Zobacz wątek - jawa 350TS na sportowo
NAS Analytics TAG

jawa 350TS na sportowo

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Czester » 7/1/2010, 18:21

zasx1209 napisał(a):moim zdaniem tam puknąć tu stuknąć i będzie ale pomysł dobry ;[

Wiesz gdzie się stuknij...
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki


Postprzez Cezarjusz » 7/1/2010, 19:20

Prosze Was nie róbcie z Jawy 350TS kultowego motocykla bo ona wcale takim motocyklem nie jest. Fakt faktem, że przerabianie takiego sprzetu jest troche bez sensu, ale polerka, dobre malowanie i konkretny remont beda na + A jak jestes uparty to bierz diax spaware troche ocynkowanej blachy i jedziesz, zrobisz dobry czołg :D
<zx12r> / <Suzuki dr 650>

"Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
Avatar użytkownika
Cezarjusz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 550
Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Czester » 8/1/2010, 23:41

Nikt tu nie robi z niej kultowego motocykla ale faktem jest, ze to bądź co bądź to 20 letni już motocykl, który poza wiochami, na których rolnicy wożą kany z mlekiem praktycznie nie występuje. Tak więc wedle mojej opini szkoda go kaleczyć. Remont, odrestaurowanie - TAK, wieśtjunink - NIE. Takie moje zdanie.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4656
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez icid » 12/1/2010, 00:19

Można kupić owiewki od modelu style, aluminiowe felgi z tarczowym hamulcem, elektroniczny zapłon, są do niej przyzwoite tłumiki tylko to wyniesie trochę i pytanie czy jest sens. bo wydasz z 3 tys żeby osiągnąć coś takiego
http://motorbike-search-engine.co.uk/cl ... 8-jawa.jpg a taką gotową kupisz za 500-700 euro.
Co do silnika to jest on tak odporny na próby podnoszenia mocy że szkoda czasu.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Mike » 23/1/2010, 19:43

Jeździłem kiedyś takim sprzętem i na prawdę dobrze go wspominam. Na tamte czasy to był przyzwoity motocykl, przede wszystkim wygodny 0 elastyczny silnik, części w brud za śmieszne pieniądze.

Zostaw w oryginale, nie kalecz i nie przerabiaj!

Co do tuningu mechanicznego, to wyścigówki z niej nie zrobisz. Nie ta rama, nie te hamulce. Oczywiście parę koników można dodać (polerka kanałów, planowanie głowicy, itp), ale rakieta to nie będzie.
Honda VFR 800I
Avatar użytkownika
Mike
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/2/2008, 21:10
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości




na gr