Gsxr 1000 k7 czy R1 2007
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Gsxr 1000 k7 czy R1 2007
Gsxr 1000 k7 czy R1 2007
Proste pytanie który lepiej wybrać???
Nigdy nie jeździłem na r1 nawet na r6 zawsze było suzuki (obecnie 1000 k2) ... wszystkie opinie mile widziane
Chcę zmienić na nówkę ale nie mogę się zdecydować
Proste pytanie który lepiej wybrać???
Nigdy nie jeździłem na r1 nawet na r6 zawsze było suzuki (obecnie 1000 k2) ... wszystkie opinie mile widziane

Chcę zmienić na nówkę ale nie mogę się zdecydować

-
tomi291 - Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5/8/2006, 19:45
- Lokalizacja: Warszawa / BieLany
to powinno pomoc
http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSX-R,1000 ... ,2572.html
http://www.scigacz.pl/Yamaha,YZF,R1,2007,,2608.html
http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSX-R,1000 ... ,2572.html
http://www.scigacz.pl/Yamaha,YZF,R1,2007,,2608.html
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
no torszkę pomogło
moje zdanie po przeczytaniu obu linków
GSXR 1000 czemu:
Lżejszy, mocniejszy, ma w liczniku drobiazg wyświetlacz zmiany biegów
moze poczekam na k8 gsxr
moze jeden sezon wytrzymam tym co mam.
Słyszałem podobno że na R1 i R6 trochę nie wygodnie się siedzi, to prawda ???
ja swoim litrem GSXR bez problemu 500 km w trasie robie bez żadnego bólu

moje zdanie po przeczytaniu obu linków
GSXR 1000 czemu:
Lżejszy, mocniejszy, ma w liczniku drobiazg wyświetlacz zmiany biegów

moze poczekam na k8 gsxr

Słyszałem podobno że na R1 i R6 trochę nie wygodnie się siedzi, to prawda ???
ja swoim litrem GSXR bez problemu 500 km w trasie robie bez żadnego bólu

-
tomi291 - Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5/8/2006, 19:45
- Lokalizacja: Warszawa / BieLany
w gsxr1000k7 jest includowana zmienna mapa wtryskowa <3 warianty> taka namiastka power commandera i sprzęgło hydrauliczne:) to takie elementy dzielace <m.in oczywiscie> k7 i r1
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
Witam nie mam porownania za bardzo bo jezdziłem na k7 45 w salonie jazda probna
ale to jest moto rewelka jak dla mnie mam 179 cm ponad sto kilo i motorek jechal całkiem zwawo zwinny szybki w pare sekund miałem 240 na budziku a zaczołem jezdzic w tym sezonie na cbr 600 zakochałem sie w tym motorku ale pewnie jakbym wsiadł na r1 było by tak samo wszystkie te nowe modele sa super niezaleznie od marki tak mi sie wydaje kwestia gustu tylo co komu sie podoba

- ryrek
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 27/8/2006, 18:30
też chciałbym sie przejechać przed zakupem i gsxr k7 i R1 ale tu jest POLSKA i tu tylko "SIĘ KRADNIE" nic więcej.... dlatego tyle ludzi już wyjechało bo lepsze zycie i nie tylko w kazdej kwestii wszytsko lepsze my to gożej niż rosja.... nawet kur**wa dróg dobrych nie ma bo tym k7 czy R1 trzeba gdzieś jeździć....
ach ta polska ...
ach ta polska ...
-
tomi291 - Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 5/8/2006, 19:45
- Lokalizacja: Warszawa / BieLany
R1 jest dobra do lansu.
Ja bym brał K6 z jakiejś wyprzedaży.
Najlepszy motocykl na tor, jaki seryjnie produkowano.
Ja bym brał K6 z jakiejś wyprzedaży.
Najlepszy motocykl na tor, jaki seryjnie produkowano.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Ja aktualnie mam suzuki i przy tej marce chciałbym pozostać ale czytałem ostatnio test nowych litrów i jakoś urzekła mnie R1 chociaż zajeła 2 miejsce po GSXR.
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Nie wiem czy to wniesie cos kreatywnego do tematu, ale w tescie masterbike 2007(jak ktos nie wie co to za test to polecam lekture czsopism motocyklowych, tudziez google) pierwsze miejsce zajela wlasnie R1, gixxer dopiero na 4tym. No i co ktos zapyta? No i kurwa nic!! wlasnie o to chodzi dla jednego kawa zx 10 bedzie najszybsza na swiecie, najwygodniejsza i najpiekniejsza dla innego r1 dla innego dukat multistrada (prywatnie uwazam to za najbrzydszy motocykl swiata:P). A co do tekstow ze r1 do lansu a gixxer do zapierdalania to fajnie macie chlopaki- dokladnie tak jest, r1 nie zapierdala a gixxer nie wyglada....no comments...
- Bobzone
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 4/7/2007, 09:41
- Lokalizacja: Szczecin
siema!!
ja osobiście wybrał bym R1
:) jest ładniejszy hehe
ja osobiście wybrał bym R1

R.A.M.O.N.E.S - We`re a Happy Family | www.ulicznik.net - najlepsze internetowe radio z muzykÄ… punk`owÄ… !!!
-
Majkel_007 - Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 16/6/2007, 08:53
- Lokalizacja: Przemyśl
Bobzone napisał(a):A co do tekstow ze r1 do lansu a gixxer do zapierdalania to fajnie macie chlopaki- dokladnie tak jest, r1 nie zapierdala a gixxer nie wyglada....no comments...
hmmm, moj text mial byc swojego rodzaju paszkwilem na to co bylo pisane wczesniej, no ale widze ze nie wszyscy zrozumieli. no comment...
- Ziolo
- Świeżak
- Posty: 261
- Dołączył(a): 22/12/2006, 19:01
- Lokalizacja: Zielona Góra
O czym Wy wogule piszecie? Macie po paręnaście lat, motocykle 200cm3 i piszecie o litrach.
Przejedźcie się kiedyś litrem to zobaczycie co jest "trendy", lub jak zejebiście wygląda.
Motocykl nie kupuje się bo wygląda,,,,,, bo jest super,,,,,,, bo się laski na niego poderwie. Jeżeli tak myślicie i z takim przekonaniem kupicie litra to piszcie od razu testament.........
Każdy motocykl R1, GSXR, Honda, Kawasaki, Ducati czy Agusta, ma w sobie to coś. Kupując go musisz się kierować nie wyglądem, a swoimi umiejętnościami. R1 nie wybacza błędów, pomylisz się i leżysz. Honda nie jest najszybsza, ale zestrojenie zawieszenia jest najlepsze (niczym nie wyjdziesz szybciej z zakrętu). Ducati jest symbolem, jest marką, która mówi sama za siebie, to samo dotyczy Agusty.
Każdy literek zapierdala,,,,,,,,, więc na dugi raz zastanówcie się następnym razem zanim napiszecie że soć jest lepsze od czegoś innego. I tak na drodze nie ma żadnej różnicy czy jeździsz R1 czy GSXR-em, różnice pojawiają się na torze. No chyba, że masz 180cm wzrostu lub więcej to nie siędziesz na SUZUKI bo będziesz wyglądał jak by Ci się gówno do dupy przykleiło, mniejszego motoru od niego to nie widziałem. Motor dla karłów.
pozdrawiam
Marcin
ps. nie piszccie że się nie znam, jeździłem na Ducati, R1 z 2005roku, a aktualnie mam Honde fireblade 2007 1000rr, więc wiem co piszę
)
Przejedźcie się kiedyś litrem to zobaczycie co jest "trendy", lub jak zejebiście wygląda.
Motocykl nie kupuje się bo wygląda,,,,,, bo jest super,,,,,,, bo się laski na niego poderwie. Jeżeli tak myślicie i z takim przekonaniem kupicie litra to piszcie od razu testament.........
Każdy motocykl R1, GSXR, Honda, Kawasaki, Ducati czy Agusta, ma w sobie to coś. Kupując go musisz się kierować nie wyglądem, a swoimi umiejętnościami. R1 nie wybacza błędów, pomylisz się i leżysz. Honda nie jest najszybsza, ale zestrojenie zawieszenia jest najlepsze (niczym nie wyjdziesz szybciej z zakrętu). Ducati jest symbolem, jest marką, która mówi sama za siebie, to samo dotyczy Agusty.
Każdy literek zapierdala,,,,,,,,, więc na dugi raz zastanówcie się następnym razem zanim napiszecie że soć jest lepsze od czegoś innego. I tak na drodze nie ma żadnej różnicy czy jeździsz R1 czy GSXR-em, różnice pojawiają się na torze. No chyba, że masz 180cm wzrostu lub więcej to nie siędziesz na SUZUKI bo będziesz wyglądał jak by Ci się gówno do dupy przykleiło, mniejszego motoru od niego to nie widziałem. Motor dla karłów.
pozdrawiam
Marcin
ps. nie piszccie że się nie znam, jeździłem na Ducati, R1 z 2005roku, a aktualnie mam Honde fireblade 2007 1000rr, więc wiem co piszę

- kleo_marcin
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 12/7/2007, 12:19
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości