Wiec tak, motor mimo duzego zaciecia sportowego, mimo zupelnie innej kultury pracy silnika niz jest to w rzedowkach, prowadzi sie nadwyraz latwo. Jest niesamowicie wywazony (srodek ciezkosci jest bardzo nisko, wydech pod silnikiem, bak paliwa z tworzywa), jest bardzo waski miedzy udami z uwagi na silnik V, co sprawia wrazenie, ze wydaje sie on mi duzo mniejszy niz mozna by sie bylo spodziewac po tej pojemnosci. Zawieszenie oczywiscie twarde co na naszych drogach daje w kosc, super hamulce, silnik niesamowicie idzie z dolu, w zakrecie super stabilny. Kupujac ten motor i rownoczesnie czytajac artykuly w gazetach typu "Poskromic bestie !!!" mialem pewne obawy czy to dobry wybor, ale okazalo sie, ze nie taki diabel straszny jak go maluja
Skrzynia tez mi podchodzi, poprostu trzeba ja sobie ustawic pod siebie (jest to bardzo latwe). Wyswietlacz posiada bardzo duzo funkcji miedzy innymi: lap timer, temp.zewnetrzna, komputer ilosci dystansu do przejechania na danej ilosci paliwa, pokazuje temp. przedniej i tylnej opony wraz z cisnieniem co jest chyba nie spotykane u konkurencji. Dla mnie super moto i godne polecenia. Jedyny minus to jadac np w miescie trzeba go poprostu trzymac na obrotach, jechac w miatre mozliwosci niskom biegiem, to poprostu V-ka. Pozdrawiam