Zobacz wątek - Witam wszystkich fanów motocykli ;]
 
NAS Analytics TAG

Witam wszystkich fanów motocykli ;]

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Witam wszystkich fanów motocykli ;]

Postprzez Kima24 » 16/7/2011, 11:55

Mam pytanie czy jakbym kupił kawe zx12r jako pierwszy motocykl to ciężko by mi było ją ogarnąć,czy dałbym rade?(nie należe do osób kture mają nasrane do głowy ;] mnie ten motocykl interesuje jako turystyk)

Dajcie znać...gdyż chcę się dowiedzieć jaką macie opinie na ten temat...
Kima!
Kima24
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 16/7/2011, 11:47
Lokalizacja: Kraków


Postprzez C-bool » 16/7/2011, 12:04

Dasz radę. W końcu znam cie od dzieciństwa, jesteś spokojny, poradzisz sobie nawet z 200-konnym motocyklem.

A poważnie: zrób prawko A (jeśli nie masz), potem zrób kilkadziesiąt tysięcy km na mniejszych, słabszych motocyklach poczynając od 500cc, a potem to śmiało kupuj ZX12R.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Kima24 » 16/7/2011, 12:11

Dzięki bardzo za pomoc ;] już niedługo najprawdopodobnie kupie gpz 500 kiedyś jeździłem na quadzie yamaha raptor 650 ale wiem że to zupełnie co innego od motocykla sportowego czy jakiegokolwiek innego typu;]
Kima!
Kima24
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 16/7/2011, 11:47
Lokalizacja: Kraków

Postprzez arktan » 16/7/2011, 14:06

zx12r to rakieta. sponiewiera Cie na bank. Takie motocyklowe posiadaja takie mozliwosci, ze zaskoczyly juz nawet naprawde wprawionych driverow.
arktan
Bywalec
 
Posty: 630
Dołączył(a): 31/8/2008, 18:30
Lokalizacja: Kluczbork

Re: Witam wszystkich fanów motocykli ;]

Postprzez tomek_gda » 16/7/2011, 15:03

Kima24 napisał(a):[...]
nie należe do osób kture mają nasrane do głowy ;]
[...]

Do osób które używają poprawnej polszczyzny też nie :lol:

Bierz 1200 ogarniesz bez problemu, przecież 600 nie jadą :shock: Ten temat to prowokacja? Przecież wystarczyło poczytać trochę forum, podobnych wątków są setki.
Avatar użytkownika
tomek_gda
Świeżak
 
Posty: 361
Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez madcap » 17/7/2011, 08:01

(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez zxer » 17/7/2011, 13:51

Hajka jest szybsza...ta z turbina oczywiscie. Bierz hajke i sie nawet nie ogladaj. A i nie zapomnij jej odblokowac bo ma blokade do 300 km/h
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez hans313 » 28/7/2011, 17:46

Moim zdaniem nie dasz rady i co teraz?
hans313
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 2/9/2010, 23:40
Lokalizacja: Piła

Postprzez suzi1000 » 28/7/2011, 18:24

czemu ma nie dac rady? sopkojnie , z glowa i nie nerwowo wszystkim mozna pojechac i sie nauczyc jezdzic. piloci tupolewa nr.101 nawet na symulatorach nie cwiczyli ..a jakis czas latali i dawali sobie rade :)
suzi1000
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18/7/2011, 13:19

Postprzez DangerZone » 28/7/2011, 20:30

kupuj co tam sobie wymyśliłeś. ja chciałem fzr 1000 i żałuję że nie kupiłem. bo na vfr 750 już po 3 dniach przestałem zamykać oczy jak odwijałem na jedynce Laughing i mówię poważnie . większym problemem jest to, że w okolicy i na viffrze nie ma gdzie poodkręcać Sad bierz choćby i buse. o to chodzi by mieć z tego frajde. tylko nie wpie**** się w mojego kotka bo dwa tygodnie składałem puzzle z pozostałości z owiewek. jak na deszczu zachowasz przepisową prędkość to nic się nie stanie. peace. :mrgreen:
Ostatnio edytowano 28/7/2011, 20:34 przez DangerZone, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
DangerZone
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 25/9/2009, 13:05

Postprzez motoftw » 28/7/2011, 20:33

DangerZone napisał(a):kupuj co tam sobie wymyśliłeś. ja chciałem fzr 1000 i żałuję że nie kupiłem. bo na vfr 750 już po 3 dniach przestałem zamykać oczy jak odwijałem na jedynce :lol: i mówię poważnie . większym problemem jest to, że w okolicy i na viffrze nie ma gdzie poodkręcać :( bierz choćby i buse. o to chodzi by mieć z tego frajde. tylko nie wpie**** się w mojego kotka bo dwa tygodnie składałem puzzle z pozostałości z owiewek. jak na deszczu zachowasz przepisową prędkość to nic się nie stanie. peace. :mrgreen:


Ja to bym kupił odrazu coś z turbem i w ogole oczu nie otwierał, na zakręcie też z zamkniętymi jeździsz?
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez DangerZone » 28/7/2011, 20:37

nie , zwalniam trochę :D to była taka metafora, nie musiałem zamykać. i tak nie widziałem co się dzieje wokół :mrgreen: może i myślałbym o czymś z turbo, ale najwyżej zamienię w następnym sezonie na R1 :mrgreen:
w takim małym edit-ps. dodam szczerze że zakrętów się boję póki co. :) a co do kupna jakiegoś mocnego moto, to naprawdę to jest mała różnica co się kupi. nawet 500 przyśpiesza wystarczająco szybko do śmiertelnego zakresu prędkości. zawsze kluczowym elementem jest ta głupota. bo jeżdżąc rozważnie, jeśli jesteś w niewłaściwym miejscu i w niewłaściwym czasie to co za różnica czy zderzysz się na 500 czy na 1000. rozwaga powinna być na pierwszym planie . po prostu musi uważać. i tyle
DangerZone
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 25/9/2009, 13:05

Postprzez suzi1000 » 28/7/2011, 20:57

w 100% sie zgadzam. nie sprzet a prawa lapa co manete trzyma decyduje o tym jak dlugo pojezdzisz bez crasha. ja kupilem na 1 moto litrowe k2 i jakos dawalem rade juz od poczatku a teraz to juz jest tylko lepiej ... a jak sie jest pechozolem to mozna zginac dlawiac sie tic takiem :)
suzi1000
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18/7/2011, 13:19

Postprzez henio12323 » 28/7/2011, 22:09

i kto tak mówi widać że nie ma pojęcia. było o tym nie raz. wpisz sobie na YT ile jest wypadków na litrach i mocnych 600stkach a ile jest na motocyklach dobrych do nauki jazdy.... jak nei trudno sie domysleć wiecej jest sportowych mocnych maszynek które są kierowane przez "doswiadczonych kierowców z olejem w głowie" a mimo to gleb jest pełno. oczywiscie mozna jeździc wolno i zabic sie tic takiem. ale skoro tak to jaki sens jest kupowac litra który wiecej spali, jest berdziej napędo i opono żerny ? 600 wystarczy żeby sie z takimi samymi prędkosciami poruszac ;) nie wspomne juz o prowadzeniu bo o tym mozna praktycznie ksiązke pisac. a wystarczy tez poczytac istniejące tematy. po prostu jak chcesz kup sobie nawet zestawy big bore i jeździj 2 litrowym 500 konnym motocyklem... ale nie doradzaj komuś kto moze mieć duzy zapał a 0 umiejętnosci
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez suzi1000 » 28/7/2011, 22:54

jaki chlopak ma zapal i umiejetnosci to ja nie wiem. napisalem o sobie. jestem zdania ze powinno sie kupowac sobie to co sie komu podoba tylko uwazac. co do przyspieszen i predkosci 1000 i 600 to zupelnie inne ligi wiec jest roznica. kosztami kto by sie przejmowal kupujac sporta? ( kolega nic o tym nie napisal) kochanie kosztuje..skoro tak to najlepiej kupic simsona s51 :) . zalezy jeszcze do czego sie chce moto...napisal ze do turystyki..to moze i faktycznie po co az zx12r . no ,ale skoro sie podoba ..to czemu nie :wink:
Ostatnio edytowano 28/7/2011, 22:57 przez suzi1000, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
suzi1000
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18/7/2011, 13:19

Postprzez DangerZone » 28/7/2011, 22:54

a czy yt jest jakimś wyznacznikiem czegokolwiek ? wpisując vfr 750 acceleration nie ma ŻADNEGO filmiku pokazującego przzyśpieszenie vifry 0-200 . czy to znaczy że nikt nie przekracza nim 200 ? :twisted:
skoro zx12 mu do turystyki, wybacz popieram go - ja musialbym jechac na 6000 obr by miec rozsadna predkosc do turystyki, a to ani przyjemne, ani zdrowe dla psychiki gdy sluchasz tego przez kilka h :twisted:
DangerZone
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 25/9/2009, 13:05

Postprzez suzi1000 » 28/7/2011, 22:58

buuuu ..bo moze vfr nie osiaga 200km/h :lol:

a w zx12r 6000 obr. to pewnie bedzie ok 150-160 km/h na 6
suzi1000
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18/7/2011, 13:19

Postprzez DangerZone » 28/7/2011, 23:12

suzi1000 napisał(a):buuuu ..bo moze vfr nie osiaga 200km/h :lol:

a w zx12r 6000 obr. to pewnie bedzie ok 150-160 km/h na 6

hhahahahahahhahahahahhah dzieki wez bo jeszcze w tym sezonie kupie r1 :lol: :lol: :lol: wiesz az z ciekawosci sprawdze w nast. tygodniu ile leci ale 200 osiaga bo tyle jechalem po autostradzie niemieckiej oczywiscie :lol: to moze trzeba kupic ta bmw 1600 co reklamuja na glownej scigacza by normalnie podrozowac :lol:
no i ostatnie przemyslenie moje co do tematu - to czlowiek decyduje ile jedzie nie jakas magiczna sila Litra oddzialywujaca na kierowce...... zadne wytlumaczenia nic nie znacza.... mozesz miec buse albo i f16 to nie znaczy ze albo stoisz na lotnisku albo przekraczasz bariere dzwieku...........
DangerZone
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 25/9/2009, 13:05

Postprzez motoftw » 28/7/2011, 23:19

Chłopaki, piszcie takie rzeczy na priv bo potem będę się bał z domu wyjechać.
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez suzi1000 » 29/7/2011, 02:58

danger z tym 200 to byl taki polisz dzołk :) jasne ze to czlek decyduje ile i jak jedzie. no i na koniec mala sugestja dla ciebie...moze zamiast r1... gsxr 1000 ..hmm? jak cos goraco polecam :wink:
suzi1000
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18/7/2011, 13:19

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na górê
cron