pytanie
Posty: 8
• Strona 1 z 1
pytanie
witam wszystkich.
mam pytanie, czy po zalozeniu tlumnika wlasnej roboty i podlaczeniu power commandera trzeba jechac na hamownie zeby to wszystko zestroic czy mozna zrobic to we wlasnym zakresie?
dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
mam pytanie, czy po zalozeniu tlumnika wlasnej roboty i podlaczeniu power commandera trzeba jechac na hamownie zeby to wszystko zestroic czy mozna zrobic to we wlasnym zakresie?
dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
- adameczek88
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 30/12/2010, 09:06
- Lokalizacja: kozenin
Nawet jeśli masz pojęcie o wydechach, musisz go zestroić z silnikiem. W przeciwnym razie narażasz się na problemy z silnikiem. Wiem coś o tym.
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Wiem coś o tym w związku z problemami z własnym motocyklem. Nie chcę generalizować, ale niezestrojony wydech powoduje wyrzucanie zbyt dużej lub zbyt małej ilości spalin (w związku ze źle dobraną mieszanką), a to może spowodować wzrost temperatury i przegrzewanie się silnika, w końcu branie oleju, przedmuchy na pierścieniach itd.
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
Idzie to samemu zrobić, ale nigdy Ci się nie uda tego dostroić w 100% bez hamowni, ponieważ nie idzie sprawdzić dokładnego wyniku swoich prac. Można jedynie bazować na swoich odczuciach z jazdy. Dostrajałem swój motocykl całkowicie sam i powiem, że po kilkunastu poprawkach nareszcie mam potężny dół + znikł taki moment zawahania przy odpuszczaniu gazu i ponownemu dodaniu przy 4500-5500tys obr/min. Wariantów swojej mapy miałem chyba z 11. Po przejeżdżaniu kolejnych kilometrów decydowałem się na kolejne poprawki, aż w końcu doszedłem do złotego środka. Wymaga do wyczucia swojego motocykla i nieco wiedzy. Dla przykładu powiem, że u mnie musiałem poodejmować trochę paliwa, aby motocykl zyskał w dolnym zakresie obrotów. Niedostatek mocy spowodowany był wywalonym exupem oraz innym wydechem.
Hamownia to dobry pomysł ale:
1. wjazd jest strasznie drogi
2. nigdy właściwie nie wiadomo czy ludzie tam pracujący dobrze wykonają swoją robotę.
Wcale bym się nie zdziwił gdyby poprawienie osiągów polegało na wgraniu innej, gotowej mapy z internetu co jest totalną bzdurą.
Po tym co wyprawiają nasi mechanicy stwierdziłem, że nie mają pojęcia co robią, a i nieźle z Ciebie zedrą.
Spróbuj zrobić mapkę sam i nie przesadzaj z dodawaniem ani odejmowaniem mieszanki. Zmiany na poziomie od 1-4 (w skali 0-100) są wystarczające (przynajmniej na moim przykładzie).
Hamownia to dobry pomysł ale:
1. wjazd jest strasznie drogi
2. nigdy właściwie nie wiadomo czy ludzie tam pracujący dobrze wykonają swoją robotę.
Wcale bym się nie zdziwił gdyby poprawienie osiągów polegało na wgraniu innej, gotowej mapy z internetu co jest totalną bzdurą.
Po tym co wyprawiają nasi mechanicy stwierdziłem, że nie mają pojęcia co robią, a i nieźle z Ciebie zedrą.
Spróbuj zrobić mapkę sam i nie przesadzaj z dodawaniem ani odejmowaniem mieszanki. Zmiany na poziomie od 1-4 (w skali 0-100) są wystarczające (przynajmniej na moim przykładzie).
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
- adameczek88
- Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 30/12/2010, 09:06
- Lokalizacja: kozenin
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości