Który motocykl ?
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Może Fazer?
ale tylko z kocimi oczami, a takiego nie spotkalem do 10 tys
Mało spotykany kolor ( pierwszy raz widze ) , nie ma naklejek na zadupku . Konkretnie przeszlifowany silnik .
Kolor fabryczny, ale moto konkretnie przeszlifowane, ja bym zwrócił szczególną uwagę na silnik, napęd, opony...
Moto podobno w orginalnym stanie jest w takim jakim zostało sprowadzone z francji, tak przynajmniej zapewniał mnie sprzedający.
Co do do napędu, opon, klocków i silnika mówił ze wszystko jest w bdb stanie.
Na co zwrócić jeszcze uwage przy oglądaniu tego moto?
W sumie to po raz pierwszy bede kupował sam motorek (zawsze ktoś mi go wcześniej sprawdzał) moglibyście mi doradzić jak przeprowadzić kontrole stanu?
aa co powiecie o tej maszynie?
http://www.allegro.pl/item691040915_zx_6r_ninja_600_zx6r_nie_r6_gsx_f4_k1_tanio.html (otwórz link)
-
NIMAGO - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 17/7/2009, 12:50
- Lokalizacja: Rzeszów
Coż motocykl świetny jeździłem dość długo modelem 98 (nie mój) a także posiadałem zx6r 2003 rok. jest to motocykl bardzo agresywny szybki i dość ciężki dzieli je dość dużo z Thundercatem np.
używaj opcji edit, a do konkretnych ogłoszeń jest temat oddzielny trzymaj się...
używaj opcji edit, a do konkretnych ogłoszeń jest temat oddzielny trzymaj się...
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Byłem oglądać tą niebieska maszyne no i ale zdziwila mnie troche praca sprzęgła, ponieważ ze padał deszcz nie mialem okazji sie przejechac nią (właściciel nie wyraził zgody) to sprawdzałem wszystko w garazu
no wiec, wciskajac sprzegło (gdy motocykl nie był zapalony) pracowało ono przynajmniej jak dla mnie troche ciężko. Gość pow że jest to kwestia narmarowania linki.
Ogólnie regulacji jest jeszcze troche i przy rączce i przy silniku
I chciałbym jeszcze zapytać, ponieważ jutro jade jeszcze raz ten motocykl ogladac jak będzie ładna pogoda
czyy...duzo siły mniejwiecej trzeba uzyc zeby wcisnąć to sprzęgło? ewentualnie iloma palcami powinienem z łatwościa dać rade je wcisnąć? I czy sprawdzić to na rozgrzanym silniku? czy na zimnym nie palonym?
no wiec, wciskajac sprzegło (gdy motocykl nie był zapalony) pracowało ono przynajmniej jak dla mnie troche ciężko. Gość pow że jest to kwestia narmarowania linki.
Ogólnie regulacji jest jeszcze troche i przy rączce i przy silniku
I chciałbym jeszcze zapytać, ponieważ jutro jade jeszcze raz ten motocykl ogladac jak będzie ładna pogoda
czyy...duzo siły mniejwiecej trzeba uzyc zeby wcisnąć to sprzęgło? ewentualnie iloma palcami powinienem z łatwościa dać rade je wcisnąć? I czy sprawdzić to na rozgrzanym silniku? czy na zimnym nie palonym?
-
NIMAGO - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 17/7/2009, 12:50
- Lokalizacja: Rzeszów
NIMAGO napisał(a):Gość pow że jest to kwestia narmarowania linki.
Ogólnie regulacji jest jeszcze troche i przy rączce i przy silniku
gosc powie wszystko zebys kupil, wiec do takich zlotych mysli trzeba podchodzic z dystansem. Jak linka nie ma dziury na pancerzu i nie jest po drodze zagieta to raczej nie jej wina. na sv nigdy nie jezdzielem wiec nie wiem ile palcow powinno dac sobie rade z sprzeglem
-
bast - Bywalec
- Posty: 849
- Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości