CBF i 80000 przebiegu za .... OPŁACA SIĘ? pomóżcie!!!
Posty: 34
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Ja akurat widziałem kilka moto z wysp i były to totalne szroty. Większe niż z Francji. Oczywiście nie mówię, że 100% to szroty bo zawsze i wszędzie znajdzie się ktoś kto dba ale myślę, że na Polski rynek najwięcej dojechanych moto przyjeżdza z Angli i Francji. Rozmawiałem kiedyś z chłopakiem który ma firme sprowadzającą motocykle i mówił, że z Anglii ma motocykle tak domęczone że to do niczego się nie nadaje.Nie mam zamiaru nigdy więcej tracić czasu i interesować się moto z Angli i tyle.
Poza tym siedziałem trochę na wyspach, studiowałem tam i wiem jakie większość ma podejście do użytkowania motocykli i samochodów.
Poza tym siedziałem trochę na wyspach, studiowałem tam i wiem jakie większość ma podejście do użytkowania motocykli i samochodów.
- schwarz
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
- Lokalizacja: Kielce
nie ma sensu oczekiwać, że za badziewiasty fundusz kupi się dobre moto - piszę to w kontekście wszystkich krajów, z których docierają moto do Polski
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Za pieniądze,które chcesz wydać na cbf 500 może coś wybierzesz w Krakowie w MOTO-TOP. www.moto-top.pl.Motorki sprowadzją z Niemiec naprawdę w dobrym stanie. Kupujesz i dostajesz gwarancję ico najważniejsze po kupnie nie musisz dokładać do moto kolejnej kasy żeby go uzdrowić. Ja tam kupiłem swoje moto i jestem zadowolony.
- MOTORMANN
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 5/2/2008, 23:03
Jak człowiek ma pojęcie to wystarczy rzucić okiem i wiadomo czy było dbane czy wypicowane. A silnik, przegląd w 5 min dobrze osłuchać i wszystko wiadomo, gęste oleje, uszczelniacze, amatorskie remonty to naprawdę szybko daje się stwierdzić jak ktoś wie o co biega. Co do przebiegu ja nie przejmował bym się tym przebiegiem, jak normalnie eksploatowana to powiedzmy jest w połowie żywota
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Wpominaliście czy nie lepiej CBF 600. Szukałem trochę, nawet ładną CBF 600 znalazłem na allegro ale z Włoch.. Co sądzicie o moto z tego kraju. Przebieg był 13000 a wyglądał tak:
http://motoallegro.pl/item885526477_honda_cbf_600.html
Ile w takim razie trzeba byłoby dołożyć i jak wygląda sprawa rejestracji moto z zagranicy.. Bo troche się obawiam że kupie i potem będzie kłopot z papierami i się pomotam w rejestracji..
http://motoallegro.pl/item885526477_honda_cbf_600.html
Ile w takim razie trzeba byłoby dołożyć i jak wygląda sprawa rejestracji moto z zagranicy.. Bo troche się obawiam że kupie i potem będzie kłopot z papierami i się pomotam w rejestracji..
- Rebo2
- Świeżak
- Posty: 78
- Dołączył(a): 27/2/2008, 12:38
- Lokalizacja: Jarosław
Jak nie wiesz jakie papiery Ci beda potrzebne to skocz do urzedu i tam wszystkiego sie dowiesz. Aukcja sie nie otwiera, ale po zakupie przygotuj sie napewno na wymiane wszystkich plynow.
,,Motocykle to nie tylko moja pasja, ale też moje życie''
-
Nigoss - Bywalec
- Posty: 567
- Dołączył(a): 5/9/2008, 17:01
CBFa dobry pomysł w tej kasie. Jest temat: "pytania o motocykle z ogłoszeń" tam zapytaj. Co do szukania moto: w Polsce modne są niskie przebiegi. W 80% kręcone, więc jak nie ma papierów albo innych elementów potwierdzających przebieg, to w go nie wierz. We Włoszech sezon trwa cały rok, więc licz na ogół minimum 10tys. rocznie. Poszukaj w jakich malowaniach i konfiguracjach wychodziły CBFy, żebyś wiedział czy była malowana, albo któryś element był wymieniany. Na zdjęciach na ogół niewiele widać- proś sprzedającego o dokładne w wysokiej rozdzielczości. I takie tam. Powodzenia
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
Zależy w którym rejonie Włoch ?
To można powiedzieć tak samo jak niektórzy mówią że w PL się motocykla nie kupuje.
Wszystko zależy od użytkownika.
Znajomy przywozi sporo motocykli z Włoch i jeszcze nie widziałem tak skorodowanych jak nie które Angliki, czy niektóre z Niemiec.
A te w których były książki serwisowe widać że były regularnie serwisowane.
To można powiedzieć tak samo jak niektórzy mówią że w PL się motocykla nie kupuje.
Wszystko zależy od użytkownika.
Znajomy przywozi sporo motocykli z Włoch i jeszcze nie widziałem tak skorodowanych jak nie które Angliki, czy niektóre z Niemiec.
A te w których były książki serwisowe widać że były regularnie serwisowane.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Oprócz tego co powiedzial Kamusial z takich podstawowych rzeczy może dojść: lańcuch, zębatki, uszczelniacze lag, klocki, zawory. Doliczając plyny i filtry wyjdzie kupa kasy. Więc dobrze obejrzeć i dokladnie ocenić czy więcej wydasz na części do tego za 6000, czy kupując parę tysięcy droższego wkladając mniej kasy w części?
FZR 1000
-
grzybek124 - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 19/3/2009, 23:05
- Lokalizacja: wiocha
W pizdu z tym motocyklem. Same tarcze hamulcowe to koszt około 400-600 zł. Przebieg rzędu 80 000 km w tych motocyklach to nie problem. To tylko u nas przyjęło się, że motocykl ponad 30kkm to padlina. Kup sobie CB500 w dobrym stanie, albo poszukaj czegoś innego.
-
gelo007 - Administrator
- Posty: 2731
- Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
- Lokalizacja: Radom
Posty: 34
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości