Hmm żebym ja tylko wiedział o czym Wy piszecie .. "Wstawiali piec od Zygzaka"
Czyli wstawiali silnik od zzra
.. i po co blokować czy coś ?
ograniczasz moc i moment obrotowy, tzn. nie da się kręcić do odciny, tylko powiedzmy do 7k rpm
.. Z tego co rozumiem, żeby mu nie cisnąć do oporu, ale wiesz, nie wszyscy są kozakami i cisną ile wejdzie bez względu na sytuacje..
tu nie chodzi i kozaczenie, człowiek szybko oswaja się z prędkością i jak w trakcie jazdy spojrzy się czasem na licznik, to jest hmm
Mówicie, że części mało.. heh to lipa trochę, ale, że co jak oddasz do serwisu bo sam raczej czegoś tam nie zrobię to oni nie ściągną ?
no ale generalnie jak nie ma części, to skąd mają ściągnąć? Nawet jeśli byłyby w Kawasaki, to wierz mi, ani cena, ani czas czekania na towar nie jest krótki.
a jakie inne moto polecicie w podobnej mocy i CENIE. Chociaż kurde ta zxr'ka fajna jest i nie chodzi tu o wygląd ...
Standard: Suzuki GS500, Honda CB500, Yamaha XJ600
I zastanawia mnie dlaczego modele z rynku niemieckiego są o kilka tys. droższe..
Bo tam prędzej wyrwiesz sztukę, która nie była bita, tam ludzie częściej kupują oryginalne części i wszystko jest robione na czas. A często moto sprowadzane z Niemiec, a kupione w Polsce, to moto po wypadku, ale ulepione tak, żeby ładnie wyglądało.