jawa 350TS na sportowo
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Prosze Was nie róbcie z Jawy 350TS kultowego motocykla bo ona wcale takim motocyklem nie jest. Fakt faktem, że przerabianie takiego sprzetu jest troche bez sensu, ale polerka, dobre malowanie i konkretny remont beda na + A jak jestes uparty to bierz diax spaware troche ocynkowanej blachy i jedziesz, zrobisz dobry czołg
<zx12r> / <Suzuki dr 650>
"Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
"Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
-
Cezarjusz - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 550
- Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
- Lokalizacja: Warszawa
Nikt tu nie robi z niej kultowego motocykla ale faktem jest, ze to bądź co bądź to 20 letni już motocykl, który poza wiochami, na których rolnicy wożą kany z mlekiem praktycznie nie występuje. Tak więc wedle mojej opini szkoda go kaleczyć. Remont, odrestaurowanie - TAK, wieśtjunink - NIE. Takie moje zdanie.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
Można kupić owiewki od modelu style, aluminiowe felgi z tarczowym hamulcem, elektroniczny zapłon, są do niej przyzwoite tłumiki tylko to wyniesie trochę i pytanie czy jest sens. bo wydasz z 3 tys żeby osiągnąć coś takiego
http://motorbike-search-engine.co.uk/cl ... 8-jawa.jpg a taką gotową kupisz za 500-700 euro.
Co do silnika to jest on tak odporny na próby podnoszenia mocy że szkoda czasu.
http://motorbike-search-engine.co.uk/cl ... 8-jawa.jpg a taką gotową kupisz za 500-700 euro.
Co do silnika to jest on tak odporny na próby podnoszenia mocy że szkoda czasu.
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Jeździłem kiedyś takim sprzętem i na prawdę dobrze go wspominam. Na tamte czasy to był przyzwoity motocykl, przede wszystkim wygodny 0 elastyczny silnik, części w brud za śmieszne pieniądze.
Zostaw w oryginale, nie kalecz i nie przerabiaj!
Co do tuningu mechanicznego, to wyścigówki z niej nie zrobisz. Nie ta rama, nie te hamulce. Oczywiście parę koników można dodać (polerka kanałów, planowanie głowicy, itp), ale rakieta to nie będzie.
Zostaw w oryginale, nie kalecz i nie przerabiaj!
Co do tuningu mechanicznego, to wyścigówki z niej nie zrobisz. Nie ta rama, nie te hamulce. Oczywiście parę koników można dodać (polerka kanałów, planowanie głowicy, itp), ale rakieta to nie będzie.
Honda VFR 800I
-
Mike - Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/2/2008, 21:10
- Lokalizacja: Łódź
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości