Zobacz wÄ…tek - Porada w sprawie CBR F2 1994r.
NAS Analytics TAG

Porada w sprawie CBR F2 1994r.

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Porada w sprawie CBR F2 1994r.

Postprzez szkulek91 » 4/8/2009, 01:59

Witam.
Chcialem sie poradyic w sprawie motoczkla jakim jest honda cbrf2 1994 r. Mam do kupienia ten motocykl a powiem szczerze że będzie to mój pierwszy poważy motocykl(wcześniej mz i jawa) i nie wiem co mam zrobić. Motocykl jest wyceniony na 4500 zł nie jest to dużo motocykl ma niewielkie uszkodzenia na owiewka ale to nie jest problem dla mnie. Posiada wydech youshimury który przyznam bardzo ładnie brzmi. Mankamentem który znalazłem był delikatnie nierówno chodzący silnik i nie miał ustawionych niskich obrotów trzeba było samemu ustawiać ssaniem. Do wymiany jest też tylna opona ale to nie jest żadnym problemem. Powiedziano mi że właściciel sam coś grzebał przy gaźnikach i dlatego nie ma obrotów ustawionych. Powiedzcie mi czy przyczyną nierównej pracy silnika będzie rozsynchronizowanie gaźników czy może być to coś innego???
Z góry dziękuje i pozdrawiam.
szkulek91
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4/8/2009, 01:33
Lokalizacja: Osiek


Re: Porada w sprawie CBR F2 1994r.

Postprzez TOM67 » 4/8/2009, 07:49

szkulek91 napisał(a):Witam.
Powiedziano mi że właściciel sam coś grzebał przy gaźnikach i dlatego nie ma obrotów ustawionych. Powiedzcie mi czy przyczyną nierównej pracy silnika będzie rozsynchronizowanie gaźników czy może być to coś innego???
Z góry dziękuje i pozdrawiam.



Może być tylko kwestia regulacji gaźników ale jeżeli coś było przy nich grzebane to możliwe że to coś poważniejszego i gaźniki do remontu np. wymiana membran, dysz. A może wystarczy tylko dokładne czyszczenie.
TOM67
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 4/6/2008, 13:27


Postprzez kosta » 4/8/2009, 10:30

dam ci rade i pewnie większość się zgodzi, dołuż mu te 200zł i niech on je wyreguluje w normalnym serwisie i jAK będzie po regulacji moto chodziło dobrze to wtedy kupuj
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez lonewolf » 4/8/2009, 13:53

Może trzeba poprostu podkręcić obroty, żeby się moto nie dusiło, a regulację to już swoją drogą trzeba zrobić. Ale nie wiadomo co temu silnikowi jest. Może jest już ostro dojechany i klekocze poprostu. Różnie to bywa.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez szkulek91 » 4/8/2009, 17:46

A ogólnie opłaca się za te pieniądze??? Bo ten przebieg mnie trochę niepokoi bo ma 65000 km ;\... Ile można przejechać na takim silniku??? Klekotać nic nie klekocze tak jakby jeden gaźnik nie był zsynchronizowany słychać.
szkulek91
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4/8/2009, 01:33
Lokalizacja: Osiek

Postprzez Seba_ER5 » 4/8/2009, 18:05

niby ze 100000
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez lonewolf » 4/8/2009, 22:00

szkulek91 napisał(a):A ogólnie opłaca się za te pieniądze??? Bo ten przebieg mnie trochę niepokoi bo ma 65000 km ;\... Ile można przejechać na takim silniku??? Klekotać nic nie klekocze tak jakby jeden gaźnik nie był zsynchronizowany słychać.


Przebieg jak na takie moto z 94 roku to normalka. Dziwiłbym się jakby było mniej. Ile zrobisz zależy od tego jak maszyna była traktowana przez poprzednich właścicieli i tak jest zawsze. Nie wiem jak potrafisz wysłyszeć, że jeden gaźnik jest niezsynchronizowany ;D Osobiście wolę dołożyć do sprzęta i się nim cieszyć dłużej niż kupować coś taniego a potem dokładać. Przejedź się na tym motorku, zobacz czy się moto wkręca na obroty fajnie bez żadnego dławienia i czy utrzymuje bez problemu obroty. Jak będzie przerywać i takie tam to się zastanów dobrze... i podkręć te wolne obroty. Ssaniem się nie reguluje obrotów przecież. Jak tam coś nie będzie grać po podkręceniu to nie bierz. I oczywiście nie podkręcaj do jakichś smiesznych wartości typu 2k rpm wzwyż. Moto ma chodzić tak na +-1200 obt/min. Jak nie będzie chciało pracować na takich obrotach to coś może być nie tegez... A jak dasz więcej obrotów na luzie to podczas wrzucania biegów skrzynia będzie dostawać po pale przy wrzucaniu jedynki... Nic Ci więcej nie doradzimy tutaj. Trzebaby moto pooglądać i posłuchać.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez PittR1 » 4/8/2009, 23:23

napisz gdzie jest to moto dokładnie byc może któryś z kolegów bardziej objeżdżonych Ci pomoże, ja miałem F3 z tym samym silnikiem falowała mi na wolnych obrotach ale to była wina założonych dynojetów teraz mam R1 i sytuacja była taka ze silnik póki nie złapał 70 stopni miał bardzo wolne obroty wręcz sie dławił trzeba było mu podkręcić natomiast jak się rozgrzał nieco za duże pomogła regulacja gaźników i mieszanki więc być moze to tylko to. Ale tak jak napisał kolega "samotny wilk" trzeba sie przejechać czu równo przyspiesza i sie wkręca na oroty no i przed oględzinami sprawdź czy silnik zimny, potem poczekaj do 60 stopni aż się zagrzeje i ostro w palnik, jak zakopci na niebiesko daj sobie spokój jak na czarno to lepiej bo to raczej wina mieszanki i kwestia regulacji ale naj;lpeiej jak dymu nie bedzie hehe, jak nie widac mozesz też przyłożyć białą szmatkę do wylotu wydechu jak dasz w palni nie powinny tam zostać żadne ślady oleju... pozdro
Życie zaczyna się powyżej 200km/h, czasami w tym samym momencie sie kończy, jednak gdyby to było regułą każdy z Nas umarłby jako niemowlę... | | moja Diablica http://picasaweb.google.com/PiciuR1/R1# ... 3032004354
PittR1
Świeżak
 
Posty: 92
Dołączył(a): 23/6/2009, 17:13
Lokalizacja: Pyzdry

Postprzez szkulek91 » 5/8/2009, 02:12

Motocykl znajduje się w woj. Świętokrzyskim okolice staszowa i połańca. Jeżeli ktoś nie wie gdzie się znajduje to może Tarnobrzeg kojarzycie ?? Bybym bardzo wdzięczny za pomoc. Oczywiście koszty zwracam.
szkulek91
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4/8/2009, 01:33
Lokalizacja: Osiek

Postprzez Raczek_6 » 7/8/2009, 23:32

Fajny sprzęt ale moim zdaniem warto dołożyć parę PLN i kupić coś w lepszym stanie.
Po za tym jak zamierzasz jechać po motocykl to weź ze sobą kogoś kto zna się na tego typu sprzętach i wykona jazdę testową czy skrzynia jest OK,
często te CBR są używane do jazdy na kole, jak ktoś przepina biegi na gumie to może być problem ze skrzynią, naprawa to niestety jest kosztowna impreza

Podstawowe usterki tego modelu to:
- hydrauliczny napinacz łańcuszka rozrządu
- regulator napięcia (warto montować ten z radiatorem)

tu znajdziesz ceny części do większości motocykli Honda
http://www.dwa-kola.pl/
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê