Zobacz wątek - RSV 1000 2003?
NAS Analytics TAG

RSV 1000 2003?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

RSV 1000 2003?

Postprzez Invi » 20/8/2009, 16:10

Właściwe to jestem zadowolony z mojego GSXR'a ale...



Zobaczyłem RSV 1000 z 2003 ;) do tego na sprzedaż i po niezłej cenie.

Kurde to moto jest zajebiste!
Duże (co mi pasuje), śliczne (jak nie patrzy się na zegary), zajebiście mocne (aż trochę za mocne)!

Ale się trochę waham, raz że jak pisałem jest trochę przy mocne - Mimo niższej mocy japońskie lytry wydają się przy tym łagodne... Koszty utrzymania - domyślam się że pożera opony i napęd jak tifosi makaron?

No i powód pisania tego posta: Mam o nim strasznie mało info! Jeśli wiecie coś na temat tego moto to było by fajnie jeśli podzielicie się swoją wiedzą. Falco ty zdaje się masz tu dużo do powiedzenia?
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez Seba_ER5 » 20/8/2009, 17:02

RSV mile 2005 - opinia gościa co miał ten i zx10 2005.
dół to 50% zx10 a góry brak pzdr.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez Invi » 20/8/2009, 19:52

No nie wiem, koleś na litrowym K1 na początku zostawał za RSV.

Ale możliwe że wychodzi mój brak info na temat tego moto.
A na temat prowadzenie na tle Japonii (600 i 1000) ktoś coś wie?
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez falconiforme » 21/8/2009, 08:30

RSV/SL/Tuono/Futura wysztkie chodzą na silnikach Rotaxa podobnej konstrukcji niezależnie od roku produkcji.
Silniki nie chodzą jedwabiście, ale trwałości nie można im zarzucić. Z tego co wyczytałem trzeba jedynie się wystrzegać niezapalania za pierwszym razem, bo sprzęgło rozporowe (sprag clutch) w nielicznych przypadkach może się rozsypać.

90Mn przy 7000 obr to 50% w zx10r ?? Nie wydaje mi się.
Przełożenia około w Aprilii SL 1000
1-ka 90km/h
2-ka 120km/h
3-ka 160km/h
4-ka 200km/h

W mieście na niektórych asfaltach można na 2-ce jadąc spalić laczka z gazu. Normalnie zdziera asfalt. Na mokrym na trasie na 4-ce jeszcze driftuje przy wyprzedzaniu. Do czwartego biegu jeździ się szatańsko. Około 11s do 200km/h.
Nie ma się co oszukiwać tylko 105KM na kole przy 10500 obr, czysta nie pojedzie.

Aprilia SL/RSV do 2003 to prawie to samo. Japonia jest trochę bardziej dopracowana, ale wystarczy trochę się pobawić by było idealnie. PC3/Rapid Bike 2 będzie + hamowani da nam z silnika to czego fabryka nie dała. A co do prowadzenia to dla mnie rewelacja. Stabilny przy każdej prędkości na każdym łuku. Hamulce są bardzo dobre w końcu 320mm tarcza + zaciski Brembo. Założenie pompy hamulcowej radialnej musi być razem ze sportową oponką o dobrej przyczepności inaczej gleba z takimi hamulcami.

Serwis jest dziecinne prosty.
Zawory co 15000km. Podnosimy bak (2 śruby) i odkręcamy po pięć śrub z z każdej pokrywy. 10 min roboty i zawory sprawdzone dla kogoś kto to już robił. Jeśli mamy do wymiany pestkowe płytki to niestety trzeba ściągnąć wałki i pomierzyć.

Synchronizacja przepustnic to kolejne 10min. Podłączamy dwa przewody z wakuometru do "Throttle Body". Jeden po zdjęciu zaślepki drugi po zdjęciu wężyka prowadzącego do sprzęgła antychoppingowego.
Synchronizujemy używając zwykłego śrubokręta. Jak na dłoni mamy dwa pokrętła które regulują lewe powietrze.

Koszty części zamiennych są drogie takie jak w japońcach. A czasem są droższe, ale nie popadajmy w paranoję z tymi cenami. Jaki oryginał mało kosztuje??
https://www.apriliayorkshire.co.uk/cata ... 000%202003
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Seba_ER5 » 21/8/2009, 08:55

:) możliwe ja tylko cytuje zasłyszane słowa. (ale zx10 wazy prawie jak 636).
Co do RSV to też mi się podoba ,ale następny model ten jakoś mi nie podchodzi z tą lampą.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez kalafioro » 21/8/2009, 10:00

Ja dzisiaj w poznaniu widzialem jak stała przy wydziale komunikacji i musze przyznac pod wzgledem stylistycznym no inna niz wszystkie sprzet naprawde egzotyczny i piekny jednak ja bym sie nie przesiadl z japoni? Tzn. nie mowie ze sa złe poprostu gust :D Pozdro
Suzuki GSX1300R (BIAŁA DAMA) Moja Kruszynka !!!!!!!!!
Suzuki GSX1100EF( stara laleczka)
kalafioro
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 19/1/2007, 23:06
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Raczek_6 » 22/8/2009, 21:50

Ostatnio rozmawiałem z kilkoma znajomymi którzy mają RSV 1000, seryjne 128KM, sprzęt niesamowity, bardzo dobrze się prowadzi, awaryjność :-) to tylko mit.
Przeglądy co 7500km i rozszerzone co 15000km.

Jedyne na co należy zwrócić uwagę przy zakupie to czy nie była przypadkiem mocno rozbita (uwaga na tzw super okazje).

Jest jeszcze wersja R 128KM i zawieszenie Ohlins, oraz RS 145KM również na pełnym Ohlinsie.
Z tym że wersje R i RS są dużo droższe niż Mile.

Mogę polecić trochę starszą ale w rozsądnej cenie:
http://www.motorakowski.pl/index.php?op ... &Itemid=54

oglądałem ją i wymaga lakierowania obu boków (ale to jak ktoś jest estetą) po za tym układ jezdny i reszta OK.

W tym komisie jest jeszcze jedna która jest lekko wzmocniona (prawdopodobnie posiada owe 145KM - ma dołożony moduł coś w stylu power commander lecz jest na zawieszeniu Sachsa)
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr