Zobacz wÄ…tek - motocykle suzuki
NAS Analytics TAG

motocykle suzuki

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez malyl27 » 5/5/2009, 22:18

hi mam pytanko mam GSX R750 k7 2007 r czy te cacko da rady isc na kolo z dwujaka z gazu czy mozecie mi powiedziec jak najlepiej mu podkrecac manetke zeby sie dobrze sprawowal dzieki za odpowiedzi
maly
malyl27
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4/5/2009, 04:53
Lokalizacja: chicago


Postprzez Czajnik166 » 5/5/2009, 22:32

jak juz mowicie o ramie, da sie bez lupy powiedzieć w jakim stanie jest główka ramy? czy najlepszym wyjsciem jednak jest przejażdżka do serwisu z urządzeniami do badań geometrii?
Czajnik166
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 19/4/2009, 23:15


Postprzez Kronos » 6/5/2009, 05:19

malyl27 napisał(a):hi mam pytanko mam GSX R750 k7 2007 r czy te cacko da rady isc na kolo z dwujaka z gazu czy mozecie mi powiedziec jak najlepiej mu podkrecac manetke zeby sie dobrze sprawowal dzieki za odpowiedzi


Nominowany jako 'Post MiesiÄ…ca"

Zapomniałeś się jeszcze zapytać ile to wyciąga i ile ma koników. Gdyby padły te pytania masz I miejsce w kieszeni.

Co za ludzie.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa- ZZR1400 II GEN - Czekam na ZX10R 2016
Kronos
Świeżak
 
Posty: 134
Dołączył(a): 17/2/2008, 13:15
Lokalizacja: Praszka

Postprzez Kedar-88 » 6/5/2009, 06:20

malyl27 napisał(a):hi mam pytanko mam GSX R750 k7 2007 r czy te cacko da rady isc na kolo z dwujaka z gazu czy mozecie mi powiedziec jak najlepiej mu podkrecac manetke zeby sie dobrze sprawowal dzieki za odpowiedzi




a później się pytają dlaczego ramy pękają i rozchodzi się propaganda.
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Kronos » 6/5/2009, 07:07

Niestety kupując używanego sporta, masz 99% szans na kupno egzemplarza katowanego. Wystarczy wybrać się na pierwszy lepszy zlot, żeby się przekonać, że i "chopperowcy" katują swoje sprzęty i ich chłodzone powietrzem silniki czasami są wręcz fioletowe od temperatury. W moim odniesieniu katowanie to:

- Jazda na kole
- Ciągnięcie silnika do odcięcia
- Ciągnięcie go na czerwone pole
- Dawanie w palnik zaraz po odpaleniu zanim osiÄ…gnie optymalna temperaturÄ™
- Doprowadzenie do nadmiernego przegrzewania siÄ™ silnika
- Nieumiejętna zmiana biegów (skrzynia o2o to nie ta sama co w samochodzie)
- Stosownie płynów eksploatacyjnych marnej jakości i nie przestrzeganie rygorów wymian i ich odpowiedniego poziomu (za dużo oleju w silniku jest gorsze niż jego niedobór, a większość zazwyczaj olej przelewa).




Jeśli którykolwiek z tych czynników występuje, to w moim odczuciu o2o jest katowane. Niestety bardzo często występują one razem i to wielokrotnie.

Dla mnie takie traktowanie jest naganne i charakterystyczne z reguły dla młodzików, którzy na o2o nie zarobili, tylko dostali od bogatych rodziców.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa- ZZR1400 II GEN - Czekam na ZX10R 2016
Kronos
Świeżak
 
Posty: 134
Dołączył(a): 17/2/2008, 13:15
Lokalizacja: Praszka

Postprzez Raczek_6 » 6/5/2009, 21:14

Kronos napisał(a):- Jazda na kole
- Ciągnięcie silnika do odcięcia
- Ciągnięcie go na czerwone pole
- Dawanie w palnik zaraz po odpaleniu zanim osiÄ…gnie optymalna temperaturÄ™
- Doprowadzenie do nadmiernego przegrzewania siÄ™ silnika
- Nieumiejętna zmiana biegów (skrzynia o2o to nie ta sama co w samochodzie)
- Stosownie płynów eksploatacyjnych marnej jakości i nie przestrzeganie rygorów wymian i ich odpowiedniego poziomu (za dużo oleju w silniku jest gorsze niż jego niedobór, a większość zazwyczaj olej przelewa).


Jeśli którykolwiek z tych czynników występuje, to w moim odczuciu o2o jest katowane. Niestety bardzo często występują one razem i to wielokrotnie.


A w moim odczuciu katowaniem nie jest ciągnięcie silnika na czerwone pole - w hayabusie nie ma takiej potrzeby w niektórych o2o tuż przed czerwonym polem koniki ożywają.

Bardziej powiedział bym dodatkowo że katowaniem jest jazda i brak regularnych przeglądów i wymian płynów eksploatacyjnych,
tak na prawdę odcięcie po to jest aby nie uszkodzić silnika.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez MaximusPL » 6/5/2009, 21:47

zgadza sie ... ale jak popatrzysz na wykres obrotow twojego motocykla i jego mocy oraz wykres Nm to widac ze juz przy odcieciu a nawet wczesniej wszystko spada wiec ciecie do konca nie ma sensu ...
Suzuki GSR 600 A 2007/2008
Avatar użytkownika
MaximusPL
Świeżak
 
Posty: 328
Dołączył(a): 31/3/2009, 13:37
Lokalizacja: Poznań

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê