Honda CBR 1000 RR FIREBLADE
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Honda CBR 1000 RR FIREBLADE
niedługo stane się posiadaczem nowej hondy fireblade i nie jestem pewien czy warto ją kupować bo mam zamiar jej używać jako motocykla na tor piszcie jak coś o nim wiecie pozdrawiam
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
Na to polecam Suzuki najlepiej K5. Ma u h** mocy, świetną reakcje na odkecanie i co najważniejsze najżywotniejszy silnik. Suka bardzo lubi wysokie obroty i nic jej się nie dzieje. Honda jest zbyt "delikatna". Oglądnij testy z ŚM lub coś innego i zobaczysz że w każdej kategorii CBR jest ostatnia. Taka rzeczywistośc..
POZDRO

------------------------------ | http://bikepics.com/members/eustahy/ | ^^^^^^ Powoli rośnie
^^^^^^

- Eustahy
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 15/9/2005, 14:04
- Lokalizacja: brać na paliwo??
no wsumie to też bym wolał suzuki ale tu mam super cene za salon !! niecałe 45 tys a k5 albo zx10 koło 60 tys nawet potrafią kosztować i tu tkwi dylemat bo z jednej strony wole kupić k5 a z drugiej może lepiej jest kupić cbr i włożyć w nią więcej pieniedzy i i tak wyszło by 60 tys
ale miała by ful przerubek i była by lepsza
ale miała by ful przerubek i była by lepsza
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
Ja będę jeszcze bardziej indywidualny, w poland coś tam
jest posezonowa obniżka cen - Gixxera K5 litrówę masz za 51 z hakiem. Najlepiej w kolorze czarnym no w huk wypas, zakładasz amor skrętu Ohlinsa lub podobne lolo, komplet Yoshimury i Pampersa. Lusterka i kierunki out, lampy zafoliowane, woda w chłodnicy i ... w kite!
Gixxer K5 jest wypasiony... więc ja brałbym Sukę.
Gadanie o tym jak to motor jest nie tegez... złej baletnicy...


Gixxer K5 jest wypasiony... więc ja brałbym Sukę.
Gadanie o tym jak to motor jest nie tegez... złej baletnicy...

- Ralin
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 26/9/2005, 19:36
- Lokalizacja: Warszawa
dobra ja się zdecydowałem biore k5 i już jakoś odboleje te pare tys ale warto bo ostatnio miałem okazje takim pośmigać na toże poznań i ta maszyna jest nie do opisania !!!
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
Pazur napisał(a):Kurna, o czym mowa?
Teksty godne kolumniarzy.
1000RR pod wprawnym zawodnikiem skopie **** innym litrówkom z ziewnięciem![]()
Tym bardziej na Poznaniu.
"Bo nie sprzęt, a technika zrobi z Ciebie zawodnika..."
Moze i nie probowales ale racje masz. Roznice miedzy CBR, R1, K5 czy 10 sa tak niewielkie, ze dla amatora to i tak wszystko jedno czym pojedzie, bo na tym poziomie umiejetnosci trzeba sie nastawic na technike jazdy a nie na to co masz pod tylkiem. Oczywiscie nie mam na mysli jazdy jakims zlomem, ale nie ma sensu pakowac siana w jakiegos nowego litra, lepiej kupic 600 i na tym sprzecie poznawac tor (ktory zreszta pozostawia wiele do zyczenia...) i jak juz bedziesz mial w miare opanowana technike to wtedy skupisz sie na motocyklu. W przeciwnym razie to nawet jakbys dostal motocykl od Rossiego to predzej sie na nim zabijesz niz poprawisz czas.
-
Tina - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 2/10/2005, 16:48
- Lokalizacja: Oborniki/ Poznań
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości