Zobacz wÄ…tek - Naked czy obudowany na pierwsze moto?
NAS Analytics TAG

Naked czy obudowany na pierwsze moto?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

jaki?

naked
48
68%
obudowany
23
32%
 
Liczba głosów : 71

Postprzez YZF R1 » 10/5/2009, 22:06

co to za pytanie....????????
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez bast » 10/5/2009, 22:42

Ankieta w tym przypadku nie ma sensu, bo co wybierzesz to co najwiecej ludzi lubi, przeciez to moto dla Ciebie. Dlatego nie wypowiem sie w ankiecie.
Ale osobiscie mam i wole stylistycznie nakedy, tylko ze juz wiem ze przy wiekszych predkosciach zaczyna sie walka z wiatrem, wszystkie robale robijaja sie o ubranie. Plastik znacznie ulatwia zycie i tyle
Wybor nalezy do ciebie
SPIDER DIARIES (otwórz link)

Yamaha YX 600 Radian ---> Suzuki DR-Z 400 SM
Avatar użytkownika
bast
Bywalec
 
Posty: 849
Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez devxx » 11/5/2009, 08:56

Zagłosowałem na obudowany, bo co w sytuacji, gdy jednak się tym motocyklem nie wywrócisz i zapragniesz dłuższych tras, a bez owiewki to niezbyt przyjemne? Można zamontować małą szybkę, ale to nie to samo.
Co prawda dla newbie, brak szybki myślę skutecznie spowalnia jeźdźca, ale perspektywa czyszczenia wszelkiego syfu z siebie, szum i urywana przez wiatr głowa... Nie wyobrażam sobie moto bez owiewki w dłuższą metę..
devxx
Świeżak
 
Posty: 294
Dołączył(a): 11/6/2008, 15:28
Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… tacy debile...?

Postprzez mikun » 11/5/2009, 09:01

Pierwsze moto więc zakładam że jesteś początkujący, dlatego zagłosowałem na naked'a - uczy pokory gdy woda sodowa uderzy do głowy ! :wink:
<i>"Get your motor running, head out on the highway,
Looking for adventure in whatever comes our way."</i>
Avatar użytkownika
mikun
Świeżak
 
Posty: 274
Dołączył(a): 4/3/2007, 11:53
Lokalizacja: Świnoujście

Postprzez waylander » 11/5/2009, 09:17

tak, jestem początkujący, a w zasadzie to jeszcze przed egzaminem na prawkio, więc może nawet pre-początkujący;)

Jestem realistą,moto ma służyć do nauki a nie kręcenia zawrotnych szybkości. Będzie to na bank jakaś 500-ka. W przyszłym sezonie, albo za dwa lata chce wymienic na coś większego.

Początkowo nastawiałem się na Honde CB 500...ale niestety mało tych motorków jest dostępnych, a zwiedzanie połowy Polki w celu kupna sprzętu traktuje jako ostatecznosc.
Z Gs-ami sprawa ma się juz inaczej. Zdecydowanie tego więcej na rynku. I niejako stąd właśnie wział się pomysł na obudowane moto. Jak nie trudno się domyslic chodzi o GS 500 f. Moto bardzo mi się podoba. Ale są trzy duże "ale":
- czy warto płacić ok 12 tys za coś co i tak ma słuzyć jako sprzęt "na początek" i będzie wymienione po roku/dwóch?
- a co za tym idzie - czy warto kupować moto rocznikowo młode (przedział 2004-2008), które straci na wartości po przejeżdzonym sezonie?
- no i te plastiki....wiadomo co z nimi będzie w razie gleby

Biorąc to wszystko pod uwagę coraz bardziej skłaniam się ku wersji naked. Myslę że dobrego GS czy Hondę (o ile znajdę oczywiscie...)dostanę juz za te 7-8 tys. Choć ten GS w wersji F kusi, kusi...
Avatar użytkownika
waylander
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 9/2/2009, 19:17

Postprzez adam_89 » 11/5/2009, 11:42

waylander napisał(a):
Biorąc to wszystko pod uwagę coraz bardziej skłaniam się ku wersji naked. Myslę że dobrego GS czy Hondę (o ile znajdę oczywiscie...)dostanę juz za te 7-8 tys. Choć ten GS w wersji F kusi, kusi...


Dobra dołoż troche kasy do tych 10 500 zł i sprzedam Ci swoją CBF 500 2004 rok :) akcesoryjna owiewka do 140 daje rade :D i wszyscy będą zadowoleni hehe
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez Katjes » 11/5/2009, 16:13

Też miałam ten dylemat jak kupowałam moją GS-kę i serducho wzięło góre - z owiewkami. Pierwszą rzeczą po zakupie było zamontowanie crash padów (trzeba przewiercić owiewki), które się przydały ;) Dwie parkingówki były i na razie plastiki całe.
Kup to co Ci sie podoba, motocykl jest tym co masz w serduchu a nie jakimś tam logicznym rozmyślaniem ;)
Katjes
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 25/11/2008, 23:08
Lokalizacja: Katowice

Postprzez schwarz » 11/5/2009, 17:31

Z owiewką brzydsz, łatwiej na trasie i jak zimno ale trudniej w mieście. Zabudowane moto jest bardziej praktyczne.
Naked Å‚adniejszy i idealny do miasta i na poczÄ…tek.
Ja też długo myślałem nad tym i wziąłem cb500s czyli z owiewką.
schwarz
Świeżak
 
Posty: 210
Dołączył(a): 21/12/2008, 01:26
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Piter_Stunter » 11/5/2009, 18:52

adam_89 napisał(a):
waylander napisał(a):
Biorąc to wszystko pod uwagę coraz bardziej skłaniam się ku wersji naked. Myslę że dobrego GS czy Hondę (o ile znajdę oczywiscie...)dostanę juz za te 7-8 tys. Choć ten GS w wersji F kusi, kusi...


Dobra dołoż troche kasy do tych 10 500 zł i sprzedam Ci swoją CBF 500 2004 rok :) akcesoryjna owiewka do 140 daje rade :D i wszyscy będą zadowoleni hehe


No ciężko sprzedać mulastą 500. Ludzie nie kupujcie 500 bo to zmuły !!
...PITER WCIĄŻ ŻYJE...
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
Piter_Stunter
Świeżak
 
Posty: 254
Dołączył(a): 8/5/2009, 20:56
Lokalizacja: jest piter

Postprzez waylander » 11/5/2009, 20:40

Katjes napisał(a):Też miałam ten dylemat jak kupowałam moją GS-kę i serducho wzięło góre - z owiewkami. Pierwszą rzeczą po zakupie było zamontowanie crash padów (trzeba przewiercić owiewki), które się przydały ;) Dwie parkingówki były i na razie plastiki całe.
Kup to co Ci sie podoba, motocykl jest tym co masz w serduchu a nie jakimś tam logicznym rozmyślaniem ;)


z jednej strony trudno się nie zgodzić:)
...z drugiej natomiast, no cóż, jednak trochę rozsądku przy wyborze musi być. Na wersję F wydać trzeba ok 10 - 12 tys. Na nakeda 6 - 8 tys. Różnica jak by nie patrzec dosc znaczna, zwlaszcza ze z pewnoscia cos tam jeszcze bedzie trzeba poprawic, wymienic, dokupic itp. A nie zapominajmy ze to jednak pierwsze moto, ktore służyc ma do nauki. A z czym wiąże sie nauka? Niestety ale bardzo często z licznymi błędami, które różnie się kończą. Wiem wiem, najpierw pytałem a teraz sam sobie odpowiadam hehe. Ale przesałem sie z tymi wszystkimi pomyslami i na spokojnie doszedłem do wniosku ze chyba jednak naked bedzie lepszy. Dlaczego?
- bo sporo tanszy (zarówo cena kupna jak i ewentualnej naprawy)
- bo i tak to tylko moto tymczasowe
- bo moze dobrze przekonac sie na własnej skórze, że brak owiewki potrafi być ostro wqrwiajacy:)


Piter_Stunter napisał(a):
No ciężko sprzedać mulastą 500. Ludzie nie kupujcie 500 bo to zmuły !!



znasz dowcip o Wujku Ciętej Ripoście? najlepsza jest puenta. spodoba ci się.
Avatar użytkownika
waylander
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 9/2/2009, 19:17

Postprzez Konig » 11/5/2009, 20:52

Nie zwracaj na niego uwagi, jego podnieca fakt że ktoś odpowie na jakże inteligentnego "posta"
Konig
Świeżak
 
Posty: 433
Dołączył(a): 14/8/2008, 20:21
Lokalizacja: Triocity

Postprzez Piter_Stunter » 11/5/2009, 21:51

Konig teraz Ty mnie podnieciłeś bo zwróciłeś na mnie uwagę, już Cię lubię.
...PITER WCIĄŻ ŻYJE...
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
Piter_Stunter
Świeżak
 
Posty: 254
Dołączył(a): 8/5/2009, 20:56
Lokalizacja: jest piter

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości




na górê