Zobacz wÄ…tek - BMW s 600 rr
NAS Analytics TAG

BMW s 600 rr

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Black-Ghost » 25/5/2011, 23:43

amahay nie lubisz kawasaki a nowa dycha niczym nie ustepuje S1000RR :P Co nie zmienia faktu że i S1000rr i ZX10R wyrywaja chłopców z butów! Ale każdy ma swoje zdanie! Powiem wam tak nie wiem który z was jezdził prawdziwym motocyklem sportowym który ma 150-180km ale z waszej rozmowy można wywnioskować że żaden! Nie opowiadajcie głupot że Quickshifter nie pomoga przy zmienie biegów! To dopiero daje frajde z jazdy! Kontrola trakcji po właczeniu zapobiega nadmiernej głupocie i fantazji posiadacza! Nie koniecznie służy do lansowania!!! Przejedzcie sie Pierwsza gen Yamahy R1 albo Kawy Zx10R to zrozumiecie dla czego zaczeli montować takie systemy wspomagające ;) Tyle z mojej strony
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez RUTRA.RD » 26/5/2011, 06:21

kontrola trakcji i abs to w mokre dni by mi sie przydaly, bo non stop uslizgi lape tylu
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez amahay » 26/5/2011, 09:29

dokładnie ! ciągle to powtarzam ;) MASZ WYBÓR :D wyłączyć tą kontrolę a w deszcz jak masz gorszy dzień ją włączyć . Nie jeździłem niczym powyżej 120 KM to fakt ale na razie w ten sposób się bawię . W motocyklach nie chodzi mi o osiągi stąd kawa nie robi na mnie wrażenia ;) mimo wszystko Z 750 - mistrz.
Nie jestem totalnie zamknięty na tą markę ale raczej jej unikam .
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Black-Ghost » 26/5/2011, 09:41

amahay piszesz że w motocyklu nie chodzi ci o osiągi i temu nie interesujesz sie kawą? Fakt że kawy zawsze maja najwiecej koni i najbrutalniej oddaja moc! Ale BMW S1000RR którym sie zachwycasz też nie jest potulnym barankiem jak CBR 1000RR więc nie ogarniam oco ci może chodzic w bmw jesli nie o moc? Jeśli nie jezdziłeś niczym powyżej 120km to nie masz pojecia o naprawde mocnych sprzętach ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez amahay » 26/5/2011, 09:46

Spoko na razie dobrze się bawię na SVce ;) i myślę że wielu z nas zapomina że tak naprawdę każdy powinien jeździć dla przyjemności czy innych doznań a nie dlatego żeby być "prawdziwym motocyklistą" z tatuażami itp .
Poczekam aż będę gotowy finansowo na coś lepszego bo szczerze mówiąc wolałbym mieć obok V2 w garażu np. s 1000 rr niż tylko s 1000 rr.
A co mi się w bmw podoba jak nie osiągi ?Niemieckie wykonanie głównie i (MNIE interesuje) kontrola trakcji ,abs , quickshifter, zmienne mapy zapłonu . MISTRZ !
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Black-Ghost » 26/5/2011, 12:41

Miałem stycznosc z każdym nowym Litrem i wykonanie i jakość BMW s1000rr jest taka samo jak w Kawie ZX10R czy GSXR 1000, Nie ma żadnych rewelacji. Co do systemów które ci tak inponuja to tak jak powiedziałem Kawa też je ma. A za nie długo bedzie je miec tez i suzuki i cala japońska reszta :-) Jak chcesz motocykl gdzie nad spasowaniem jednej owiewki spuszczało sie 10 stylistów popatrz za MV agusta F4. A jak nie to skok w bok i może Aprilia RSV4 też ma takie bajery jak bmw czyy kawa. Skoro ciągnie cie na V2 to może V4 :P
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez amahay » 26/5/2011, 17:07

Aprilia wcześniej była moim faworytem ale z wszelkich testów wynika że tamtejsza kontrola trakcji nie jest tak zajebista jak w bmw .
Zobaczymy :) na razie to odległe marzenia . Kto wie może japońcy mnie jeszcze zadziwią ;) ...
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Seba_ER5 » 26/5/2011, 17:30

Nie ma co sie podniecac motocyklami z plakatu :). Dopuki sienie przejedziesz to nie bedziesz wiedzial.
ZX10R mialem wrazenie ze ciagnie za mocno.
pojezdzilem CBR1000 04 i powiem fajnie nie tak narwanie jak zx10r dobry kompromis.
Z1000 fajny sprzecik ale to juz nie jest rasowy przecinak podbnie jak GTR1400 która nie wyrywa butów z nóg.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez amahay » 26/5/2011, 17:33

Hmm... wolę się popodniecać niż potem oddawać komuś kasę której nie mam za ew. zniszczenia .
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Black-Ghost » 26/5/2011, 19:11

Seba_ER5 - CBR 1000RR 04 przy ZX10R 04 to rower który jedynie dobrze i stabilnie sie prowadzi ale nie ma mocy. A dycha urywa głowe po odkręceniu manetki w opór!
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Seba_ER5 » 26/5/2011, 19:42

Toc jezdzielm troszke ;p zx10r ;/... mam porównanie ...
Dobrze ze urywa ;p.... na nasze drogi 600 starczy.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez wasil1993p » 26/5/2011, 19:47

Black-Ghost napisał(a):amahay nie lubisz kawasaki a nowa dycha niczym nie ustepuje S1000RR :P Co nie zmienia faktu że i S1000rr i ZX10R wyrywaja chłopców z butów! Ale każdy ma swoje zdanie! Powiem wam tak nie wiem który z was jezdził prawdziwym motocyklem sportowym który ma 150-180km ale z waszej rozmowy można wywnioskować że żaden! Nie opowiadajcie głupot że Quickshifter nie pomoga przy zmienie biegów! To dopiero daje frajde z jazdy! Kontrola trakcji po właczeniu zapobiega nadmiernej głupocie i fantazji posiadacza! Nie koniecznie służy do lansowania!!! Przejedzcie sie Pierwsza gen Yamahy R1 albo Kawy Zx10R to zrozumiecie dla czego zaczeli montować takie systemy wspomagające ;) Tyle z mojej strony

ja na cbr 929 ;D
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Black-Ghost » 27/5/2011, 00:26

Seba_ER5- 600 może i wystarczy! względem osiągów. Ale w 600 denerwuje mnie brak elastycznosci i że aby napierdpapier trzeba mieszać w skrzyni. Na dziesiatcę odwijasz i katapultujesz sie jak F16 ;) asil1993p- 929 też latałem i powiem ci że Moto chodzi ciut lepiej Blady 900. jedyny plus to nowsza buda i wtrysk. kompletnie nie czuć tych 147km w 929 za spokojne jest to moto, aczkolwiek jak każda honda prowadzi sie dobrze i stabilnie.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Seba_ER5 » 27/5/2011, 08:24

To tak z ciekawości opony zamykasz?(obie) ślizgi przycierasz? Dla mnie to robić wygodniej na 636 niż na 1000. Choć jeszcze nie mailem okazji latać w kombinezonie na CBR, no ale 600 jest poręczniejsza. Poza tym nie każdy musi latać na litrze. Są różne preferencje. Są osoby które przesiadają się z powrotem na 600. Są gusta i guściki. Ja w przyszłości chyba bym się przesiadł na litra ale jakiegoś nakeda FZ1 czy Z1000.
Dobra ale nie oftopujÄ…c. Czekamy na kolejne newsy o 600rr.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez wasil1993p » 27/5/2011, 16:53

nie każdy kupuje moto żeby zamykać opony, nie każdy ma dostęp do toru, a na drogach nie ma nawet takiej możliwości bo jest to niebezpieczne. są zarówno zalety litra jak i 600tki. zwykle jest tak ze kupuje sie 600tke i po około 3 latach przesiada się na litra ale różnie to bywa. ja przymierzam sie go gsx-r'a 600 i pewnie go kupię a jeśli chodzi o zakręty to i tak w mojej okolicy nie ma zbyt wielu, a nawet jak gdzieś się trafi lepszy asfalt to jest posypany piaskiem lub jest słaba widoczność co wyklucza głębokie złożenia.
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez sebasbox » 29/5/2011, 19:54

amahay napisał(a):Aprilia wcześniej była moim faworytem ale z wszelkich testów wynika że tamtejsza kontrola trakcji nie jest tak zajebista jak w bmw .
Zobaczymy :) na razie to odległe marzenia . Kto wie może japońcy mnie jeszcze zadziwią ;) ...

No to w takim wypadku to już koniecznie musisz kupić nowe zx10r a nie bmw bo zx10 ma najbardziej zaawansowaną kontrolę jaką kiedykolwiek wsadzono do seryjnie produkowanego motocykla.
Generalnie jak dla mnie to dyskusja z dvpy (sam temat mógłby być ciekawy bo 600 od Niemców mogłaby być ciekawą alternatywą), zastanawiacie się nad motocyklami które maja po 200 koni, kontrole trakcji, quickshiftery, ABS-y i inne gadżety a nie myślicie o zamykaniu opony czy wizycie na torze?
A gdzie chcecie się nauczyć jeździć 200 konnym motocyklem, w mieście?
sebasbox
Świeżak
 
Posty: 382
Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07

Postprzez amahay » 29/5/2011, 20:09

poluzuj portki ;) .
Ja kupuję moto tylko do miasta i tylko dla przyjemności chociaż to mój jedyny środek transportu .
Zapominasz że motocykliści to pasjonaci a nie "zamykacze opon" . Nie chciałbyś kupić motocykla po to żeby sprawiał Ci przyjemność ;) ? Ja myślę że tak... Bez ciśnienia pronto . temat z dvpy to prawda .Chciałem się dowiedzieć cokolwiek o bmw s 600 rr ale chyba nic nie wiadomo więc śmiało można go odstawić aż ktoś coś powie o tym bmw.
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez sebasbox » 29/5/2011, 21:48

amahay, ja się nie ciśnieniuje, naprawdę ;)
Ja moto także jeżdżę dla przyjemności (pewnie 95% motocyklistów tak samo).
Nie napisałem ze temat z dvpy tylko że dyskusja o niczym.
Ja mam trochę inne podejście; motocykl ma oczywiście sprawiać przyjemność a motocyklista powinien szlifować umiejętności żeby potrafić jeździć na maszynie której dosiada.
Co do zamykania opon, naprawdę chcesz latać na s1000rr i mieć kwadratową gumę?
ZX-10R
sebasbox
Świeżak
 
Posty: 382
Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07

Postprzez amahay » 29/5/2011, 21:56

co do szlifowania umiejętności mam takie samo podejście ale w miarę możliwości ... Nie mam ochoty latać na tor i jeździć tam wśród buraków patrzących mi na łapy (jak on może być początkujący! przecież my nigdy nie byliśmy początkujący) ;) .
także żeby nie było staram się równo docierać oponkę lecz niestety styl jazdy - miejski - i tak ma swoje skutki . Chciałbym mieć s 1000 rr tak samo jak bym chciał mieć maserati ;) . przejechać się nim po bułki , lecz znając moje finanse to będzie mój jedyny środek transportu więc będę latał nim codziennie . Siłą rzeczy wynika z tego że będzie mieszczuchem .
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Seba_ER5 » 29/5/2011, 23:57

Ja nie mam dostepu do toru...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê