ;/- Foxylis12590
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 3/7/2015, 21:49
Ja miałem w skuterze tak, że... Gdy go odpaliłem strasznie wolno pracował i gasł, albo pracował wolno i nagle obroty mu się same zwiększały i gasł. Pamiętam, że przez kilka dni męczyłem się z regulacją gaźnika. W końcu go wymontowałem i rozebrałem. Dodam, że skuter był tydzień po zakupie... "igła" w gaźnika była odwrotnie włożona xd... Wyczyściłem go i złożyłem spowrotem, potem już było OK.
				Ride or Die!
			- Dafimoto
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 1/7/2015, 10:54
- Lokalizacja: Warszawa
			Posty: 4
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

