honda cb 500 vs kawasaki er 5
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Mi się zdaje że Twoja pali 2,5 - 3,5 chyba coś CI się pomyliło. Moja R1 pali tak 4,27 - 5,16
...PITER WCIĄŻ ŻYJE...
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
- Piter_Stunter
- Świeżak
- Posty: 254
- Dołączył(a): 8/5/2009, 20:56
- Lokalizacja: jest piter
Z silnikiem 50 cc ?Piter_Stunter napisał(a):Mi się zdaje że Twoja pali 2,5 - 3,5 chyba coś CI się pomyliło. Moja R1 pali tak 4,27 - 5,16
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Jak kupowałem moto to szukałem danych na temat spalanie i większość pisała że 5 i w górę. Jak się okazuję można dużo mniej. Niedowiarków zapraszam na forum cb 500 albo do mnie i zrobimy test. Jak cb komuś pali 8l to niech ją naprawi i po temacie.
- schwarz
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
- Lokalizacja: Kielce
schwarz napisał(a):Jak kupowałem moto to szukałem danych na temat spalanie i większość pisała że 5 i w górę. Jak się okazuję można dużo mniej. Niedowiarków zapraszam na forum cb 500 albo do mnie i zrobimy test. Jak cb komuś pali 8l to niech ją naprawi i po temacie.
Po prostu jestes motocyklowym motocyklistą na drodze! Mozna jezdzic tak by palila 4, krecic od 3 do 4 tys. ale co to *** za jazda i nie pier***ze pali mniej bo mam znajomkow co maja CB i pali tyle co inni mowia.
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Falco przed regulacjami i jak było jeszcze zimno wciągał około 7l/100km.
A teraz mi Aprilia SL 1000 pali około 6 literków na sete.
Na jednej z tras przejechałem 250km, ciągłe wyprzedzanie - non stop 140km/h + autostrada 180km/h wyszło 6,3 l/100km.
Bandit 600 palił tyle samo.
A teraz mi Aprilia SL 1000 pali około 6 literków na sete.
Na jednej z tras przejechałem 250km, ciągłe wyprzedzanie - non stop 140km/h + autostrada 180km/h wyszło 6,3 l/100km.
Bandit 600 palił tyle samo.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Traperoso napisał(a):Niektórzy mówią, że na ER wysokie osoby mają problem bo jest mega niski itd. Ja mam około 187 cm wzrostu i jest mi mega wygodnie ZAWSZE. Nawet po 2000km nie czułem dyskomfortu jest po prostu za****** sądzę, że na cebuli jest podobnie, choć nią nie jeździłem. Pozdro
No ja po przejażdżce na ER5 (mam 190 cm wzrostu) zupełnie się zraziłem do moto. Dopiero CB500 dała nadzieję, że się zmieszczę na jakiejś 500 tce
Co do eksploatacji to CB500 zero problemów, co do Kawy to nie wiem, ale słyszałem różne opinie, czasami skrajne, co o czymś świadczy.
ER5 ma fajnego kopa z dołu, za to CB500 bardzo płynnie rozwija moc - pełna kontrola nad moto. Mam wrażenie, że Kawa jest dużo twardsza i wogóle zawieszenie to słaby punkt moto (jeśli chodzi o prowadzenie), zresztą Cebula też nie jest zbyt precyzyjna, za to komfortowa.
Napewno za te pieniądze kupisz młodszą Kawe, przymierz się do obu i sam zdecyduj!
Honda VFR 800I
-
Mike - Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 25/2/2008, 21:10
- Lokalizacja: Łódź
Co do spalania CB500. Mnie na chwilę obecną spalanie wychodziło od 4,26 litra do 5,77 przy czym 4,26 litra to było na początku jazdy jak latałem traski i bałem się jeszcze za mocno odkręcać, a 5,77 pojawiło się na liczniku przy powrocie na moto do domu traską z prędkościami rzędu 160-180.
54 koni w CB500 zaczyna bardzo fajnie robić patataj w zakresie obrotów 7-8k. Jeżeli chcesz zapytać coś konkretnego o CB500 to śmiało.
54 koni w CB500 zaczyna bardzo fajnie robić patataj w zakresie obrotów 7-8k. Jeżeli chcesz zapytać coś konkretnego o CB500 to śmiało.
-
gelo007 - Administrator
- Posty: 2731
- Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
- Lokalizacja: Radom
Cze ,
ja ze swojej strony polecam er 5 , lekki, dobrze się prowadzi i mało pali to główne atuty tego moto. Oczywiście są minusy przede wszystkim przedni hamulec ,ale i temu da się zaradzić. Podobnie jak Ty szukałem jakieś 500 i myślałem nad cb 500 i er 5 ,znalazłem er 5 w bardzo dobrym stanie i jak do tej pory jestem z kawy bardzo zadowolony.
Poniżej zapodaje link do artykułu o er 5,poczytaj ,może Ci coś pomoże:
http://www.scigacz.pl/Kawasaki,ER5,w,uzytku,955.html
Pozdro.
ja ze swojej strony polecam er 5 , lekki, dobrze się prowadzi i mało pali to główne atuty tego moto. Oczywiście są minusy przede wszystkim przedni hamulec ,ale i temu da się zaradzić. Podobnie jak Ty szukałem jakieś 500 i myślałem nad cb 500 i er 5 ,znalazłem er 5 w bardzo dobrym stanie i jak do tej pory jestem z kawy bardzo zadowolony.
Poniżej zapodaje link do artykułu o er 5,poczytaj ,może Ci coś pomoże:
http://www.scigacz.pl/Kawasaki,ER5,w,uzytku,955.html
Pozdro.
Jestem Hardcorem xD
-
House MD - Świeżak
- Posty: 438
- Dołączył(a): 4/6/2008, 12:11
Swojego kawasa mam dopiero jakieś 3 miechy, ale coś nie coś już mogę powiedzieć o tym moto. Spalanie wychodzi mi od 4,5 do max 5l a dodam że w dłuższe trasy nie jeździłem więc przy ciągłym rozpędzaniu się i zatrzymywaniu to jest dobra wiadomość. Jest łatwy do opanowania. Wrażenia wyglądem może nie robi ale zbieranie jest wystarczające. Na początku słyszałem od kumpli coś ty za popierdółkę kupił, ale jak się przejechali to już słyszałem tylko "jak to fajnie chodzi" w sensie że mocny i fajnie gada. Oc zapłaciłem 170zł w PZU tj. 120%.
- Jozin
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 15/4/2009, 20:52
- Lokalizacja: Radomsko
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
moj brat ma kawe er5 ktorej bedzie chcial sie pozbyc (dom wykancza, a dom jego ) moto b. zadbany a brach byl z niego zadowolony, mialem tez kupla z er 5 ktory nawinal nim sporo km'ow i tez zadowolony. zreczny uniwersalny motorek. jezdzilem jednym i drugim i mam bardzo pozytywne odczucia, CB nie jezdzilem wiec sie nie wypowiadam, ale kawe moge spokojnie polecic. nie jest to wg. mnie moto docelowy (czy na dlugie lata) ale jako miejski sprzet lub dla kogos kto jezdzi od niedawna napewno jest dobry.
-
qwen - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 21/7/2009, 09:46
- Lokalizacja: warszawa
Jak dla mnie to w ER5 spieprzyli tył umieszczając sprężyny po bokach jak w Wuesce zamiast centralnego amortyzatora. A może Bandit 400? Akurat mam na zbyciu niedrogo. Spokojnie wyrobisz się ze swoim budźetem i jeszcze kasy na ciuchy Ci zostanie
Ostatnio edytowano 4/8/2009, 11:34 przez Czester, łącznie edytowano 1 raz
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
i jeszcze jedno... kompletnie ignoruj zdania typu "slyszalem ze sie psuja" lub "widzialem tyle zdezelowanych sprzetow u mechanikow". to pierdoly z ktorych nic nie wynika. jak ktos nie mial lub nie jezdzil to nie wie o czym mowi.
-
qwen - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 21/7/2009, 09:46
- Lokalizacja: warszawa
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości