Zobacz wÄ…tek - zx10r ninja 2005 porownanie 2008
NAS Analytics TAG

zx10r ninja 2005 porownanie 2008

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

zx10r ninja 2005 porownanie 2008

Postprzez ggggrzesiek2 » 26/7/2013, 21:37

witam wszystkich forumowiczów dawno tu juz nie zagladałem chciałbym sie dowiedziec jaka jest roznica miedzy zx10r 2005 a 2008 moze ktos z was miał mozliwosc porównać te dwa moto
ggggrzesiek2
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 2/7/2010, 19:28


Postprzez leff » 26/7/2013, 21:59

BG pewnie bedzie wiedzial, ujezdza dyche
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX


Postprzez Black-Ghost » 26/7/2013, 23:37

Charakterystyka pracy silnika zx10r IIIg jest zdecydowanie inna niż pierwszej generacji. Niby model 2008 ma większą moc o kilka KM ale też i krzywa mocy i momentu wypada zdecydowanie gorzej niż w Ig. (składniej mówiąc Ig lepiej ciągnie w dolnym i średnim zakresie obrotów niż jej młodsza siostra) Przy czym jest bardziej narwana i trzeba więcej uwagi przykładać do operowania manetką bo potrafi zaskoczyć w najmniej oczekiwanym momencie. Pierwsza gen jest też pare kg lżejsza niż III co zaś przekłada się na łatwiejsze przerzucanie sprzeta w winklach. Samo zawieszenie jak i hamulce w obu tych motocyklach jest bardzo dobre. (tylko IIg miała problemy z toporną dozowalnością przedniego hebla). Gdyby cię interesowało to na meila mogę ci posłać wykres mocy i momentu wszystkich 4 generacji ZX-10R ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Grzesku » 27/7/2013, 08:42

Czyli według Ciebie I gen jest o niebo lepsza od III gen ? Co za bzdury, napisałeś wszystko o zaletach, to napisz też o wadach :) Wiadomo, że każdy chwali to co ma, ale trzeba pisać o wszystkim. Ja miałem wszystkie generacje oprócz najnowszej i najlepiej jeździło mi się na II gen.
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Futro » 27/7/2013, 10:27

BG wrzuc wykresy w temat jak mozesz ;)
Futro
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 7/9/2012, 20:24
Lokalizacja: SMW

Postprzez Black-Ghost » 27/7/2013, 11:51

Napisałem że ma silnik w Ig który daje więcej frajdy niż w IIIg. ZX-10R 2004-2005 nie ma jakichś większych wad. Brak seryjnie amortyzatora skrętu który w tym motocyklu jest bardziej potrzebny niż wszystko inne. I bardzo twarde zawieszenie. Mechanicznych wad jakoś nie znam. Można by się doczepić do bardzo delikatnych plastików.
Ostatnio edytowano 27/7/2013, 12:28 przez Black-Ghost, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez rosiboj » 27/7/2013, 12:27

Kwestia kto co lubi, znaczna czesc ludzi podawala nieprzewidywalnoosc pierwszej dychy jako glowna wade tego motocykl.

A oto wykresy
Obrazek
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Black-Ghost » 27/7/2013, 12:31

Gdyby ktoś nie dowidział kolorów: Czarny-2004-2005 / Czerwony-2006-2007/ Zielony- 2008-2010 / Niebieski- 2011-2013.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez ggggrzesiek2 » 27/7/2013, 17:11

wczoraj przejechałem sie k8 i stwierdziłem ze nie idzie w porownaniu do mojej zx10r Ig i myslałem zeby moze na nastepny sezon zakupic IIIg ale zostane chyba przy starej
ggggrzesiek2
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 2/7/2010, 19:28

Postprzez Black-Ghost » 28/7/2013, 09:23

Jeśli masz poczuć dużą różnice po ZX-10R Ig to chyba tylko zakup S1000RR ci zostaje, ew nową ZX-10R. Ale to wydatek przynajmniej 40tyś talarów.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Grzesku » 28/7/2013, 11:54

zawsze można coś pogrzebać, zmienić napęd, mape czy cokolwiek. To już tak zapierdala, że nie wiem jaki w tym sens, jeżeli motocykl ma służyć do jazdy na codzień. Sam miałem ochotę na s1000rr, ale to 40+ i stwierdziłem: po co ? Kupiłem poczciwą 1000rr 2005, latam z ludzmi na mega drogich sprzętach i wcale nie czuje się gorszy :) Przynajmniej nie boję się na każdym kroku, że się ślizgnę, czy coś tak jak oni :)
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Harakiri 7 » 28/7/2013, 14:09

Grzesku napisał(a):zawsze można coś pogrzebać, zmienić napęd, mape czy cokolwiek.


Tuning zaczyna sie od opon.

:wink:
Harakiri 7
Bywalec
 
Posty: 553
Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
Lokalizacja: wies

Postprzez Black-Ghost » 30/7/2013, 10:21

Grześku no to już twój wybór. Ale chłopak zadał inne pytanie i otrzymał na nie odpowiedź z mojej strony.

Harakiri 7 Dobrze powiedziane ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Wheelie1000 » 30/4/2016, 16:28

Na wykresie widać ze 3 i 4 gen posiadają katalizatory, dlatego średnie obroty wypadają słabiej niż w starszych.
Decat zrobi robotę na średnich i wysokich.
Pozdro
Wheelie1000
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17/5/2014, 15:32

Postprzez suhy-19 » 1/5/2016, 06:35

następnym razem wyhaczysz warna
Obrazek
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê