Honda F2 czy F3
Posty: 45
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
silnik w f2 i f3 to praktycznie to samo.. roznica byla tylko w gaznikach.. nowy byl uklad dynamicznego doladowania.. i cos tam pogmerano w skrzyni.. wiekszych roznic nie ma miedzy 2 modelami jezeli chodzi o silnik...
a jezeli chodzi o komfort i hamulce to nie moge powiedziec bo na f2 nie jezdzilem.. ale podobmo w obu przypadkach f3 wypada lepiej.. w koncu to nowy ulepszony model..
a jezeli chodzi o komfort i hamulce to nie moge powiedziec bo na f2 nie jezdzilem.. ale podobmo w obu przypadkach f3 wypada lepiej.. w koncu to nowy ulepszony model..
-
Leg1oN - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Komfort powinien być ten sam (zależy od ustawienia zawieszenia i rodzaju zawieszenia).
Hamulce w F2 są tarcze o mniejszej średnicy i lekkie skrzywienie tarczy (tzn minimalne) będzie bardziej odczuwalne niż w F3,
Hamulce w F3 są lepsze - każdy kto jeździł F2 i F3 potwierdzi (może nie jest to mega duża różnica ale jest)
Silnik F2 i F3 może i to samo nie licząc innego napinacza rozrządu F2-hydrauliczny, F3-manualny ,
w F3 jest elektro-magnetyczna membranowa pompa paliwa (która czasami lubi szwankować) podobnie jak regulator napięcia.
Na kolejny motocykl z klasy 600 (po różnych słabszych) F2 jest w zupełności wystarczająca - można tylko nie miło rozczarować się spotykając na światłach C63AMG
No chyba że masz możliwość dozbierać przez zimę i w lutym lub marcu kupić F3 - zawsze to krok do przodu.
Hamulce w F2 są tarcze o mniejszej średnicy i lekkie skrzywienie tarczy (tzn minimalne) będzie bardziej odczuwalne niż w F3,
Hamulce w F3 są lepsze - każdy kto jeździł F2 i F3 potwierdzi (może nie jest to mega duża różnica ale jest)
Silnik F2 i F3 może i to samo nie licząc innego napinacza rozrządu F2-hydrauliczny, F3-manualny ,
w F3 jest elektro-magnetyczna membranowa pompa paliwa (która czasami lubi szwankować) podobnie jak regulator napięcia.
Na kolejny motocykl z klasy 600 (po różnych słabszych) F2 jest w zupełności wystarczająca - można tylko nie miło rozczarować się spotykając na światłach C63AMG
No chyba że masz możliwość dozbierać przez zimę i w lutym lub marcu kupić F3 - zawsze to krok do przodu.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
SzpiceR napisał(a):deyna naucz sie czytac trollu
jak jezdizles jak przykładny motocyklista i niesluchales silnika to rzeczywiscie zero problemu juz ja znam takihc jezdzcow co na odkreocnym zbiorniku rozciagnietym napedzie i wyregulowanych gaznikach jezdizli i mowili "pali niema problmow panie igla" a mechanik u mnei w miescie dostaje sprzety do naprawy nawet z Łodzi wiec jak sie nieznasz to siedz cicho
Oj znawca Hondy. Jedynie co było robione w niej to wymiana opon i i wymiana jakiegoś zaworu odcinającego dopływ paliwa bo pewnej nocy ok 10l benzyny wykapało z baku . Honda była zadbana i tyle więc dzięki temu nie wymagała wkładów finansowych jak twoja...
Była CBR 600 F2.
-
deyna - Bywalec
- Posty: 924
- Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Raczek_6 napisał(a):F3 jest elektro-magnetyczna membranowa pompa paliwa (która czasami lubi szwankować)
ojj lubi.. sam ja i moj kuzyn ktory tez ma f3 sie o tym przekonalismy.. to praktycznie jedyny problem jaki mialem i w sumie mam z moja f3..
a w f2 nie bylo pompy paliwowej.. jedynie kranik podcisnieniowy..
-
Leg1oN - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Dandi93 napisał(a):Podłącze się do tematu i zapytam, w Sobotę jadę oglądać Cbr F2 i jeśli jej stan będzie dobry to biorę.
A co, tata się rozmyślił i RR-ki nie kupi? Widzę w sigu tez co nieco sie zmieniło...
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
Więc w wieku 16-tu lat jeździsz również samochodem? Gratuluję tatusiowi odpowiedzialności...
Ażeby tak całkiem offtopowo nie było to F2 czy F3 bez różnicy. Bierz to co będzie w lepszym stanie.
Ażeby tak całkiem offtopowo nie było to F2 czy F3 bez różnicy. Bierz to co będzie w lepszym stanie.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
To po co ci samochód jak nie jeździsz, żeby stał pod domem i czekał 2 lata aż prawko zrobisz?
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
Za 2 lata samochód byłby tańszy ..
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
CzesterTX w sumie dobry pomysł. Czemu nie
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
-
CalibraHunter - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1916
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
- Lokalizacja: DWL
Byłem oglądać F2 i mam pytanie. Zaniepokoiło mnie drżenie. Motocykl mając około 4tyś-7tyś drży cały, aż czuć było na ziemi. Czułem w stopy drżenie. Obawiam się ze albo ma wał luzy, albo gaźnik nie wyregulowany. Chyba że ten typ tak ma? Możecie powiedzieć jak to jest?
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
-
Dandi93 - Bywalec
- Posty: 910
- Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Raczek_6 napisał(a):w F3 jest elektro-magnetyczna membranowa pompa paliwa (która czasami lubi szwankować) podobnie jak regulator napięcia.
a moze slyszales jak ludzie sobie radza z ta pompa paliwowa.. jakies moze lakarstwa na nia wymyslono..
-
Leg1oN - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Od niedawna występuje w Larssonie zestaw naprawczy za 60PLN.
http://larsson.pl/?c=r&no=MzQxMTAwMA==
Chyba że uzwojenie wewnątrz się spali wtedy tylko wymiana pompy na 2-gą.
Inny sposób to odłączenie pompy i puszczenie paliwa grawitacyjnie jak w F2 (to tak na szybko na trasie).
Z tym że wtedy trzeba jak najmniej na rezerwie jeździć.
Ewentualnie można zastosować pompę od innego modelu lub motocykla - kawasaki ma podobny patent.
http://larsson.pl/?c=r&no=MzQxMTAwMA==
Chyba że uzwojenie wewnątrz się spali wtedy tylko wymiana pompy na 2-gą.
Inny sposób to odłączenie pompy i puszczenie paliwa grawitacyjnie jak w F2 (to tak na szybko na trasie).
Z tym że wtedy trzeba jak najmniej na rezerwie jeździć.
Ewentualnie można zastosować pompę od innego modelu lub motocykla - kawasaki ma podobny patent.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 45
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości