Zobacz wątek - Yamaha XJ 600 S kilka pytań do użytkowników
NAS Analytics TAG

Yamaha XJ 600 S kilka pytań do użytkowników

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Yamaha XJ 600 S kilka pytań do użytkowników

Postprzez erni » 27/5/2009, 10:07

Cześć

Byłem dziś oglądać taką Yamachę XJ 600 S z 97 roku (wersja S 70 koni) i mam do Was kilka pytań :roll:

1)
Pod spodem motoru w miejscu gdzie kolektory wydechowe wchodzą w tłumiki przed tymi obejmami tłumików zauważyłem że na kolektorach zewnętrzne spawy, wyglądało to dosyć solidnie i dobrze zrobionego spawu, sprzedawca powiedział że wszystkie XJ mają takie spawy fabrycznie , choć nie jestem do końca przekonany mimo że spawy wyglądały nie najgorzej..

Czy to prawda, czy macie jakieś ślady spawów na kolektorach na dole przed obejmą od tłumików

2)
Po wkręceniu XJ'ty na wysokie obroty na jedynce i dwójce zaczęły trzeszczeć plastiki przedniej owiewki, czy to norma w XJ 600 ?

3)
Motor ma ponoć udokumentowany przebieg 23500 tkm a tarcza hamulcowa z przodu była nieco bardziej zagłębiona w sensie zużyta niż tylna i czuło się że rozszerza się ku górze i posiada takie delikatne rowki
czy to sugeruje większy przebieg motorka ?

4)
Przy gaźnikach między łączeniem ich z garami była taka guma wysoka na długość gaźników i szeroka na szerokość wszystkich 4'ech gaźników, stanowiła ona całość tzn oddzielała wszystkie cztery gaźniki od cylindrów
jak na tym ogłoszeniu na pierwszym zdjęciu

http://allegro.pl/item626101466_yamaha_xj600_xj600n_600_xj_600n_gazniki_diversion.html (otwórz link)

wyglądało to dosyć dziwnie, po co to jest, i czy to jest montowane fabrycznie czy jakiś makgajwerowski patent ?

5)
Jechałem już wcześniej Yamahą XJ 600 ale w wersji 60 konnej z 99 roku i była trochę niższa niż ta którą oglądałem wczoraj z97 roku
Czy to kwestia regulacji wysokości siodła za pomocą tylnego amortyzatora czy są jakieś różnice między tymi rocznikami

6)
Model który wczoraj oglądałem był z 97 roku mimo to miał już chłodnicę oleju, czy świadczy to o tym że została ona domontowana w serwisie czy modele z tego roku miały już chłodnicę oleju, dodam jeszcze że to była wersja z jedną tarczą z przodu

Dzięki za pomoc :wink: :roll:
Ostatnio edytowano 27/5/2009, 11:55 przez erni, łącznie edytowano 1 raz
erni
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:42


Postprzez schwarz » 27/5/2009, 11:55

Idź do salonu bo widzę że żaden używany motor nie spełni twoich oczekiwań i nie będziesz spokojnie spał.
Motor ma 12 lat a ty chcesz żeby był jak nowy i super idealny. W dodatku wierzysz że ma 20 koła przelotu. Odrobinę powagi. Przejedź się, jak jest prosty i jeździ ok to bierz i się nie zastanawiaj.
schwarz
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
Lokalizacja: Kielce


Postprzez erni » 27/5/2009, 17:54

schwarz napisał(a):Idź do salonu bo widzę że żaden używany motor nie spełni twoich oczekiwań i nie będziesz spokojnie spał.
Motor ma 12 lat a ty chcesz żeby był jak nowy i super idealny. W dodatku wierzysz że ma 20 koła przelotu. Odrobinę powagi. Przejedź się, jak jest prosty i jeździ ok to bierz i się nie zastanawiaj.


Wiesz "schwarz" jak Ty kupujesz pierwszy lepszy sprzęt nie wnikając w jego stan to już Twój biznes..

Każdy kto kupuje używane moto chce wiedzieć co kupuje i za co płaci ciężko uciułaną kasę, no chyba że jest półmózgiem ma w tyle stan motoru który kupuje, albo tyle kasy że idzie prosto do salonu i kupuje nowy

Ja nie mam tyle kasy by kupić nowy, a swoją ciężko uciułaną kasę nie wydam na moto o którym nic nie wiem dla tego Was proszę o poradę bo pewnie nie jeden miał lub ma tu XJ 600 i zna odpowiedzi na moje pytania..

Dzięks :wink:
erni
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:42

Postprzez t_racer_ » 27/5/2009, 21:01

XJ600 z 1997 roku ma max. 60 koni, więc to chyba chwyt marketingowy ;) W tym roczniku chłodnica oleju już była montowana, zużycie tarczy hamulcowej z przodu zazwyczaj jest większe niż tylnej. Regulacja sprężyny ma wpływ na wysokość siodła, podczas następnej jazdy próbnej, o ile będziesz jechał sam, ustaw na 3, lub 4. To jest ustawienie standardowe dla jednej osoby. Co do plastików, to nie mam pewności bo miałem XJ z tego roku, ale w nakedzie. Czasza chyba w XJ miała skłonność nawet do pękania pod wpływem wibracji, ale chyba już we wcześniejszych rocznikach wyeliminowano ten mankament. Obejrzyj dokładnie, czy nie była klejona.
Avatar użytkownika
t_racer_
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 427
Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
Lokalizacja: Warmia



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê