Zobacz wątek - Suzi sv 650 n/s vs. Hornet 600
NAS Analytics TAG

Suzi sv 650 n/s vs. Hornet 600

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez maciekmoto » 14/12/2009, 10:45

W SV jest odczuwalny taki agresor że jak była u nas i kumpel zaczał jeździć na kole to sie zatarłe heh Który to juz z koleji? 6 może moto zatarte w ciągu 2 lat:) Ostanio RR sie zatarła też. Nawet nie chce mu sie oleju dolewać.

SV ma wade smarowania panewek, jak dosiądze to człowiek panewa to po silniku:)

Ja zdecydowanie bym brał fazera Nie zatarł sie :) a na 1 2 manetka w dół i koło sie podnosi Przyspieszenie eleganckie Wogóle fajne moto. Nie wiem czy akurat dobrze mówie ale FZS to fura w której serwis zaworów robi się co 60 000 km ! SV też była by fajna ale jak chcesz pośmigać sobie na kole a będziesz to robił bo każdy nakedem lata na kole to SV odpada a będzie korciła.

A sory pomyliłem sie Chodziło ci o CBF a myslałem ze o FZS
CBF też fajna furka Jest strasznie niziutki nie wiem czy zeby nie silnik to Mito 125 nie jest wieksze jak CBF ja bym brał Horneta. Znajomy ma chyba za 6000 ale musiał bym popytać JCT pisz PW bo nie będę tu zaglądał

Deadmau5 napisał(a):A co powiecie na temat kawasaki zr7?


Kawasaki ZR7 ustępuje Hornetowi Jest sporo większe Praktycznie jak ZX6R No i pozycja za kierownicą jak piesek żebrający na dwóch nogach o jedzenie z ugiętymi łapkami Zadupek zerżnięty z ZX6R Przy upadku dużo części sie niszczy w tym obrywa mocowania silnika. Jest wyżej zawieszone jak CBF Jak jesteś wysoki 190... To raczej ci Horneta nie polecam


\\edytuj posty sepo
maciekmoto
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 26/11/2009, 22:40


Postprzez fil17go » 14/12/2009, 23:11

zmienilem paln i kupuje sv z 10tys przebiegiem koles zrobil nia 3tys, reszte zrobil1szy wlasciciel w niemczech moto serwisowane. wiemze koles w polsce latal troszke na kole . moto jest sprawdzone naprawde nic nie puka nic nie stuka. a co ile reguluje sie zawory w sv?
Aerox'99->GS 500e'94 -> SV650S'06-> R6'00-> GSXR600'03
Avatar użytkownika
fil17go
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 20/2/2009, 23:09
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp. Dyskobolia ;]


Postprzez Kamusial » 14/12/2009, 23:51

z którego roku SV? jak po 2003, to problem z panewką został usunięty. Oczywiście od gumowania pada każde moto, ale SVki pre 03 były na to podatne.
Jest forum poświęcone SVce, proponuję abyś tam się udał i pogadał z chłopakami.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez warjatron » 15/12/2009, 00:10

SV powala moca....dobre,nic co ponizej 150KM nie powala moca:) a SV juz zwlaszcza,to jest chyba w obecnej chwili najbardziej zamulale moto jakie mozna bylo zrobic, a do tego sie sypie i dziad.
bierz horneta jesli chcesz miec chocby namiastke funu z mocy to po primo, a po secundo duzo ladniejsza i wiecej nawinie niz SV bo lepszy silnik.Honda to Honda :)
po co wogole kupowac moto jak sie czlowiek zastanawia nad spalaniem to tak jak by kupic enzo i wlozyc do niego gaz, albo postawic na podjedzie przed domem niech sasiedzi widza, ze mam, a ze nie jezdze to juz inna kwestia....zalosc ogarnia normalnie....ehhh...a gdzie ulanska fantazja, gdzie sarmackie kozenie....
zdecydowanie Hornet
<<< Całkowity Brak Rozumu 929 '01 >>>
Avatar użytkownika
warjatron
Świeżak
 
Posty: 224
Dołączył(a): 16/4/2007, 16:04
Lokalizacja: okolice i WuWua ;)

Postprzez C-bool » 15/12/2009, 14:27

warjatron napisał(a):(...)

Dawno nie czytałem tak rzetelnej i obiektywnej opinii :lol:
A to "Honda to Honda" już rozwaliło mnie na maxa :lol:
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez zadzior » 15/12/2009, 15:19

warjatron napisał(a):SV powala moca....dobre,nic co ponizej 150KM nie powala moca:) a SV juz zwlaszcza,to jest chyba w obecnej chwili najbardziej zamulale moto jakie mozna bylo zrobic, a do tego sie sypie i dziad.
bierz horneta jesli chcesz miec chocby namiastke funu z mocy to po primo, a po secundo duzo ladniejsza i wiecej nawinie niz SV bo lepszy silnik.Honda to Honda :)
po co wogole kupowac moto jak sie czlowiek zastanawia nad spalaniem to tak jak by kupic enzo i wlozyc do niego gaz, albo postawic na podjedzie przed domem niech sasiedzi widza, ze mam, a ze nie jezdze to juz inna kwestia....zalosc ogarnia normalnie....ehhh...a gdzie ulanska fantazja, gdzie sarmackie kozenie....
zdecydowanie Hornet


Nic ponizej 150km nie powala moca? Hm zawsze myslalem, ze moc maksymalna motocykla nie odzwierciedla wcale jego charakteru.Pierwszy przyklad z brzegu cr500 i po przesiadce z 929 za pewne mocno widoczny bylby strach w twoich oczach :) Jestem w fazie poszukiwania horneta...
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez maciekmoto » 15/12/2009, 17:41

warjatron napisał(a):SV powala moca....dobre,nic co ponizej 150KM nie powala moca:) a SV juz zwlaszcza,to jest chyba w obecnej chwili najbardziej zamulale moto jakie mozna bylo zrobic, a do tego sie sypie i dziad.


A wiesz choć co to moment obrotowy? Bandit 1200 ma 110 koni o ile pamietam a zryw ma taki sam albo nawet lepszy od maszyn 180 koni

Proste zdanie Teoria obalona
maciekmoto
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 26/11/2009, 22:40

Postprzez warjatron » 15/12/2009, 19:46

chlopcy nie wiele wiecie widze o motocyklach...doskonale zdaje sobie sprawe co to jest moment obrotowy,ale gdybyscie sie chodz troszke orientowali zdawalibyscie osbie sprawe ze przy wiekszej mocy automatycznie macie duzo wiekszy moment (zarowno w motocyklach jak i w samochodach), a jak chcecie wchodzic w szczegoly to powinniscie rowniez znac krzywa momentu i wtedy mozemy dyskutowac, ktore moto z ktorym przegra, bo moim drodzy tak sie sklada, ze sama wartosci waszego ukochanego momentu nie ma za wiele do powiedzenia poniewaz liczy sie to jak jest oddawana, czy sa spadki, czy liniowa, przy jakim zkaresie obr/min uzyskuje sie calkowita wartosc momentu, czy jest tzw "turbo dziura" (jezeli wiecie o czym mowa, oczywiscie).
niestety drogi kolego nie masz racji poniewaz w zyciu nie jezdzilem na cr500 poniewaz swoja przygode z moto zaczalem od modelu xj600 diversion, a jezeli chcecie podyskutowac o tym jak sie jezdzi na roznego rodzaju motocyklach to mozemy pogawedzic poniewaz jak do tej pory objechalem 17 roznych sprzetow: nakedy, choppery, turystyku, spory - tak wiec moge wam powiedziec, ze to co pisza producenci o motocyklach oraz to co mozna znalezc w wielu artykolach czesto zdezajac sie z rzeczywistoscia niestety przegrywa i tak naiwazujac do twojego zachwytu nad banditem, to powiem tak: ujezdzalem bndziora 1250SA z 2008r i niestety jest topornym molem, powiem wiecej trzeba odpychac sie nogami, ale gdybys jezdzil bnditem, lub tez gdybys mial porownanie do wielu roznych motocykli potrafilbys zauwazyc roznice w tym co jak moc swa oddaje.
w poprzednim poscie napisalem poprostu co uwazam i co osobiscie bym wybral gdybym poruszal sie w tej kategori i mial wybrac z posrod tych dwoch moto.o tyle mam szczescie, ze dosiadam wiekszych motocykli i nie zyje w medialnym micie, ze jak masz duzo mocy to jej nie wykozystujesz, bzdura, wierutna bzdura.Nie wykozystujesz mocy zarowno w motocyklu jak i w aucie jezeli nie umiesz jezdzic.
<<< Całkowity Brak Rozumu 929 '01 >>>
Avatar użytkownika
warjatron
Świeżak
 
Posty: 224
Dołączył(a): 16/4/2007, 16:04
Lokalizacja: okolice i WuWua ;)

Postprzez siekson » 15/12/2009, 20:07

warjatron napisał(a):czy jest tzw "turbo dziura" (jezeli wiecie o czym mowa, oczywiscie)

A widziałeś kiedyś turbodziurę w silniku nie posiadającym turbiny? Tak pytam z ciekawości bo ostatnio jak sprawdzałem to SV takowej nie posiada. :lol:
Avatar użytkownika
siekson
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 933
Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez C-bool » 15/12/2009, 20:09

warjatron napisał(a):przy wiekszej mocy automatycznie macie duzo wiekszy moment (zarowno w motocyklach jak i w samochodach)

Coś Ci chyba nie wyszło, bo biorąc pod uwagę chociażby SV 650 i CB 600, SV ma ok. 64 Nm momentu i 71 KM mocy, a Hornet mniej więcej tyle samo momentu, a mocy 95KM... i gdzie tutaj "dużo większy moment" przy większej mocy?
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez zadzior » 15/12/2009, 20:09

warjatron napisał(a):...niestety drogi kolego nie masz racji poniewaz w zyciu nie jezdzilem na cr500 poniewaz swoja przygode z moto zaczalem od modelu xj600 diversion...


Nie mam racji, ze nie zalalbys sie potem przy ujezdzaniu cr, dlatego ze ty zaczynales od xj...? Chyba nie umiem zrozumiec sensu tego zdania, byc moze jestem na to zbyt glupi :lol: Ogolem ciesze sie, ze moge rozmawiac na forum z ludzmi pokroju Rossiego, ktorzy odpychaja sie nogami na b12 :D
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez C-bool » 15/12/2009, 20:23

No ok, ale nie wiem jaki to ma związek z moim postem?
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez C-bool » 15/12/2009, 21:47

Zależy przy jakich rpm
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez tomaszek128 » 3/1/2010, 21:40

Witam. Trudny wybór :wink: W/g mnie są to zupełnie różne Moto. :!:
Inne charakterystyki pracy silników,V kontra R itp...
Nie wiem ,czym jezdziłeś wcześniej , a to bardziej pomogłoby w doradzeniu.
Najbardziej znam SV ,tą z 03' czyli na wtrysku.Moto bardzo dużo wybaczające :lol: mocny dół, lekki, zbyt miękki widelec,hamulce OK,gang silnika przy akcesoryjnym tłumiku-muzyka :lol: fajne Moto
Hondą przejechałem kilka km więc powiem krótko- dobry Sprzęt,z manierami potrafiący poszerzyć uśmiech kręcąc Go :twisted:
Doprawdy trudny wybór :?:
Pewnie będzie to kwestia jakości egzęmplarza i ceny :)
Coś znajdziesz,powodzenia 8)
...o-o
Avatar użytkownika
tomaszek128
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 7/12/2008, 13:20
Lokalizacja: Zgierz

Postprzez zadzior » 4/1/2010, 22:14

Ostatecznie wybór padł na kawasaki zx6r z 2002 roku... Muszę przyznać, że jestem zadowolony z zakupu :)
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez melvin » 5/1/2010, 11:49

no to trzymaj się ramy :P

a na poważnie to na miasto fajna byłaby 929bezplastików i z szeroką kierą...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez tomaszek128 » 5/1/2010, 18:11

Dobry wybór :) tymbardziej że Kawy od 2002r są dopracowane i bezproblemowe.
Gratuluję i pozdrawiam.
Szerokości - Przyczepności i aby do wiosny :lol:
...o-o
Avatar użytkownika
tomaszek128
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 7/12/2008, 13:20
Lokalizacja: Zgierz

Postprzez fil17go » 19/1/2010, 22:18

teraz cos dla posiadaczy Sv650 <2003. wiem ze jest forum poswiecone wlasnie temu motocylkowi ale znow rejestrowanie, hasla i pierdoly a ja za bardzo nie mam na to czasu. wiec rozchodzi mi sie o to czy ktos majacy sv pow 2003 zakładal pług pod silnik. Pytam poniewaz kupilem na allegro owy plug lecz nie mam do niego mocowania a pani od ktorej kupilem powiedziala ze owych mocowan nie posiadaja tylko trzeba samemu cos wysmyczyc. Wiec tu ogromna prośba jesli ktos z was robil cos takiego ptosilbym o jakies wskazówki , mam oczywiscie swoj pomysl tylko nie jestem na niego pewny. Czekam na odp pozdrawiam
Aerox'99->GS 500e'94 -> SV650S'06-> R6'00-> GSXR600'03
Avatar użytkownika
fil17go
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 20/2/2009, 23:09
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp. Dyskobolia ;]

Postprzez grandmasterb » 24/2/2010, 14:15

witam, podpinam sie pod pytanie kolegi. mam ten sam problem :/ z tego co wydedukowalem to potrzebne sa 3-4 plaskowniki ale skad wziac wzor?
grandmasterb
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18/9/2009, 16:27

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości




na gr