Zobacz wÄ…tek - Honda CBR 900rr
NAS Analytics TAG

Honda CBR 900rr

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Honda CBR 900rr

Postprzez reorx » 6/8/2011, 13:17

Witam.

Jestem nowicjuszem - wcześniej jeździłem tylko na skuterze, a teraz zakupiłem taki motocykl jak jest w temacie.
Motor zakupiłem po okazyjnej cenie, ale jest zaniedbany, od listopada stał "pod chmurką" w żaden sposób nie zabezpieczony - motor zakupiony jest w celu naprawy, przygotowania dla taty do jeżdżenia.
Czy powie mi ktoś może co powinienem najpierw sprawdzić, co mogło się zepsuć kiedy stał on przez zimę na dworze? Motor podobno odstawiony został na chodzie.

Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

EDIT:
Motor odpalił bez większych problemów, nie jechałem na nim bo nie znam do końca jego stanu.
Dodam, że Honda jest z '97r.
W jaki sposób można sprawdzić czy chłodnica jest sprawna?
Bo przeczytałem, że podczas zimy płyn mógł ją "wysadzić".
reorx
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6/8/2011, 13:07
Lokalizacja: Dobra-Nowiny


Postprzez hans313 » 6/8/2011, 17:09

Spusc płyn lub jego resztki z chłodnicy ,zalej nowy ,rozgrzej silnik i zobacz czy nie ma wycieków ,mozesz zrobic w sumie bez wymieniania ,zobaczyc czy na odpalonym silniku nic nie cieknie ,nie poci się i nie zapala sie kontrolka od temp ,obejzyj ją dokładnie i wyczysc ,jak wszystko SI to powinna byc okej ,co nie zmienia ,ze płyn chłodniczy wymieniamy ( w moim) co 2 lata ,wiec raczej wymien na nowy i chłodnice masz z głowy
hans313
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 2/9/2010, 23:40
Lokalizacja: Piła


Postprzez michael » 6/8/2011, 20:27

Wymień wszystkie płyny, połączenia elektryczne mogły zaśniedzieć, opony i inne gumowe przewody mogły spękać na dużym mrozie. Poza tym rdza mogła gdzieś podchwycić, ale raczej zauważysz i tyle.
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56