Prosze o kilka porad gdyż jestem poczatkujący.
• Strona 1 z 1
Prosze o kilka porad gdyż jestem poczatkujący.
Witam.Jestem początkującym kierowca motocykla.Moim pierwszym motorem była MZ 125 z roku 2001 ale miesiąc temu zdażyła sie okazja i zakupiłem kawasaki GPZ 500:)MOtor był po wypadku więc przez zime zamierzam go dopieścić zanim wyjade na droge.Prosze Was,weteranów, o jakieś rady gdyż jestem zielony w temacie 60 KM.Mam 18 lat i obawiam sie ze mi na wiosne odbije i będe cisnoł np. 150 w mieście.A,chciałbym zrobić jakiś tuning wizualny bo aktualnie motor nie wygląda zbyt pięknie-nie wiem ktoś gdzie można to zrobić w okolicach Katowic??
- Jagieł
- Świeżak
http://www.olekmotocykle.pl/index.php?s ... af45fbeac1 - ciężko o bardziej konkretnych gości, zapewniam. U nich wszystko dostaniesz... 

<b>Łysy `76
ZXR 750 `95</b>
ZXR 750 `95</b>
-
lysy1976 - Świeżak
Nie patrz na ceny w ich sklepie internetowym, mają mnóstwo używanych części w dobrym stanie po dobrych cenach. Jedź do nich, gadaj co potrzebujesz, jeśli nie będą mieli na miejscu to sprowadzą - taniej niż u nich będziesz miał ciężko znaleźć.
Pozdro.
Pozdro.
<b>Łysy `76
ZXR 750 `95</b>
ZXR 750 `95</b>
-
lysy1976 - Świeżak
możesz tez oblekic sprzęt taśma izolacyjna (ok 2zł rolka , przy hurcie moze troche taniej niz w detalu)
nie radze kupować nowych czesci do jak to powiedziles 'tuningu'. Cholernie drogie biorac pod uwage cene gpztki. Poszukaj lepiej cos uzywanego na allegro albo ebayu (nie koniecznie polskim).
lakier to koszt 10zł/100ml akrylu + podkład
nie radze kupować nowych czesci do jak to powiedziles 'tuningu'. Cholernie drogie biorac pod uwage cene gpztki. Poszukaj lepiej cos uzywanego na allegro albo ebayu (nie koniecznie polskim).
lakier to koszt 10zł/100ml akrylu + podkład
Ducati forza.
- Kraker
- Świeżak