R6>>> kilka pytań dotyczących mojej yamahy
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
zzzubek napisał(a):po co bawic sie w jakies doladowywania i pieprzenie sie jak mozna kupic specjalna ladowarke od 60 do 120 zl podlaczacie do pradu i robi wszystko za WAS nie umiecie sobie zycia ulatwiac
po co ci dziewczyna kup stuczna pochwe- jesc nie wola nie gledzi na piwo zawsze wyskoczysz kiedy chcesz
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
-
Artur 666 - Bywalec
- Posty: 551
- Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
- Lokalizacja: Kozia Wola
Artur 666 napisał(a):zzzubek napisał(a):po co bawic sie w jakies doladowywania i pieprzenie sie jak mozna kupic specjalna ladowarke od 60 do 120 zl podlaczacie do pradu i robi wszystko za WAS nie umiecie sobie zycia ulatwiac
po co ci dziewczyna kup stuczna pochwe- jesc nie wola nie gledzi na piwo zawsze wyskoczysz kiedy chcesz
chyba musze wziasc wreszcie z Ciebie przyklad Artek
w niczym kobieta nie wyglÄ…da tak dobrze, jak w niczym!
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
-
zzzubek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 579
- Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
- Lokalizacja: tsk
mirek65s napisał(a):gsx_750_f napisał(a):Sorki ze zadam moze głupie pytanie , ale po co smarować plastiki wazeliną?
Części chromowane/niklowane, zabezpiecza przed matowieniem.
Na wiosnę wytrzeć dobrze szmatą, nanieść pastę polerską. Glancować, picować i będą jak nowe. Będą się błyszczeć i aż się minić.
Plastyki zabezpieczyć środkiem z woskiem do lakierów karoserii samochodowych.
Na wiosnę po wyglancowaniu, blask i przepiękne kolory.
Części metalowe ramy, sprayem do plastyków samochodowych i delikatnie
przetrzeć miękką szmatką.
Części gumowe sprayem do konserwacji uszczelek gumowych.
Wyloty tłumików zatkać szmatą, zmniejszy się w nich ilość wody powstającej z wilgoci.
Akumulator wyjąć z moto, przenieść do pomieszczenia z temp. pokojową
i ładować raz w miesiącu 10 godz prądem 1/10 Amper pojemności aku. Nie dopuścić do spadku napięcia poniżej 13 V, minimum to 12,5V aku z elektrolitem, a 12,8V żelowe.
Bardzo dobre V to 14,5 V +- 0,5 dla aku 12V.
Do pomiarów napięcia zakupić multimetr [40 zł] na bat. 9V; np. w markecie. Przyda się też do sprawdzania ładowania aku w czasie pracy
silnika na wolnych obrotach z włączonymi św. mijania [ sytuacja na skrzyżowaniu ze światłami], zawsze powinno być pow. 13V, aby nie mieć kłopotu z odpaleniem moto w przypadku zgaśnięcia.
Pasta polerska zdziera lakier, a przy cienkich powłokach motocyklowych po kilku razach będzie dvpa.
Trochę powyżej 13V to akumulator jest naładowany.
Np w akumulatorach Yuasa, przy 12,5V akumulator jest w 80% naładowany.
Przy 11,5V akumulator jest naładowany w 25%, i nie można na takim aku mieć mniejszego napięcia.
Akumulator Å‚adujÄ™ siÄ™ najlepiej Å‚adowarkÄ… automatycznÄ…!
10h raz w miesiącu zwykłym prostownikiem raczej przeciążysz aku.
Nie stosuje się metody, jakby po miesiącu akumulator prawie się rozładował nic nie robiąc.
"Conventional lead-antimony batteries
discharge at about 1/100 volt a day… the lead-calcium
sealed VRLA battery, 1/300 volt per day."
Zapraszam od strony 26.(Yuasa bezobsługowe akumulatory)
http://www.yuasabatteries.com/pdfs/TechMan.pdf
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Posty: 23
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości