Porada w sprawie CBR F2 1994r.
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Porada w sprawie CBR F2 1994r.
Witam.
Chcialem sie poradyic w sprawie motoczkla jakim jest honda cbrf2 1994 r. Mam do kupienia ten motocykl a powiem szczerze że będzie to mój pierwszy poważy motocykl(wcześniej mz i jawa) i nie wiem co mam zrobić. Motocykl jest wyceniony na 4500 zł nie jest to dużo motocykl ma niewielkie uszkodzenia na owiewka ale to nie jest problem dla mnie. Posiada wydech youshimury który przyznam bardzo ładnie brzmi. Mankamentem który znalazłem był delikatnie nierówno chodzący silnik i nie miał ustawionych niskich obrotów trzeba było samemu ustawiać ssaniem. Do wymiany jest też tylna opona ale to nie jest żadnym problemem. Powiedziano mi że właściciel sam coś grzebał przy gaźnikach i dlatego nie ma obrotów ustawionych. Powiedzcie mi czy przyczyną nierównej pracy silnika będzie rozsynchronizowanie gaźników czy może być to coś innego???
Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Chcialem sie poradyic w sprawie motoczkla jakim jest honda cbrf2 1994 r. Mam do kupienia ten motocykl a powiem szczerze że będzie to mój pierwszy poważy motocykl(wcześniej mz i jawa) i nie wiem co mam zrobić. Motocykl jest wyceniony na 4500 zł nie jest to dużo motocykl ma niewielkie uszkodzenia na owiewka ale to nie jest problem dla mnie. Posiada wydech youshimury który przyznam bardzo ładnie brzmi. Mankamentem który znalazłem był delikatnie nierówno chodzący silnik i nie miał ustawionych niskich obrotów trzeba było samemu ustawiać ssaniem. Do wymiany jest też tylna opona ale to nie jest żadnym problemem. Powiedziano mi że właściciel sam coś grzebał przy gaźnikach i dlatego nie ma obrotów ustawionych. Powiedzcie mi czy przyczyną nierównej pracy silnika będzie rozsynchronizowanie gaźników czy może być to coś innego???
Z góry dziękuje i pozdrawiam.
- szkulek91
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 4/8/2009, 01:33
- Lokalizacja: Osiek
Re: Porada w sprawie CBR F2 1994r.
szkulek91 napisał(a):Witam.
Powiedziano mi że właściciel sam coś grzebał przy gaźnikach i dlatego nie ma obrotów ustawionych. Powiedzcie mi czy przyczyną nierównej pracy silnika będzie rozsynchronizowanie gaźników czy może być to coś innego???
Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Może być tylko kwestia regulacji gaźników ale jeżeli coś było przy nich grzebane to możliwe że to coś poważniejszego i gaźniki do remontu np. wymiana membran, dysz. A może wystarczy tylko dokładne czyszczenie.
- TOM67
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 4/6/2008, 13:27
dam ci rade i pewnie większość się zgodzi, dołuż mu te 200zł i niech on je wyreguluje w normalnym serwisie i jAK będzie po regulacji moto chodziło dobrze to wtedy kupuj
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
A ogólnie opłaca się za te pieniądze??? Bo ten przebieg mnie trochę niepokoi bo ma 65000 km ;\... Ile można przejechać na takim silniku??? Klekotać nic nie klekocze tak jakby jeden gaźnik nie był zsynchronizowany słychać.
- szkulek91
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 4/8/2009, 01:33
- Lokalizacja: Osiek
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
szkulek91 napisał(a):A ogólnie opłaca się za te pieniądze??? Bo ten przebieg mnie trochę niepokoi bo ma 65000 km ;\... Ile można przejechać na takim silniku??? Klekotać nic nie klekocze tak jakby jeden gaźnik nie był zsynchronizowany słychać.
Przebieg jak na takie moto z 94 roku to normalka. Dziwiłbym się jakby było mniej. Ile zrobisz zależy od tego jak maszyna była traktowana przez poprzednich właścicieli i tak jest zawsze. Nie wiem jak potrafisz wysłyszeć, że jeden gaźnik jest niezsynchronizowany ;D Osobiście wolę dołożyć do sprzęta i się nim cieszyć dłużej niż kupować coś taniego a potem dokładać. Przejedź się na tym motorku, zobacz czy się moto wkręca na obroty fajnie bez żadnego dławienia i czy utrzymuje bez problemu obroty. Jak będzie przerywać i takie tam to się zastanów dobrze... i podkręć te wolne obroty. Ssaniem się nie reguluje obrotów przecież. Jak tam coś nie będzie grać po podkręceniu to nie bierz. I oczywiście nie podkręcaj do jakichś smiesznych wartości typu 2k rpm wzwyż. Moto ma chodzić tak na +-1200 obt/min. Jak nie będzie chciało pracować na takich obrotach to coś może być nie tegez... A jak dasz więcej obrotów na luzie to podczas wrzucania biegów skrzynia będzie dostawać po pale przy wrzucaniu jedynki... Nic Ci więcej nie doradzimy tutaj. Trzebaby moto pooglądać i posłuchać.
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
napisz gdzie jest to moto dokładnie byc może któryś z kolegów bardziej objeżdżonych Ci pomoże, ja miałem F3 z tym samym silnikiem falowała mi na wolnych obrotach ale to była wina założonych dynojetów teraz mam R1 i sytuacja była taka ze silnik póki nie złapał 70 stopni miał bardzo wolne obroty wręcz sie dławił trzeba było mu podkręcić natomiast jak się rozgrzał nieco za duże pomogła regulacja gaźników i mieszanki więc być moze to tylko to. Ale tak jak napisał kolega "samotny wilk" trzeba sie przejechać czu równo przyspiesza i sie wkręca na oroty no i przed oględzinami sprawdź czy silnik zimny, potem poczekaj do 60 stopni aż się zagrzeje i ostro w palnik, jak zakopci na niebiesko daj sobie spokój jak na czarno to lepiej bo to raczej wina mieszanki i kwestia regulacji ale naj;lpeiej jak dymu nie bedzie hehe, jak nie widac mozesz też przyłożyć białą szmatkę do wylotu wydechu jak dasz w palni nie powinny tam zostać żadne ślady oleju... pozdro
Życie zaczyna się powyżej 200km/h, czasami w tym samym momencie sie kończy, jednak gdyby to było regułą każdy z Nas umarłby jako niemowlę... | | moja Diablica http://picasaweb.google.com/PiciuR1/R1# ... 3032004354
- PittR1
- Świeżak
- Posty: 92
- Dołączył(a): 23/6/2009, 17:13
- Lokalizacja: Pyzdry
Fajny sprzęt ale moim zdaniem warto dołożyć parę PLN i kupić coś w lepszym stanie.
Po za tym jak zamierzasz jechać po motocykl to weź ze sobą kogoś kto zna się na tego typu sprzętach i wykona jazdę testową czy skrzynia jest OK,
często te CBR są używane do jazdy na kole, jak ktoś przepina biegi na gumie to może być problem ze skrzynią, naprawa to niestety jest kosztowna impreza
Podstawowe usterki tego modelu to:
- hydrauliczny napinacz łańcuszka rozrządu
- regulator napięcia (warto montować ten z radiatorem)
tu znajdziesz ceny części do większości motocykli Honda
http://www.dwa-kola.pl/
Po za tym jak zamierzasz jechać po motocykl to weź ze sobą kogoś kto zna się na tego typu sprzętach i wykona jazdę testową czy skrzynia jest OK,
często te CBR są używane do jazdy na kole, jak ktoś przepina biegi na gumie to może być problem ze skrzynią, naprawa to niestety jest kosztowna impreza
Podstawowe usterki tego modelu to:
- hydrauliczny napinacz łańcuszka rozrządu
- regulator napięcia (warto montować ten z radiatorem)
tu znajdziesz ceny części do większości motocykli Honda
http://www.dwa-kola.pl/
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości