Zobacz wątek - co sie stało?
NAS Analytics TAG

co sie stało?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

co sie stało?

Postprzez fandzoilisz » 2/6/2007, 21:16

fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07


Postprzez paq » 2/6/2007, 21:31

kiedys na scigaczu juz byl omawiany dokladnie tez sam filmik
Romet Ogar 49 -> WSK 125 -> MZ TS 150 -> MZ 250 -> HONDA HORNET 600 :D
Avatar użytkownika
paq
Świeżak
 
Posty: 214
Dołączył(a): 22/6/2006, 22:26
Lokalizacja: Rzeszow


Postprzez Honest_Sith » 2/6/2007, 21:40

ale go niezle zarzucilo
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! :)
Avatar użytkownika
Honest_Sith
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez fandzoilisz » 2/6/2007, 21:42

nie widzialem, ale moze ktos przypomni
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07

Postprzez mlody » 2/6/2007, 22:07

Widac w zwolnieniu jak redukuje bieg,pozniej pewnie puscil sprzegło,moto juz skladal,przyczepnosc gorsza,kółko przyblokowalo i łubudu.
Nie miales tak nigdy? tzn ,bez łubudu,ale przyblowania tyłu przy hamowaniu biegami?
Pocwicz lepiej,bo mozesz sie równie niemilo zaskoczyc jak ten pan :?
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez R1 » 2/6/2007, 22:31

byyyło to już klepane w hudeparku to chyba gdzieś jej, albo w technice jazdy.

Typowy błąd

Pozdr
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
Avatar użytkownika
R1
Bywalec
 
Posty: 940
Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji

Postprzez fandzoilisz » 2/6/2007, 23:39

miałem tak z łubudu ale u mnie to jeszcze mokry asfalt był :(
fandzoilisz
Bywalec
 
Posty: 889
Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07

Postprzez Piotrek_187 » 3/6/2007, 10:10

Ale zaraz widać ,że koleś się nieumi przewracać..... Samobujstwo... Polecam trening Judo czy kung-fu ,po co se łamać kości
Piaggio NRG Extreme Sport Series tuning 130 km/h !

CRASH !!! NRG ROZWALONY !!
Piotrek_187
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 24/5/2007, 21:31
Lokalizacja: Żory

Postprzez paq » 3/6/2007, 10:21

dobrze ze nie spadl za ten most, trzeba umiec upadac!
Romet Ogar 49 -> WSK 125 -> MZ TS 150 -> MZ 250 -> HONDA HORNET 600 :D
Avatar użytkownika
paq
Świeżak
 
Posty: 214
Dołączył(a): 22/6/2006, 22:26
Lokalizacja: Rzeszow

Postprzez kamp » 3/6/2007, 10:44

Do słownie nie udany 'Skok przez mur'. Efektownie to wyglądało, ale chyba mu się nic nie stało takiego wielkiego, poza strzaskanym moto :/
Bezmyślność zabija... innych.
Kawasaki ER-6F 2010 ->
Avatar użytkownika
kamp
Świeżak
 
Posty: 270
Dołączył(a): 17/4/2007, 12:32
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Neos007 » 3/6/2007, 10:59

Mam nadzieje, że mi sie taki blad nigdy nie zdarzy. Chyba odrazu po zdaniu na kategorie A zapisze sie do szkoly nauki jazdy motorem :D
Avatar użytkownika
Neos007
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 31/5/2007, 20:36
Lokalizacja: ElblÄ…g

Postprzez R1 » 3/6/2007, 11:53

mógł się wyłorzyć na lewą stronę... po prostu połorzyć ! czyli zrobić typowego szlifa i najmniejsze straty...

Pozdr
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
Avatar użytkownika
R1
Bywalec
 
Posty: 940
Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji

Postprzez Piotrek_187 » 3/6/2007, 14:12

w sumie poprawna technika przewracania jest ważna ile razy widziałem filmiki jak ktoś z 100 kmh++ się wysypał i nic mu nie jest ew. coś z sprzętem sam tyle razy poleciałem i nic mi niebyło a tu koleś widać o tym pojęcia niema tak polecieć ;/
Piaggio NRG Extreme Sport Series tuning 130 km/h !

CRASH !!! NRG ROZWALONY !!
Piotrek_187
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 24/5/2007, 21:31
Lokalizacja: Żory

Postprzez Shinden » 3/6/2007, 15:58

Nie wiem jak wy ale ja zdecydowanie wole umiec dobrze jezdzic a nie dobrze sie wypieprzac 8)
Gdyby Kózka Ecie Plecie to by Nóżki Ch**j Ci w dupe:>
Avatar użytkownika
Shinden
Świeżak
 
Posty: 119
Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Postprzez falken86 » 12/6/2007, 01:04

MaciuÅ› sie zatrzasnÄ…Å‚ :twisted:
falken86
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 11/5/2007, 16:33

Postprzez kodi » 12/6/2007, 06:57

a możecie mnie oświecic jak poprawnie się przewracać? jest jakiś topic na ten temat? ja jeszcze nie miałem okazji lecieć z moto bo śmigam dopiero pierwszy sezon ale pewnie jest to w końcu nieuniknione..
kodi
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 30/5/2007, 07:13
Lokalizacja: wrocław

Postprzez siekson » 12/6/2007, 09:50

Ale pierd****. Poprawnie upadac????? :shock: To nie jest kur*** judo albo jakies inne gowno. Tu walisz o glebe albo sciane z predkoscia 60, 80,100...km na godzine i do tego leci za toba 200kg motocykl. O poprawnym upadaniu to sobie mozna pisac siedzac w fotelu prz komputerze. Ale tu masz na reakcje jakies 0.0000008sek i zanim sie zorientujecie to juz suniecie pod jadacego z naprzeciwka TIRa.

No chyba ze jestescie takie kozaki ze w tym czasie to byscie jeszcze zdazyli smsa wyslac ze sie na obiad spoznicie.
Ostatnio edytowano 12/6/2007, 10:57 przez siekson, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
siekson
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kodi » 12/6/2007, 10:52

no tak jakby zgadzam sie z przedmówcą... nie bardzo wyobrażam sobie jak bardziej poprawnie ten koleś mógł glebnąć biorac pod uwage ile to wszystko trwało..
kodi
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 30/5/2007, 07:13
Lokalizacja: wrocław

Postprzez exuprad » 12/6/2007, 13:25

Moją pierwszą glebe zaliczylem przy 120 km/h. Ułamki sekund wcześniej wiedziałem ze bede leżał. W sumie zdecydowalem sie nie panikowac, wywalilem sie na bok, rece na kierownicy, dupa na siedzeniu. Slizgalem sie kilkadziesiat metrow, lekki szok, ale na szczescie (totalnie nic) sie nie stalo. Żadnych zadrapań siniaków itd. odzież nawet nie tknięta. Co innego motocykl. Cały lewy bok w stanie opłakanym, najbardziej odboje kierownicy, stopka pasażera, stopka zmiany biegów, owiewki, lampa, kierunkowzkaz.
YZF+Highway To Hell
Avatar użytkownika
exuprad
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 28/7/2006, 17:45
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez InSiDe » 12/6/2007, 14:33

Trzeba było na prawą. Na co Ci hamulce :] Ale tak poważniej, to choć nie ma tego jak ćwiczyć to dobrze jest się jakoś nastawić na ewentualność bliskiego spotkania z asfaltem. Te ułamki sekund to akurat tyle żeby w odruchu zablokować tył a potem złapać trakcję i zrobić widowiskowy przelot, albo położyć się całkiem i w snopie iskier zjechać z jezdni. Pytanie tylko, skoro nie ma jak ćwiczyć...
//Twoja ignorancja czy moja pycha, sam tego dobrze nie wiem...
Avatar użytkownika
InSiDe
Świeżak
 
Posty: 448
Dołączył(a): 23/9/2006, 11:37
Lokalizacja: Wrocław

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê