Honda F4i a 600rr
Posty: 75
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Dandi93 napisał(a):a ile F4i pali po mieście przy spokojniej jeździe
Masz w mojej sygnaturze obrazek ile pali w mieście w jeździe od świateł do świateł i co jakiś czas wypad za miasto ale to i jak krótkie 30km trasy.
Możesz też kliknąć i będzie troszkę dokładniej opisane.
Limak możesz jeszcze opisać jakich obrotów najczęściej się trzymasz przy jakiej prędkości, jakich biegach? Chociaż to troszkę głupie pytanie :>
Ja się staram tak koło 5-6k obrotów jeździć przy spokojnej jeździe oczywiście tak koło 100km/h
Ostatnio edytowano 27/7/2009, 10:47 przez patryk83, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Honda CBR 600 F4i user
(otwórz link)
(otwórz link)
-
patryk83 - Bywalec
- Posty: 942
- Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
- Lokalizacja: Wrocław
masz 16 lat wiec i tak nie bedziesz mogl na tym jezdzic...
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
patryk83 napisał(a):Limak możesz jeszcze opisać jakich obrotów najczęściej się trzymasz przy jakiej prędkości, jakich biegach? Chociaż to troszkę głupie pytanie :>
Jw sumie spokojnie latam i kręcę ją do 5-6tys , ale czasem trzeba też odmulić sprzęta więc granica wędruje do 14tys (ale to bardzo rzadko)
Spalanie wychodzi mi ok 5-5,5l/100km , ale ja mieszkam na wsi więc prawie zawsze mam prędkość ok 70km/h i nie mam taki startów "od świateł do świateł" jak w miescie.
W trasie spala mi ok 5,5l tylko, że tam lecę ile można- czasem 90km/h a czasem 190km/h
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Szczerze to powiem ci , ze nie latałem na RRce więc ja sie nie wypowiem.
Ale za jakis czas planuje przesiadkę na RR tylko jeszcze nie wiem na jaką - czy 600 czy może 1000
Ale za jakis czas planuje przesiadkę na RR tylko jeszcze nie wiem na jaką - czy 600 czy może 1000
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Ta f4i tez za duża nie jest ;p
Przy moim wzroście 188cm to jakaś taka dużawa nie jest:>
Limak a jak z tankowaniem.
Bo u mnie coś chyba jest źle ustawiona rezerwa bo jak już mi zacznie migać ostatnia belka rezerwy to max mogę zatankować coś koło 14,5L a powinienem 18L.
Tankowałes w swojej na maxa 18L?
Przy moim wzroście 188cm to jakaś taka dużawa nie jest:>
Limak a jak z tankowaniem.
Bo u mnie coś chyba jest źle ustawiona rezerwa bo jak już mi zacznie migać ostatnia belka rezerwy to max mogę zatankować coś koło 14,5L a powinienem 18L.
Tankowałes w swojej na maxa 18L?
Honda CBR 600 F4i user
(otwórz link)
(otwórz link)
-
patryk83 - Bywalec
- Posty: 942
- Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
- Lokalizacja: Wrocław
Tankowałem kiedyś na maxa ale juz nie pamietam ile weszło, ale na pewno nie 18l.
Na rezerwie mozna zrobić cos ok 70km , a wskaźnik cały zaczyna migać już po ok 35km.
W sumie nigdny nie ryzykowałem i nie sprawdzałem ile mogę zrobic na rezerwie
Na razie nie planuje, ale w przyszłości zmienię raczeja na pewno na coś z tej 2ki. Teraz odpicowałem juz prawie swoja F4i pode mnie więc szkoda wogóle sprzedawać. Jeszcze zostało mi kupić sportowy komin i może później amorek skrętu.
Na rezerwie mozna zrobić cos ok 70km , a wskaźnik cały zaczyna migać już po ok 35km.
W sumie nigdny nie ryzykowałem i nie sprawdzałem ile mogę zrobic na rezerwie
Dandi93 napisał(a):A czemu planujesz zmienić?
Na razie nie planuje, ale w przyszłości zmienię raczeja na pewno na coś z tej 2ki. Teraz odpicowałem juz prawie swoja F4i pode mnie więc szkoda wogóle sprzedawać. Jeszcze zostało mi kupić sportowy komin i może później amorek skrętu.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Hmm
To u mnie jakoś dziwnie wskazuje. Przy moim spalaniu około 6,5L/100km moge przejechać coś koło 205km włącza się rezerwa i przejadę gdzieś 20km i ostatnia belka zaczyna migać.
Ciekawe gdzie jest ten pływak od rezerwy bo wybitnie mnie wkurza, że co około 200km muszę już tankować bo nie wiem ile jeszcze przejadę :>
To u mnie jakoś dziwnie wskazuje. Przy moim spalaniu około 6,5L/100km moge przejechać coś koło 205km włącza się rezerwa i przejadę gdzieś 20km i ostatnia belka zaczyna migać.
Ciekawe gdzie jest ten pływak od rezerwy bo wybitnie mnie wkurza, że co około 200km muszę już tankować bo nie wiem ile jeszcze przejadę :>
Honda CBR 600 F4i user
(otwórz link)
(otwórz link)
-
patryk83 - Bywalec
- Posty: 942
- Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
- Lokalizacja: Wrocław
No to dobrze ci działa-mi zaczyna migać po ok35km przy spalaniu 5l, a tobie przy spalaniu 6,5l musi migać wcześniej.
ten wskaźnik jest trochę niemiarodajny.
ten wskaźnik jest trochę niemiarodajny.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
No może i miga dobrze tylko, że jest źle ustawiony, bo jak dobrze rozumiem, miganie wszystkich belek na wskaźniku = już koniec rezerwy bliski(mówiąc wcześniej że mruga mi już ostatnia belka miałem na myśli wszystkie belki migają) a przy takim stanie i tankowaniu pod korek wchodzi jakieś 14,5L więc trochę za mało, jak by wchodziło 17-17,5 to by nawet pasowało a tak to ma za duży odchył.
Honda CBR 600 F4i user
(otwórz link)
(otwórz link)
-
patryk83 - Bywalec
- Posty: 942
- Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
- Lokalizacja: Wrocław
No ma za duży odchył, ale u mnie jest tak samo. Nie wiem czy da się to jakoś regulować, ale mi to nie przeszkadza. Da się z tym żyć
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Żyć się da ale jakoś tak wkurzają mnie jakieś odstępstwa od normy;p bo powinno dobrze wskazywać:> a tak to mnie moja własna Hondzia okłamuje ;p
Wyregulować się na bank da ostawiając pływak rezerwy dobrze ale jakoś na razie nie przymierzam się do tak dokładnego rozkręcania moto.
Jak na razie to mu owiewki ściągnąłem no i jeszcze klocki przednie wymieniłem ale to raczej pierdoła była.
Wyregulować się na bank da ostawiając pływak rezerwy dobrze ale jakoś na razie nie przymierzam się do tak dokładnego rozkręcania moto.
Jak na razie to mu owiewki ściągnąłem no i jeszcze klocki przednie wymieniłem ale to raczej pierdoła była.
Honda CBR 600 F4i user
(otwórz link)
(otwórz link)
-
patryk83 - Bywalec
- Posty: 942
- Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
- Lokalizacja: Wrocław
Chcesz w trasy z plecaczkiem bierz F4i, bo wygodniejsza dla was obojga będzie. Nie masz plecaczka i latasz sam wybierz to co bardziej się Tobie podoba wizualnie: F4i Sport lub RR, jedno i drugie da Twojej dupie w kość, z mocniejszym ukierunkowaniem na RR.
-
MaRRiusz - Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 14/12/2008, 08:49
- Lokalizacja: Warszawa
Nie gadaj tak bo jeżdżę na f4 i jest wygodnie i jakoś mi w kość nie daje.
...PITER WCIĄŻ ŻYJE...
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
- Piter_Stunter
- Świeżak
- Posty: 254
- Dołączył(a): 8/5/2009, 20:56
- Lokalizacja: jest piter
Heh zależy też od tyłka. Chodzi mi tu o długie trasy. W porównaniu F4i z F4i Sport, sport ma twardsze siedzisko, nie mówiąc już o miejscu dla plecaczka.
-
MaRRiusz - Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 14/12/2008, 08:49
- Lokalizacja: Warszawa
No tak ja kręcę się wokół komina, ale zdecydowana większość to miasto, nie odczuwam dyskomfortu. Wiadomo że zależy od osoby, ale jednak gdybym stawiał na wygodę to fazer. A gdybym miał pieniądze to zamiast f4i brałbym 600rr bez zastanowienia.
...PITER WCIĄŻ ŻYJE...
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
- Piter_Stunter
- Świeżak
- Posty: 254
- Dołączył(a): 8/5/2009, 20:56
- Lokalizacja: jest piter
Posty: 75
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości