pan_wiewiorka napisał(a):Kurde, ale jak masz immo (czy też HISS), to ciężko będzie zakodować bez czerwonego. Przez to odpuściłem CBF1000, która nie miała kluczyka "matki". Wymiana całego modułu w razie awarii, to już nie 500PLN :/
Honda nigdy nie miała czerwonego kluczyka, podobnie jak Suzuki.
Kawasaki i Yamaha ma czerwony kluczyk.
Ducati w wersji na USA też ma immo.
Jest jeszcze kilka różnic w zależności od tego na który stan był motocykl produkowany.
Na Californię motocykle miały dodatkowo filtr węglowy (podobnie jak na Szwajcarię) - bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji tlenków i CO2.
W USA Yamahy miały beznadziejne i ogromne kierunkowskazy (przepisy), dodatkowe odblaski na bokach, inną instalację elektryczną, inne ECU (bez immobilisera), (paliwo o min liczbie 91 oktanów - USA, Europa ma min 95 oktanów).
W Yamasze w PL nie wiedzą bo nie muszą ... . Muszą sięznać na wersjach europejskich.
Najlepsze jest w samochodach BMW, inny system diagnozy elektroniki i żadne ASO w PL nie ma komputera diagnostycznego - czyli jedynie odesłanie do USA pomoże w naprawie elektroniki