motocykle suzuki
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
jak juz mowicie o ramie, da sie bez lupy powiedzieć w jakim stanie jest główka ramy? czy najlepszym wyjsciem jednak jest przejażdżka do serwisu z urządzeniami do badań geometrii?
- Czajnik166
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 19/4/2009, 23:15
malyl27 napisał(a):hi mam pytanko mam GSX R750 k7 2007 r czy te cacko da rady isc na kolo z dwujaka z gazu czy mozecie mi powiedziec jak najlepiej mu podkrecac manetke zeby sie dobrze sprawowal dzieki za odpowiedzi
Nominowany jako 'Post MiesiÄ…ca"
Zapomniałeś się jeszcze zapytać ile to wyciąga i ile ma koników. Gdyby padły te pytania masz I miejsce w kieszeni.
Co za ludzie.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa- ZZR1400 II GEN - Czekam na ZX10R 2016
- Kronos
- Świeżak
- Posty: 134
- Dołączył(a): 17/2/2008, 13:15
- Lokalizacja: Praszka
malyl27 napisał(a):hi mam pytanko mam GSX R750 k7 2007 r czy te cacko da rady isc na kolo z dwujaka z gazu czy mozecie mi powiedziec jak najlepiej mu podkrecac manetke zeby sie dobrze sprawowal dzieki za odpowiedzi
a później się pytają dlaczego ramy pękają i rozchodzi się propaganda.
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
Niestety kupując używanego sporta, masz 99% szans na kupno egzemplarza katowanego. Wystarczy wybrać się na pierwszy lepszy zlot, żeby się przekonać, że i "chopperowcy" katują swoje sprzęty i ich chłodzone powietrzem silniki czasami są wręcz fioletowe od temperatury. W moim odniesieniu katowanie to:
- Jazda na kole
- Ciągnięcie silnika do odcięcia
- Ciągnięcie go na czerwone pole
- Dawanie w palnik zaraz po odpaleniu zanim osiÄ…gnie optymalna temperaturÄ™
- Doprowadzenie do nadmiernego przegrzewania siÄ™ silnika
- Nieumiejętna zmiana biegów (skrzynia o2o to nie ta sama co w samochodzie)
- Stosownie płynów eksploatacyjnych marnej jakości i nie przestrzeganie rygorów wymian i ich odpowiedniego poziomu (za dużo oleju w silniku jest gorsze niż jego niedobór, a większość zazwyczaj olej przelewa).
Jeśli którykolwiek z tych czynników występuje, to w moim odczuciu o2o jest katowane. Niestety bardzo często występują one razem i to wielokrotnie.
Dla mnie takie traktowanie jest naganne i charakterystyczne z reguły dla młodzików, którzy na o2o nie zarobili, tylko dostali od bogatych rodziców.
- Jazda na kole
- Ciągnięcie silnika do odcięcia
- Ciągnięcie go na czerwone pole
- Dawanie w palnik zaraz po odpaleniu zanim osiÄ…gnie optymalna temperaturÄ™
- Doprowadzenie do nadmiernego przegrzewania siÄ™ silnika
- Nieumiejętna zmiana biegów (skrzynia o2o to nie ta sama co w samochodzie)
- Stosownie płynów eksploatacyjnych marnej jakości i nie przestrzeganie rygorów wymian i ich odpowiedniego poziomu (za dużo oleju w silniku jest gorsze niż jego niedobór, a większość zazwyczaj olej przelewa).
Jeśli którykolwiek z tych czynników występuje, to w moim odczuciu o2o jest katowane. Niestety bardzo często występują one razem i to wielokrotnie.
Dla mnie takie traktowanie jest naganne i charakterystyczne z reguły dla młodzików, którzy na o2o nie zarobili, tylko dostali od bogatych rodziców.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa- ZZR1400 II GEN - Czekam na ZX10R 2016
- Kronos
- Świeżak
- Posty: 134
- Dołączył(a): 17/2/2008, 13:15
- Lokalizacja: Praszka
Kronos napisał(a):- Jazda na kole
- Ciągnięcie silnika do odcięcia
- Ciągnięcie go na czerwone pole
- Dawanie w palnik zaraz po odpaleniu zanim osiÄ…gnie optymalna temperaturÄ™
- Doprowadzenie do nadmiernego przegrzewania siÄ™ silnika
- Nieumiejętna zmiana biegów (skrzynia o2o to nie ta sama co w samochodzie)
- Stosownie płynów eksploatacyjnych marnej jakości i nie przestrzeganie rygorów wymian i ich odpowiedniego poziomu (za dużo oleju w silniku jest gorsze niż jego niedobór, a większość zazwyczaj olej przelewa).
Jeśli którykolwiek z tych czynników występuje, to w moim odczuciu o2o jest katowane. Niestety bardzo często występują one razem i to wielokrotnie.
A w moim odczuciu katowaniem nie jest ciągnięcie silnika na czerwone pole - w hayabusie nie ma takiej potrzeby w niektórych o2o tuż przed czerwonym polem koniki ożywają.
Bardziej powiedział bym dodatkowo że katowaniem jest jazda i brak regularnych przeglądów i wymian płynów eksploatacyjnych,
tak na prawdę odcięcie po to jest aby nie uszkodzić silnika.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
zgadza sie ... ale jak popatrzysz na wykres obrotow twojego motocykla i jego mocy oraz wykres Nm to widac ze juz przy odcieciu a nawet wczesniej wszystko spada wiec ciecie do konca nie ma sensu ...
Suzuki GSR 600 A 2007/2008
-
MaximusPL - Świeżak
- Posty: 328
- Dołączył(a): 31/3/2009, 13:37
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 27
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości