Wujek Dobra Rada pilnie poszukiwany;-)
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Wujek Dobra Rada pilnie poszukiwany;-)
Witam!
Forumowalem wcześniej na scigacz.pl, ale coś mi się zacina, więc zostawię tutaj swój post.
Jeśli ktoś ma coś ciekawego do powiedzenia (naklikania
) na temat SUZUKI GS500F, niech łaskawie podzieli się wiedząą swąą ogromnąą! To ma być mój pierwszy motocykl i stąd będę wdzięczny za wszystkie rady
Aaahaaa... i jeszcze słówko o salonach Suzi-Moto w Bielsku i Rider w Karkowie - za każde znanie także wdzięczny będę!
Wiadomości proszę zostawiać na forum lub przeslać na adres: misterj@vp.pl
Z góry THANX
Forumowalem wcześniej na scigacz.pl, ale coś mi się zacina, więc zostawię tutaj swój post.

Jeśli ktoś ma coś ciekawego do powiedzenia (naklikania


Aaahaaa... i jeszcze słówko o salonach Suzi-Moto w Bielsku i Rider w Karkowie - za każde znanie także wdzięczny będę!
Wiadomości proszę zostawiać na forum lub przeslać na adres: misterj@vp.pl
Z góry THANX

goodbye, forum.scigacz...
- MrJ
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 7/4/2006, 07:38
na scigacz.pl w bazach motocykli jest caly artykul o tym moto i jeszcze o konkurencyjnym er-5. GS jest ogolnie fajny tylko troche maly. Jak masz 160cm wzrostu to mozesz go brac. Jak masz troche wiecej to wez kawe
-
siekson - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 933
- Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
- Lokalizacja: Warszawa
Mój znajomy ma gs 500f , to ładnąz owiewką ma 35 lat qpił do niej torby na bak i siedzenie jezdzi juz ponad rok i jest bardzo zadowolony . Jedyne co wymienił od tamtego czasu to opana tylnia bo troche sie dojechała . Gs 500 Swietny motorek polecam ekonomiczny . A jak chcesz pogadac w kfesti finansowej i o jakis szczególach wiem że Thrillco pomyka sobie gs-em , wie zagadaj do niego ;]
TheBill !!!!!
- krzysiek_trabant
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 27/3/2006, 20:15
- Lokalizacja: Radom
Jesli zamierzasz jezdzic po miescie to owiewka nie jest niezbedna. Rok temu mialem dokladnie ten sam klopot co Ty. Nosilem sie z zamiarem kupna pierwszego motocykla i wahalem sie miedzy GSem a ER-5. Tez sporo czytalem i jezdzilem na obu. Osobiscie bardziej do gustu przypadla mi kawa(wyglada na bardziej dorosly motocykl) i wlasnie tem motocykl bym Ci polecal. Ostatecznie kupilem SV650 i to wersje bez owiewki. Przekonalem sie ze w ruchu miejskim owiewka ma niewielkiem znaczenie. Ale najlepiej zrobisz jak przejedziesz sie na kazdym z nich i sam wybierzesz moto odpowiednie dla siebie.
-
siekson - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 933
- Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
- Lokalizacja: Warszawa
Sprostowanie-Thrilco jeździł GSem:( Chwila przerwy przymusowa niestety....ale spoko. GSem bujałem się na tyle długo, że bzyk (przynajmniej mój) nie miał przede mna zadnych tajemnic.
Co tu dużo gadać-mała jest, ale przez to bardzo zwinna i manewrowa bardziej od czegokolwiek w tej klasie. To przez nią tak przywykłem do połówkowej, sportowej kiery, że teraz na prostym drągu aż głupio się czuję.Owiewka, tak jak mówi siekson-na miacho zbedna, chyba, że masz możliwość lecieć o 6:00 przez miasto typu Jelenia Góra (dobre drogi główne:))
W trasie...150 to taki przyzwoity max kiedy jeszcze jest fajnie, powyżej zaczyna się walka ale zawsze można prikucnąc na baku i wtedyjeszcze do 180-190 jest gitara. Swojego GSa bujnąłem do 200 z małym kawałkiem ale to nie jest dobry motocykl na takie prędkości-już przy 190 niezupełnie pewnie się zachowuje i ma się wrażenie, ze na njabliższej górce odleci, no i zawiecha nie domaga. generalnie nie polecam żadnego egzemplaża sprzed 92r. bo te nie dość ,że miały wadliwe napinacze łańcuszka rozrządu to jeszcze byłe pozbawione jakiejkolwiek regulacji zawiasa przedniego. Po 92 jest napięcie wstępne i nawet gość o tak nikczemnej masie jak moja (65 w porywach do 67) musi od razu skrecić niemal na maxa, zeby konkretnie polatać. Do preclowania to wystarczy pośrednie. I co tu jeszcze...generalnie bardzo przyjemny motong ale, jak to już pisałem, jak się ma już pod czachą poukładane ale czasem korci do wyciskania ostatnich soków z bzyka to GS okaże się po 3-5 miechach za słaby. Tu lepsza bedzie (niewiele) Honda CB500. ER5...m.w. ten sam poziom co GS, ale nie ma tylu elementów od prawdziwego supersporta:D-koła, hebelki (bez zacisków), central zawias, rama w stylu gixerów, kalmki sprzegła i hamulca...i multum minipierdółek, które można znaleźć w GSXF i GSXR starszych generacji:)
Co tu dużo gadać-mała jest, ale przez to bardzo zwinna i manewrowa bardziej od czegokolwiek w tej klasie. To przez nią tak przywykłem do połówkowej, sportowej kiery, że teraz na prostym drągu aż głupio się czuję.Owiewka, tak jak mówi siekson-na miacho zbedna, chyba, że masz możliwość lecieć o 6:00 przez miasto typu Jelenia Góra (dobre drogi główne:))
W trasie...150 to taki przyzwoity max kiedy jeszcze jest fajnie, powyżej zaczyna się walka ale zawsze można prikucnąc na baku i wtedyjeszcze do 180-190 jest gitara. Swojego GSa bujnąłem do 200 z małym kawałkiem ale to nie jest dobry motocykl na takie prędkości-już przy 190 niezupełnie pewnie się zachowuje i ma się wrażenie, ze na njabliższej górce odleci, no i zawiecha nie domaga. generalnie nie polecam żadnego egzemplaża sprzed 92r. bo te nie dość ,że miały wadliwe napinacze łańcuszka rozrządu to jeszcze byłe pozbawione jakiejkolwiek regulacji zawiasa przedniego. Po 92 jest napięcie wstępne i nawet gość o tak nikczemnej masie jak moja (65 w porywach do 67) musi od razu skrecić niemal na maxa, zeby konkretnie polatać. Do preclowania to wystarczy pośrednie. I co tu jeszcze...generalnie bardzo przyjemny motong ale, jak to już pisałem, jak się ma już pod czachą poukładane ale czasem korci do wyciskania ostatnich soków z bzyka to GS okaże się po 3-5 miechach za słaby. Tu lepsza bedzie (niewiele) Honda CB500. ER5...m.w. ten sam poziom co GS, ale nie ma tylu elementów od prawdziwego supersporta:D-koła, hebelki (bez zacisków), central zawias, rama w stylu gixerów, kalmki sprzegła i hamulca...i multum minipierdółek, które można znaleźć w GSXF i GSXR starszych generacji:)
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Do Thrillco
Ta owiewka to raczej, żeby nie zbierać na siebie syfilisu, ewentualnego deszczu, błota etcetera - czytałem, że w tej roli się sprawdza.
Co do "motorowerowatości" - fakt, GS500 jako naked wygląda... nieciekawie - ostatnio oprzyjrzałem się takiemu, jakiś starszy egzemplarz (biała rama, czarny silnik, malowanie we... fioletowo-różowe bohomazy
).
Prędkości... moja "samochodowa" granica to jakieś 130, a rowerowa
60 km'h (naprawdę tyle jechałem - ale to już śmierć w oczach jest!!!
).
Zresztą naoglądałem się już takich, co śmigali za szybko, i mi to wystarczy. A "dobre drogi główne" w mieście? W mojej rodzinnej częstochowie kochanej na ten temat można by dłuuugo dyskutować
PS Jak będę miał zapytanie konkretne, odezwę się!
PS2 Thrillco - będę wdzięczny za maila (mój: misterj@vp.pl), bo na forum to się pogubimy

Ta owiewka to raczej, żeby nie zbierać na siebie syfilisu, ewentualnego deszczu, błota etcetera - czytałem, że w tej roli się sprawdza.
Co do "motorowerowatości" - fakt, GS500 jako naked wygląda... nieciekawie - ostatnio oprzyjrzałem się takiemu, jakiś starszy egzemplarz (biała rama, czarny silnik, malowanie we... fioletowo-różowe bohomazy

Prędkości... moja "samochodowa" granica to jakieś 130, a rowerowa


Zresztą naoglądałem się już takich, co śmigali za szybko, i mi to wystarczy. A "dobre drogi główne" w mieście? W mojej rodzinnej częstochowie kochanej na ten temat można by dłuuugo dyskutować

PS Jak będę miał zapytanie konkretne, odezwę się!
PS2 Thrillco - będę wdzięczny za maila (mój: misterj@vp.pl), bo na forum to się pogubimy

goodbye, forum.scigacz...
- MrJ
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 7/4/2006, 07:38
A twój to góral czy kolarka (ja to zrobiłem na MTB i to na niezbyt równej drodze
A teraz może wróćmy do motocykli bo jeszcze ktoś siię przyczepi...
PS Czytał ktoś ubiegłotygodniowy artykuł o motocyklach w Wysokich Obrotach (dodatek do Wyborczej) i komentarze do niego w dzisiejszym numerze? Na ten temat można trochę podyskutować. Jeśli ktoś ma możliwość, może go umieści na jakimś linku (ja nie mam) i otworzy nowey temat na forum?
Tym razem to dość spokojna próba wyjaśnienia układu (moto)cyklista - katamaryniarz
PS To dobrze chroni ta owiewka w GS500F czy nie???

A teraz może wróćmy do motocykli bo jeszcze ktoś siię przyczepi...

PS Czytał ktoś ubiegłotygodniowy artykuł o motocyklach w Wysokich Obrotach (dodatek do Wyborczej) i komentarze do niego w dzisiejszym numerze? Na ten temat można trochę podyskutować. Jeśli ktoś ma możliwość, może go umieści na jakimś linku (ja nie mam) i otworzy nowey temat na forum?
Tym razem to dość spokojna próba wyjaśnienia układu (moto)cyklista - katamaryniarz

PS To dobrze chroni ta owiewka w GS500F czy nie???

goodbye, forum.scigacz...
- MrJ
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 7/4/2006, 07:38
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości