Która 500'ka do 8000zł i dlaczego?
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
CB500 i GS500 w porównaniu do Yamahy xj600 wybaczają błędy nauki, i przy wywrotkach typu zawracanie, zaprakowanie na złym podłożu portfel nam nie wyschnie tak jak przy motocyklach z owiewkami, a zazwyczaj się kończy na podniesieniu motocykla i jedziesz dalej Miałem styczność z GS500. bardzo fajna maszyna, super sie nią jeździ jak na 500etke. I jak to II gary-mniejsze koszta utrzymania i oczywiście kupna
%#Honda CBR 900 RR Fireblade!
Burn Rubber, Not Your Soul...
Burn Rubber, Not Your Soul...
- fake`
- Świeżak
- Posty: 95
- Dołączył(a): 8/11/2009, 12:24
- Lokalizacja: Białystok
Panowie, oczyscilem temat z waszych slownych przepychanek i spamerskich gniotow. Jak chcecie to zapraszam do hydeparku. Tu za kazdy nastepny z dupy post bede warnowal.
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
fake` napisał(a):CB500 i GS500 w porównaniu do Yamahy xj600 wybaczają błędy nauki, i przy wywrotkach typu zawracanie, zaprakowanie na złym podłożu portfel nam nie wyschnie tak jak przy motocyklach z owiewkami, a zazwyczaj się kończy na podniesieniu motocykla i jedziesz dalej Miałem styczność z GS500. bardzo fajna maszyna, super sie nią jeździ jak na 500etke. I jak to II gary-mniejsze koszta utrzymania i oczywiście kupna
Gmole do XJ600 kosztują jakieś 250 zł i myślę że są obowiązkowym zakupem. Ewentualnie, za podobną kasę można wymęczyć spawacza o zrobienie kraty w okół silnika. Gorzej z taką imprezą w przypadku GPZ, tam tylko CrashPady, które tak skutecznie jak gmole nie chronią.
Co innego podniesienie moto po upadku...
-
Kamusial - Bywalec
- Posty: 782
- Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
- Lokalizacja: Wawa - włochy
Zaczynałem od xj600n i jestem przekonany, że to dobry motocykl na początek. Ale są pewne "ale". To dobre moto dla kogoś kto zamierza od początku jeździć we dwoje, ma doświadczenie w poruszaniu się po drodze i poradzi sobie z masą motocykla wagi średniej. Dla kogoś młodszego i mającego jeździć solo polecałbym CB500, lub GS500.
GPZ500 wykluczyłbym z tej listy bo jest zbyt mocny w stosunku do swojej masy dla zupełnie zielonego kierowcy, po kilku, lub kilkunastunastu tysiącach kilometrów proszę bardzo.
Nie ma "najlepszego" motocykla na początek i na jakikolwiek etap rozwoju motocyklisty, bo każdy z nas jest inny i ma inne potrzeby, więc nie zagłosowałem w ankiecie.
Na tej liście brakuje Virago 535 dla początkującego wielbiciela armatury
GPZ500 wykluczyłbym z tej listy bo jest zbyt mocny w stosunku do swojej masy dla zupełnie zielonego kierowcy, po kilku, lub kilkunastunastu tysiącach kilometrów proszę bardzo.
Nie ma "najlepszego" motocykla na początek i na jakikolwiek etap rozwoju motocyklisty, bo każdy z nas jest inny i ma inne potrzeby, więc nie zagłosowałem w ankiecie.
Na tej liście brakuje Virago 535 dla początkującego wielbiciela armatury
FZ6S...S2
(otwórz link)
(otwórz link)
-
t_racer_ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
Ja glosowalem na gs500 sam takiego mam lecz w wersji "plastikowej" five stars 97rok i bardzo sobie chwale wygodna pozycja kierowcy(a mam 185cm wzrostu) nie jest ciezki wiec kazdy sobie da na nim rade osiagami nie powala ale to ma sluzyc do nauki jazdy. A na koniec powiem ze czesci tanie i latwo dostepne dlatego wg mnie jest najlepszy sposrod w/w maszynek
- Balbek
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 2/2/2009, 20:13
- Lokalizacja: Płock
A ja postawiłem na kle Fajnie czasami zjechac sobie z asfaltu i posmigac po szutrach czy polnych drogach bez szkodzy dla moto
Szczerze mowiac nie wiem jak sie tam technicznie przedstawia,ale frajdy zapewno daje duzo
Szczerze mowiac nie wiem jak sie tam technicznie przedstawia,ale frajdy zapewno daje duzo
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
To może ja wypowiem się troszkę na temat Er5 miało ją dwóch moich znajomych(jeden nadal ma) i nie narzekali a nawet chwalili sobie bo to pierwsze moto i w ich przypadku do max 5000zł. Lekkie, zwrotne i niskie moto, pod względem technicznym raczej się nie mogę wypowiedzić
W Twoim przypadku er i gs raczej bym odrzucał bo w tej cenie można kupić coś bardziej sensownego więc mogę polecić tylko xj600 i cb500. Sam przymierzałem się do zakupu xj ale jednak zdecydowałem sie na nieco mocniejszego bandita 600 Pod uwagę brałem też Bandita 400 ale to też moto za dużo mniejsze pieniądze niż to co masz na wydanie
PS. Bierz xj600 i przyzwyczajaj się do nieco cięższych maszyn.
W Twoim przypadku er i gs raczej bym odrzucał bo w tej cenie można kupić coś bardziej sensownego więc mogę polecić tylko xj600 i cb500. Sam przymierzałem się do zakupu xj ale jednak zdecydowałem sie na nieco mocniejszego bandita 600 Pod uwagę brałem też Bandita 400 ale to też moto za dużo mniejsze pieniądze niż to co masz na wydanie
PS. Bierz xj600 i przyzwyczajaj się do nieco cięższych maszyn.
-
daro1111 - Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 20/10/2009, 19:59
Ja polecę z doświadczenia ER5, a z czytania CB500.
Według różnych testów najlepszy silnik posiada Honda, potem Kawasaki, i trochę dalej Suzuki.
Dlaczego polecam ER5?:
-stalowa rama, niezniszczalna
-megawygodny (mam 186jak się parę lat temu mierzyłem)
-silnik elastyczny jak na tą pojemność
-wskażnik paliwa - dla mnie kluczowa sprawa
-zawieszenie, niby jest minusem, ale ja zapier*** 130 po nierównościach i płytach zdarzało mi się przejechać przez próg 100km/h i jest oki.
-wygląd, podobno najładniejsza 500, ale mi to zwisa, ma zapierdalać!
-brak większych problemów, bezawaryjna
minusy:
-nie patrzcie na hamulec jako minus, wszystkie 500 mają podobne, zmieniasz oplot na stalowy i gitara(nie próbowałem, ale znajomi znajomych mówia że da rady, więc da radę )
-przy większych prędkościach może bujać na zakrętach.
Według różnych testów najlepszy silnik posiada Honda, potem Kawasaki, i trochę dalej Suzuki.
Dlaczego polecam ER5?:
-stalowa rama, niezniszczalna
-megawygodny (mam 186jak się parę lat temu mierzyłem)
-silnik elastyczny jak na tą pojemność
-wskażnik paliwa - dla mnie kluczowa sprawa
-zawieszenie, niby jest minusem, ale ja zapier*** 130 po nierównościach i płytach zdarzało mi się przejechać przez próg 100km/h i jest oki.
-wygląd, podobno najładniejsza 500, ale mi to zwisa, ma zapierdalać!
-brak większych problemów, bezawaryjna
minusy:
-nie patrzcie na hamulec jako minus, wszystkie 500 mają podobne, zmieniasz oplot na stalowy i gitara(nie próbowałem, ale znajomi znajomych mówia że da rady, więc da radę )
-przy większych prędkościach może bujać na zakrętach.
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Kazda myszka swoj ogonek chwali.....
Osobiscie zaglosowalem na xj 600
jednak moj punkt widzenia jest nieco inny.
moj wybor padł na ten model a nie inny bo patrzac z perspektywy czasu i doswiadczenia nie moze byc inaczej
Gs 500-motocykl fajny nawet bardzo fajny,ale jednak pomimo tego ze serduszko ma niesmiertelne ma kilka mankamentow-za dlugie koncowe przelozenie(ciezko sie jedzie z pasazerem i tobołkami),kiepsko jest z kuferkami. i jakosciowo tez nie najlepiej.
GPZ i ER-motorki super,GPZ daje namiastke moto sportowego,a ER powiewa jakze modną ostatnio klasyka. CO do jakosci to nie najgorzej ale te motocykle potzrebują troszke wiekszej opieki. Wszelkie zaniedbania owocuja sporymi kosztami. Rygorystycznie trzeba przestrzegac luzow zaworowowych(ventyle potrafia sie powypalać i uszkodzic gniazda)i z pozoru rzecz błacha-naciąg łańcucha mizerne łożysko wałka zdawczego i jego uszczelnienie(jesli zle jest naciąhniety lancuch to te elementy padaja)
KLE-niby ten sam silnik co gpz i er (oczywiście inna nieco charakterystyka) ale typ motocykla całkowicie inny... zegary sa dosyc nieczytelne(chaotyczne) jak wszyskie kawy lubi olej
te motocykle pozbawione są raczej jakis totalnych wad ktore bezposrednio dyskwalifikowalyby je w tym porownaniu ale wymagaja nieco wiecej uwagi co w przypadku braku doswiadczenia moze być kłopotliwe(mowie oczywiście o sprawach technicznych)jesli chodzi o jazde sa bardzo porównywalne-lekkie i łatwe do opanowania
ale... sa lepsze moto:
CB 500-motocykl w moim rakingu w czołowce. niezawodny,zwinny dynamiczny. za minus uznam tylko to ze przez pierwsze lata produkcji stosowano hamulec bebnowy z tylu ktory byl raczej ciezko dozowalny.
Na pierwszym miejscu jest XJ 600
dynamiczny silnik czterocylindrowy o wysokiej kulturze pracy(Konkurecja ma 2 cyl-inna charakterystyka pracy jednym sie to podoba innym nie), zawieszenie komfotowe i przewidywalne,Motocykl lekki i zwrotny, wystarczajaco miejsca 2 osob i bagazu. bardzo niezawodny. Nie posiada wiekszych wad.
na zakonczenie dodam ze wybor powinien ograniczac sie do xj i cb( ja osobiście skłaniam sie co do XJ ze wzgledu na silnik).
Jesli jednak budzet jest ograniczony do np. 5 tyś można tez poszukać GS. Kawasaki raczej na koncu. Słaba podaz czesci nowych i uzywanych.
Co do KLE to lepiej poszukac Transalpa:)
zaznaczam ze wszystkimi tymi motocyklami miałem do czynienia wiec moja opinia jest czysto SUBIEKTYWNA jednak chyba;) pokrywająca sie z obiegowa opinia
w tej chwili jezdze na sprzetach nieco bardziej nerwowych(r1 i yz ) ale powiem tak ze etap POŁOWKI kazdy powinien zaliczyc:)
Osobiscie zaglosowalem na xj 600
jednak moj punkt widzenia jest nieco inny.
moj wybor padł na ten model a nie inny bo patrzac z perspektywy czasu i doswiadczenia nie moze byc inaczej
Gs 500-motocykl fajny nawet bardzo fajny,ale jednak pomimo tego ze serduszko ma niesmiertelne ma kilka mankamentow-za dlugie koncowe przelozenie(ciezko sie jedzie z pasazerem i tobołkami),kiepsko jest z kuferkami. i jakosciowo tez nie najlepiej.
GPZ i ER-motorki super,GPZ daje namiastke moto sportowego,a ER powiewa jakze modną ostatnio klasyka. CO do jakosci to nie najgorzej ale te motocykle potzrebują troszke wiekszej opieki. Wszelkie zaniedbania owocuja sporymi kosztami. Rygorystycznie trzeba przestrzegac luzow zaworowowych(ventyle potrafia sie powypalać i uszkodzic gniazda)i z pozoru rzecz błacha-naciąg łańcucha mizerne łożysko wałka zdawczego i jego uszczelnienie(jesli zle jest naciąhniety lancuch to te elementy padaja)
KLE-niby ten sam silnik co gpz i er (oczywiście inna nieco charakterystyka) ale typ motocykla całkowicie inny... zegary sa dosyc nieczytelne(chaotyczne) jak wszyskie kawy lubi olej
te motocykle pozbawione są raczej jakis totalnych wad ktore bezposrednio dyskwalifikowalyby je w tym porownaniu ale wymagaja nieco wiecej uwagi co w przypadku braku doswiadczenia moze być kłopotliwe(mowie oczywiście o sprawach technicznych)jesli chodzi o jazde sa bardzo porównywalne-lekkie i łatwe do opanowania
ale... sa lepsze moto:
CB 500-motocykl w moim rakingu w czołowce. niezawodny,zwinny dynamiczny. za minus uznam tylko to ze przez pierwsze lata produkcji stosowano hamulec bebnowy z tylu ktory byl raczej ciezko dozowalny.
Na pierwszym miejscu jest XJ 600
dynamiczny silnik czterocylindrowy o wysokiej kulturze pracy(Konkurecja ma 2 cyl-inna charakterystyka pracy jednym sie to podoba innym nie), zawieszenie komfotowe i przewidywalne,Motocykl lekki i zwrotny, wystarczajaco miejsca 2 osob i bagazu. bardzo niezawodny. Nie posiada wiekszych wad.
na zakonczenie dodam ze wybor powinien ograniczac sie do xj i cb( ja osobiście skłaniam sie co do XJ ze wzgledu na silnik).
Jesli jednak budzet jest ograniczony do np. 5 tyś można tez poszukać GS. Kawasaki raczej na koncu. Słaba podaz czesci nowych i uzywanych.
Co do KLE to lepiej poszukac Transalpa:)
zaznaczam ze wszystkimi tymi motocyklami miałem do czynienia wiec moja opinia jest czysto SUBIEKTYWNA jednak chyba;) pokrywająca sie z obiegowa opinia
w tej chwili jezdze na sprzetach nieco bardziej nerwowych(r1 i yz ) ale powiem tak ze etap POŁOWKI kazdy powinien zaliczyc:)
Motocykle to nie styl zycia, to stan umyslu...
- motomc
- Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 6/11/2009, 16:15
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości