BMW s 600 rr
Posty: 41
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
amahay nie lubisz kawasaki a nowa dycha niczym nie ustepuje S1000RR Co nie zmienia faktu że i S1000rr i ZX10R wyrywaja chłopców z butów! Ale każdy ma swoje zdanie! Powiem wam tak nie wiem który z was jezdził prawdziwym motocyklem sportowym który ma 150-180km ale z waszej rozmowy można wywnioskować że żaden! Nie opowiadajcie głupot że Quickshifter nie pomoga przy zmienie biegów! To dopiero daje frajde z jazdy! Kontrola trakcji po właczeniu zapobiega nadmiernej głupocie i fantazji posiadacza! Nie koniecznie służy do lansowania!!! Przejedzcie sie Pierwsza gen Yamahy R1 albo Kawy Zx10R to zrozumiecie dla czego zaczeli montować takie systemy wspomagające Tyle z mojej strony
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
dokładnie ! ciągle to powtarzam MASZ WYBÓR wyłączyć tą kontrolę a w deszcz jak masz gorszy dzień ją włączyć . Nie jeździłem niczym powyżej 120 KM to fakt ale na razie w ten sposób się bawię . W motocyklach nie chodzi mi o osiągi stąd kawa nie robi na mnie wrażenia mimo wszystko Z 750 - mistrz.
Nie jestem totalnie zamknięty na tą markę ale raczej jej unikam .
Nie jestem totalnie zamknięty na tą markę ale raczej jej unikam .
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
amahay piszesz że w motocyklu nie chodzi ci o osiągi i temu nie interesujesz sie kawą? Fakt że kawy zawsze maja najwiecej koni i najbrutalniej oddaja moc! Ale BMW S1000RR którym sie zachwycasz też nie jest potulnym barankiem jak CBR 1000RR więc nie ogarniam oco ci może chodzic w bmw jesli nie o moc? Jeśli nie jezdziłeś niczym powyżej 120km to nie masz pojecia o naprawde mocnych sprzętach
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Spoko na razie dobrze się bawię na SVce i myślę że wielu z nas zapomina że tak naprawdę każdy powinien jeździć dla przyjemności czy innych doznań a nie dlatego żeby być "prawdziwym motocyklistą" z tatuażami itp .
Poczekam aż będę gotowy finansowo na coś lepszego bo szczerze mówiąc wolałbym mieć obok V2 w garażu np. s 1000 rr niż tylko s 1000 rr.
A co mi się w bmw podoba jak nie osiągi ?Niemieckie wykonanie głównie i (MNIE interesuje) kontrola trakcji ,abs , quickshifter, zmienne mapy zapłonu . MISTRZ !
Poczekam aż będę gotowy finansowo na coś lepszego bo szczerze mówiąc wolałbym mieć obok V2 w garażu np. s 1000 rr niż tylko s 1000 rr.
A co mi się w bmw podoba jak nie osiągi ?Niemieckie wykonanie głównie i (MNIE interesuje) kontrola trakcji ,abs , quickshifter, zmienne mapy zapłonu . MISTRZ !
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
Miałem stycznosc z każdym nowym Litrem i wykonanie i jakość BMW s1000rr jest taka samo jak w Kawie ZX10R czy GSXR 1000, Nie ma żadnych rewelacji. Co do systemów które ci tak inponuja to tak jak powiedziałem Kawa też je ma. A za nie długo bedzie je miec tez i suzuki i cala japońska reszta Jak chcesz motocykl gdzie nad spasowaniem jednej owiewki spuszczało sie 10 stylistów popatrz za MV agusta F4. A jak nie to skok w bok i może Aprilia RSV4 też ma takie bajery jak bmw czyy kawa. Skoro ciągnie cie na V2 to może V4
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Aprilia wcześniej była moim faworytem ale z wszelkich testów wynika że tamtejsza kontrola trakcji nie jest tak zajebista jak w bmw .
Zobaczymy na razie to odległe marzenia . Kto wie może japońcy mnie jeszcze zadziwią ...
Zobaczymy na razie to odległe marzenia . Kto wie może japońcy mnie jeszcze zadziwią ...
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
Nie ma co sie podniecac motocyklami z plakatu . Dopuki sienie przejedziesz to nie bedziesz wiedzial.
ZX10R mialem wrazenie ze ciagnie za mocno.
pojezdzilem CBR1000 04 i powiem fajnie nie tak narwanie jak zx10r dobry kompromis.
Z1000 fajny sprzecik ale to juz nie jest rasowy przecinak podbnie jak GTR1400 która nie wyrywa butów z nóg.
ZX10R mialem wrazenie ze ciagnie za mocno.
pojezdzilem CBR1000 04 i powiem fajnie nie tak narwanie jak zx10r dobry kompromis.
Z1000 fajny sprzecik ale to juz nie jest rasowy przecinak podbnie jak GTR1400 która nie wyrywa butów z nóg.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Seba_ER5 - CBR 1000RR 04 przy ZX10R 04 to rower który jedynie dobrze i stabilnie sie prowadzi ale nie ma mocy. A dycha urywa głowe po odkręceniu manetki w opór!
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Toc jezdzielm troszke ;p zx10r ;/... mam porównanie ...
Dobrze ze urywa ;p.... na nasze drogi 600 starczy.
Dobrze ze urywa ;p.... na nasze drogi 600 starczy.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Black-Ghost napisał(a):amahay nie lubisz kawasaki a nowa dycha niczym nie ustepuje S1000RR Co nie zmienia faktu że i S1000rr i ZX10R wyrywaja chłopców z butów! Ale każdy ma swoje zdanie! Powiem wam tak nie wiem który z was jezdził prawdziwym motocyklem sportowym który ma 150-180km ale z waszej rozmowy można wywnioskować że żaden! Nie opowiadajcie głupot że Quickshifter nie pomoga przy zmienie biegów! To dopiero daje frajde z jazdy! Kontrola trakcji po właczeniu zapobiega nadmiernej głupocie i fantazji posiadacza! Nie koniecznie służy do lansowania!!! Przejedzcie sie Pierwsza gen Yamahy R1 albo Kawy Zx10R to zrozumiecie dla czego zaczeli montować takie systemy wspomagające Tyle z mojej strony
ja na cbr 929 ;D
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
Seba_ER5- 600 może i wystarczy! względem osiągów. Ale w 600 denerwuje mnie brak elastycznosci i że aby napierdpapier trzeba mieszać w skrzyni. Na dziesiatcę odwijasz i katapultujesz sie jak F16 asil1993p- 929 też latałem i powiem ci że Moto chodzi ciut lepiej Blady 900. jedyny plus to nowsza buda i wtrysk. kompletnie nie czuć tych 147km w 929 za spokojne jest to moto, aczkolwiek jak każda honda prowadzi sie dobrze i stabilnie.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
To tak z ciekawości opony zamykasz?(obie) ślizgi przycierasz? Dla mnie to robić wygodniej na 636 niż na 1000. Choć jeszcze nie mailem okazji latać w kombinezonie na CBR, no ale 600 jest poręczniejsza. Poza tym nie każdy musi latać na litrze. Są różne preferencje. Są osoby które przesiadają się z powrotem na 600. Są gusta i guściki. Ja w przyszłości chyba bym się przesiadł na litra ale jakiegoś nakeda FZ1 czy Z1000.
Dobra ale nie oftopujÄ…c. Czekamy na kolejne newsy o 600rr.
Dobra ale nie oftopujÄ…c. Czekamy na kolejne newsy o 600rr.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
nie każdy kupuje moto żeby zamykać opony, nie każdy ma dostęp do toru, a na drogach nie ma nawet takiej możliwości bo jest to niebezpieczne. są zarówno zalety litra jak i 600tki. zwykle jest tak ze kupuje sie 600tke i po około 3 latach przesiada się na litra ale różnie to bywa. ja przymierzam sie go gsx-r'a 600 i pewnie go kupię a jeśli chodzi o zakręty to i tak w mojej okolicy nie ma zbyt wielu, a nawet jak gdzieś się trafi lepszy asfalt to jest posypany piaskiem lub jest słaba widoczność co wyklucza głębokie złożenia.
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
amahay napisał(a):Aprilia wcześniej była moim faworytem ale z wszelkich testów wynika że tamtejsza kontrola trakcji nie jest tak zajebista jak w bmw .
Zobaczymy na razie to odległe marzenia . Kto wie może japońcy mnie jeszcze zadziwią ...
No to w takim wypadku to już koniecznie musisz kupić nowe zx10r a nie bmw bo zx10 ma najbardziej zaawansowaną kontrolę jaką kiedykolwiek wsadzono do seryjnie produkowanego motocykla.
Generalnie jak dla mnie to dyskusja z dvpy (sam temat mógłby być ciekawy bo 600 od Niemców mogłaby być ciekawą alternatywą), zastanawiacie się nad motocyklami które maja po 200 koni, kontrole trakcji, quickshiftery, ABS-y i inne gadżety a nie myślicie o zamykaniu opony czy wizycie na torze?
A gdzie chcecie się nauczyć jeździć 200 konnym motocyklem, w mieście?
- sebasbox
- Świeżak
- Posty: 382
- Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07
poluzuj portki .
Ja kupuję moto tylko do miasta i tylko dla przyjemności chociaż to mój jedyny środek transportu .
Zapominasz że motocykliści to pasjonaci a nie "zamykacze opon" . Nie chciałbyś kupić motocykla po to żeby sprawiał Ci przyjemność ? Ja myślę że tak... Bez ciśnienia pronto . temat z dvpy to prawda .Chciałem się dowiedzieć cokolwiek o bmw s 600 rr ale chyba nic nie wiadomo więc śmiało można go odstawić aż ktoś coś powie o tym bmw.
Ja kupuję moto tylko do miasta i tylko dla przyjemności chociaż to mój jedyny środek transportu .
Zapominasz że motocykliści to pasjonaci a nie "zamykacze opon" . Nie chciałbyś kupić motocykla po to żeby sprawiał Ci przyjemność ? Ja myślę że tak... Bez ciśnienia pronto . temat z dvpy to prawda .Chciałem się dowiedzieć cokolwiek o bmw s 600 rr ale chyba nic nie wiadomo więc śmiało można go odstawić aż ktoś coś powie o tym bmw.
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
amahay, ja się nie ciśnieniuje, naprawdę
Ja moto także jeżdżę dla przyjemności (pewnie 95% motocyklistów tak samo).
Nie napisałem ze temat z dvpy tylko że dyskusja o niczym.
Ja mam trochę inne podejście; motocykl ma oczywiście sprawiać przyjemność a motocyklista powinien szlifować umiejętności żeby potrafić jeździć na maszynie której dosiada.
Co do zamykania opon, naprawdę chcesz latać na s1000rr i mieć kwadratową gumę?
Ja moto także jeżdżę dla przyjemności (pewnie 95% motocyklistów tak samo).
Nie napisałem ze temat z dvpy tylko że dyskusja o niczym.
Ja mam trochę inne podejście; motocykl ma oczywiście sprawiać przyjemność a motocyklista powinien szlifować umiejętności żeby potrafić jeździć na maszynie której dosiada.
Co do zamykania opon, naprawdę chcesz latać na s1000rr i mieć kwadratową gumę?
ZX-10R
- sebasbox
- Świeżak
- Posty: 382
- Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07
co do szlifowania umiejętności mam takie samo podejście ale w miarę możliwości ... Nie mam ochoty latać na tor i jeździć tam wśród buraków patrzących mi na łapy (jak on może być początkujący! przecież my nigdy nie byliśmy początkujący) .
także żeby nie było staram się równo docierać oponkę lecz niestety styl jazdy - miejski - i tak ma swoje skutki . Chciałbym mieć s 1000 rr tak samo jak bym chciał mieć maserati . przejechać się nim po bułki , lecz znając moje finanse to będzie mój jedyny środek transportu więc będę latał nim codziennie . Siłą rzeczy wynika z tego że będzie mieszczuchem .
także żeby nie było staram się równo docierać oponkę lecz niestety styl jazdy - miejski - i tak ma swoje skutki . Chciałbym mieć s 1000 rr tak samo jak bym chciał mieć maserati . przejechać się nim po bułki , lecz znając moje finanse to będzie mój jedyny środek transportu więc będę latał nim codziennie . Siłą rzeczy wynika z tego że będzie mieszczuchem .
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 41
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości