RSV 1000 2003?
Posty: 7
• Strona 1 z 1
RSV 1000 2003?
Właściwe to jestem zadowolony z mojego GSXR'a ale...
Zobaczyłem RSV 1000 z 2003
do tego na sprzedaż i po niezłej cenie.
Kurde to moto jest zajebiste!
Duże (co mi pasuje), śliczne (jak nie patrzy się na zegary), zajebiście mocne (aż trochę za mocne)!
Ale się trochę waham, raz że jak pisałem jest trochę przy mocne - Mimo niższej mocy japońskie lytry wydają się przy tym łagodne... Koszty utrzymania - domyślam się że pożera opony i napęd jak tifosi makaron?
No i powód pisania tego posta: Mam o nim strasznie mało info! Jeśli wiecie coś na temat tego moto to było by fajnie jeśli podzielicie się swoją wiedzą. Falco ty zdaje się masz tu dużo do powiedzenia?
Zobaczyłem RSV 1000 z 2003
Kurde to moto jest zajebiste!
Duże (co mi pasuje), śliczne (jak nie patrzy się na zegary), zajebiście mocne (aż trochę za mocne)!
Ale się trochę waham, raz że jak pisałem jest trochę przy mocne - Mimo niższej mocy japońskie lytry wydają się przy tym łagodne... Koszty utrzymania - domyślam się że pożera opony i napęd jak tifosi makaron?
No i powód pisania tego posta: Mam o nim strasznie mało info! Jeśli wiecie coś na temat tego moto to było by fajnie jeśli podzielicie się swoją wiedzą. Falco ty zdaje się masz tu dużo do powiedzenia?
-

Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
-

Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
RSV/SL/Tuono/Futura wysztkie chodzą na silnikach Rotaxa podobnej konstrukcji niezależnie od roku produkcji.
Silniki nie chodzą jedwabiście, ale trwałości nie można im zarzucić. Z tego co wyczytałem trzeba jedynie się wystrzegać niezapalania za pierwszym razem, bo sprzęgło rozporowe (sprag clutch) w nielicznych przypadkach może się rozsypać.
90Mn przy 7000 obr to 50% w zx10r ?? Nie wydaje mi się.
Przełożenia około w Aprilii SL 1000
1-ka 90km/h
2-ka 120km/h
3-ka 160km/h
4-ka 200km/h
W mieście na niektórych asfaltach można na 2-ce jadąc spalić laczka z gazu. Normalnie zdziera asfalt. Na mokrym na trasie na 4-ce jeszcze driftuje przy wyprzedzaniu. Do czwartego biegu jeździ się szatańsko. Około 11s do 200km/h.
Nie ma się co oszukiwać tylko 105KM na kole przy 10500 obr, czysta nie pojedzie.
Aprilia SL/RSV do 2003 to prawie to samo. Japonia jest trochę bardziej dopracowana, ale wystarczy trochę się pobawić by było idealnie. PC3/Rapid Bike 2 będzie + hamowani da nam z silnika to czego fabryka nie dała. A co do prowadzenia to dla mnie rewelacja. Stabilny przy każdej prędkości na każdym łuku. Hamulce są bardzo dobre w końcu 320mm tarcza + zaciski Brembo. Założenie pompy hamulcowej radialnej musi być razem ze sportową oponką o dobrej przyczepności inaczej gleba z takimi hamulcami.
Serwis jest dziecinne prosty.
Zawory co 15000km. Podnosimy bak (2 śruby) i odkręcamy po pięć śrub z z każdej pokrywy. 10 min roboty i zawory sprawdzone dla kogoś kto to już robił. Jeśli mamy do wymiany pestkowe płytki to niestety trzeba ściągnąć wałki i pomierzyć.
Synchronizacja przepustnic to kolejne 10min. Podłączamy dwa przewody z wakuometru do "Throttle Body". Jeden po zdjęciu zaślepki drugi po zdjęciu wężyka prowadzącego do sprzęgła antychoppingowego.
Synchronizujemy używając zwykłego śrubokręta. Jak na dłoni mamy dwa pokrętła które regulują lewe powietrze.
Koszty części zamiennych są drogie takie jak w japońcach. A czasem są droższe, ale nie popadajmy w paranoję z tymi cenami. Jaki oryginał mało kosztuje??
https://www.apriliayorkshire.co.uk/cata ... 000%202003
Silniki nie chodzą jedwabiście, ale trwałości nie można im zarzucić. Z tego co wyczytałem trzeba jedynie się wystrzegać niezapalania za pierwszym razem, bo sprzęgło rozporowe (sprag clutch) w nielicznych przypadkach może się rozsypać.
90Mn przy 7000 obr to 50% w zx10r ?? Nie wydaje mi się.
Przełożenia około w Aprilii SL 1000
1-ka 90km/h
2-ka 120km/h
3-ka 160km/h
4-ka 200km/h
W mieście na niektórych asfaltach można na 2-ce jadąc spalić laczka z gazu. Normalnie zdziera asfalt. Na mokrym na trasie na 4-ce jeszcze driftuje przy wyprzedzaniu. Do czwartego biegu jeździ się szatańsko. Około 11s do 200km/h.
Nie ma się co oszukiwać tylko 105KM na kole przy 10500 obr, czysta nie pojedzie.
Aprilia SL/RSV do 2003 to prawie to samo. Japonia jest trochę bardziej dopracowana, ale wystarczy trochę się pobawić by było idealnie. PC3/Rapid Bike 2 będzie + hamowani da nam z silnika to czego fabryka nie dała. A co do prowadzenia to dla mnie rewelacja. Stabilny przy każdej prędkości na każdym łuku. Hamulce są bardzo dobre w końcu 320mm tarcza + zaciski Brembo. Założenie pompy hamulcowej radialnej musi być razem ze sportową oponką o dobrej przyczepności inaczej gleba z takimi hamulcami.
Serwis jest dziecinne prosty.
Zawory co 15000km. Podnosimy bak (2 śruby) i odkręcamy po pięć śrub z z każdej pokrywy. 10 min roboty i zawory sprawdzone dla kogoś kto to już robił. Jeśli mamy do wymiany pestkowe płytki to niestety trzeba ściągnąć wałki i pomierzyć.
Synchronizacja przepustnic to kolejne 10min. Podłączamy dwa przewody z wakuometru do "Throttle Body". Jeden po zdjęciu zaślepki drugi po zdjęciu wężyka prowadzącego do sprzęgła antychoppingowego.
Synchronizujemy używając zwykłego śrubokręta. Jak na dłoni mamy dwa pokrętła które regulują lewe powietrze.
Koszty części zamiennych są drogie takie jak w japońcach. A czasem są droższe, ale nie popadajmy w paranoję z tymi cenami. Jaki oryginał mało kosztuje??
https://www.apriliayorkshire.co.uk/cata ... 000%202003
Ongoing Success
-

falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Co do RSV to też mi się podoba ,ale następny model ten jakoś mi nie podchodzi z tą lampą.
-

Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Ja dzisiaj w poznaniu widzialem jak stała przy wydziale komunikacji i musze przyznac pod wzgledem stylistycznym no inna niz wszystkie sprzet naprawde egzotyczny i piekny jednak ja bym sie nie przesiadl z japoni? Tzn. nie mowie ze sa złe poprostu gust
Pozdro
Suzuki GSX1300R (BIAŁA DAMA) Moja Kruszynka !!!!!!!!!
Suzuki GSX1100EF( stara laleczka)
Suzuki GSX1100EF( stara laleczka)
- kalafioro
- Świeżak
- Posty: 99
- Dołączył(a): 19/1/2007, 23:06
- Lokalizacja: Poznan
Ostatnio rozmawiałem z kilkoma znajomymi którzy mają RSV 1000, seryjne 128KM, sprzęt niesamowity, bardzo dobrze się prowadzi, awaryjność
to tylko mit.
Przeglądy co 7500km i rozszerzone co 15000km.
Jedyne na co należy zwrócić uwagę przy zakupie to czy nie była przypadkiem mocno rozbita (uwaga na tzw super okazje).
Jest jeszcze wersja R 128KM i zawieszenie Ohlins, oraz RS 145KM również na pełnym Ohlinsie.
Z tym że wersje R i RS są dużo droższe niż Mile.
Mogę polecić trochę starszą ale w rozsądnej cenie:
http://www.motorakowski.pl/index.php?op ... &Itemid=54
oglądałem ją i wymaga lakierowania obu boków (ale to jak ktoś jest estetą) po za tym układ jezdny i reszta OK.
W tym komisie jest jeszcze jedna która jest lekko wzmocniona (prawdopodobnie posiada owe 145KM - ma dołożony moduł coś w stylu power commander lecz jest na zawieszeniu Sachsa)
Przeglądy co 7500km i rozszerzone co 15000km.
Jedyne na co należy zwrócić uwagę przy zakupie to czy nie była przypadkiem mocno rozbita (uwaga na tzw super okazje).
Jest jeszcze wersja R 128KM i zawieszenie Ohlins, oraz RS 145KM również na pełnym Ohlinsie.
Z tym że wersje R i RS są dużo droższe niż Mile.
Mogę polecić trochę starszą ale w rozsądnej cenie:
http://www.motorakowski.pl/index.php?op ... &Itemid=54
oglądałem ją i wymaga lakierowania obu boków (ale to jak ktoś jest estetą) po za tym układ jezdny i reszta OK.
W tym komisie jest jeszcze jedna która jest lekko wzmocniona (prawdopodobnie posiada owe 145KM - ma dołożony moduł coś w stylu power commander lecz jest na zawieszeniu Sachsa)
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość