Wybacz ale shamowywalem swoj motocykl stroilem go na pcIII wraz z wydechem KN. Jak opona jest kijowa i sie slizga na walacha hamowni to roznice tez bedzie.
Producenci podaja moce na wale zdawczym silnika podaje suche fakty.
Producent podaje moc na wale silnika 125-130 koni dokladnie nie pamietam mojej 636 motocykle te maja okolo 100 koni na tylnym kole. Moj po ingerencjach ma 105,3 konia.
Zajzyj sobie tutaj i sie zastanow zanim cos powiesz.Ja konsultowalem sie z osoba ktora stroi motocykle od x lat z POLAND POSITION a nie u pana zenka ktory zawyza moce motocykli zeby lepiej sprzedawac wykresy mocy.:
http://zvmax.com/TrueHorsepower.htm
MAsz tu ile wyciaga Twoj GSXR 2005 na tylnym kole z pelnymi modyfikacjami i bez:
gsxr1000, 05 mod race gask, race fuel, exhaust, cams degreed, etc. Michael W. ~ 159 True HP
gsxr1000, 05 all stock all stock 136-141 True HP
Tak wiec powatrzam R1 2002-03 150 koni na wale
2004- 180 i wiecej na wale silnika a na kolach ~20-30-40 koni mniej. To ze na przekladniach jest strata to swoja drogą. Dochodzi do tego sprzegla etc...
I powiem tyle ze TLR ma niecale 100koni na wale ale ma w ch... wiecej momentu i to tak naprawde odroznia 600 od 100 moment bo moc mozna wysuplacz 600 ale nie bedzie miec dolu w i nie bedzie szla wogole. Niski moment dlugi okres rozruchowy i dupa temu nie idzie na kolo tak jak 1000.