Zobacz wątek - Hayabusa 1300 R 2003 montaż turbiny
NAS Analytics TAG

Hayabusa 1300 R 2003 montaż turbiny

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Hayabusa 1300 R 2003 montaż turbiny

Postprzez Bartek21 » 28/4/2009, 13:13

Witam od miesiąca stałem się wreszcie szczęśliwym posiadaczem Hayabusy 1300 R z 2003 roku, nurtuje mnie natomiast kwestia dodania turbo do tego modelu. Czy któryś z kolegów mógłby wyrazić swoją opinię odnośnie tego przedsięwzięcia oraz polecić jakieś konkretne rozwiązania bądź firmy?

Pozdrawiam
Bartek21
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 8/2/2009, 13:43
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez hugo2003 » 28/4/2009, 16:56

sadzac po nicku masz cos troche po 20-stce...
i nurtuje mnie pytanie:
po co takiego potwora wzbogacac o turbine??
prowokacja???
ehhhhhhhhhhh
powodzenia zycze....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań


Postprzez elco » 28/4/2009, 18:57

prowokacja :?
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez snajper1991 » 28/4/2009, 18:59

hayabusa ma wystarczająco dużo mocy i turbo jest jej do szczęścia niepotrzebne.
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez gozdzik77 » 28/4/2009, 19:22

Jak chcesz żyć to odpuść sobie ten pomysł!
Jak zaczniesz wykorzystywać cały potencjał tego motocykla to wtedy zapodaj taki temat!
gozdzik77
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 20/7/2006, 17:33

Postprzez bochen_team » 28/4/2009, 20:00

Kolega chyba chce latać zamiast jeździc :)
bochen_team
Świeżak
 
Posty: 126
Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21

Postprzez Budziniak19 » 28/4/2009, 20:26

Taka turbina ile mocy dodaje?? Bo w takich tematach to jestem raczej zielony.
Budziniak19
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 19/4/2009, 19:28

Postprzez CeBeRek » 28/4/2009, 20:32

Zależy jaka, i zależy jakie ciśnienie.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez Seba_ER5 » 28/4/2009, 21:31

Turbo to nie wsyzstko trzeba to jeszcze zestroic , najlepiej pozmieniac tloki to nawet ponad 300 wyciagniesz. Wszystko kosztuje.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5223
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez skazi » 28/4/2009, 23:09

Jedyny sensowny powód do montażu turbiny to wyścigi na 1/4 mili. Do normalnego śmigania to ona się nie przyda, bo motocykl seryjnie i tak jest bardzo mocny.
skazi
Świeżak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 10/11/2008, 20:07

Postprzez Qba_Zeus » 28/4/2009, 23:13

Polecam google'a oraz wszelkie informacje na temat najszybszego motocykla w Polsce. Szajba-buza siÄ™ to to nazywa. Patrz tu:
http://www.szajba.eu.org/?q=node/1536

W tym temacie polecam też Świat Motocykli 04/2009. Jest tam artykuł na ten temat, choć niezbyt długi.
Avatar użytkownika
Qba_Zeus
Świeżak
 
Posty: 156
Dołączył(a): 7/1/2009, 15:28
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Pisiu » 28/4/2009, 23:17

Ja mam turbo! PW jak coś,wyjaśnie o co chodzi itp :twisted:
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez Bartek21 » 29/4/2009, 11:01

Dziękuje za zainteresowanie, co do prowokacji to nie mam zamiaru nawet polemizować, ponieważ dokładnie to samo spotkało mnie 2 miesiące temu kiedy prosiłem na tym forum o porady odnośnie zakupu tego motoru i tak samo wszyscy od razu mnie atakowali.
Kolegom którzy coś wnieśli do tematu dziękuję, co do kolegi Pisiu odpiszę na PW dziękuję za chęć pomocy.
Bartek21
Świeżak
 
Posty: 52
Dołączył(a): 8/2/2009, 13:43
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez elco » 29/4/2009, 13:30

Kolego, gdybys podszedl do sprawy profesjonalnie nikt by cie tutaj nie "atakowal". Chcesz zamontowac turbine, o ktorych nie masz zielonego pojecia i chyba sam wlasciwie jeszcze nie wiesz po co ? Ja szczerze mowiac, nie widze racjonalnego powodu montowania takiego urzadzenia poza celami wyscigowymi.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez spiwor » 29/4/2009, 16:54

Szybciej byłoby założyć nitro.
Trzeba tylko kupić długiego węża gumowego, syfon i naboje syfonowe do bitej śmietany N2O.
Węża gumowego podłączyć pod wwiew powietrza do cylindra, następnie owinąć kilka razy wokół cylindra(tak żeby ciepło cylindra grzało przepływający przez wąż gaz) a drugi koniec podłączyć do syfonu a syfon podłączyć do moto tak żeby dźwignię można było zacisnąć kolanem.
Potem zostało tylko rozpędzić sie do prędkości maksymalnej, na wszelki wypadek zrobić rachunek sumienia, trzy razy odetchnąć i nacisnąć dźwignię syfonu...
Avatar użytkownika
spiwor
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 22/2/2007, 16:01
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Pisiu » 29/4/2009, 18:27

Właśnie chcesz sie ścigać czy co? bo jak nie to po kiego ch*ja Ci turbina w hayabusie? :shock: Chyba,że będziesz dupencje z gimnazjum na to rwał to sry :D
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez daniel993 » 29/4/2009, 20:34

mi sie ten pomysl z turbin podoba ale z drugiej strony to po ch*j do tak mocnego motocykla turbina... moim zdaniem po zamontowaniu turbiny trzeba tez zrobic skrzydla bedzie bezpiecznej bo nikt w powietrzu ci nic nie zrobi ;p
daniel993
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 29/8/2008, 11:30
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Raczek_6 » 29/4/2009, 21:53

http://motocyklezuk.pl/
zadzwoń do Maćka on miał w swojej Hayabusie Turbo,
takim motocyklem nie da się jeździć do 3-ciego biegu do 160km/h brak trakcji nawet na oponie drag racingowej.

turbo jest dobre tylko na 1/4 mili z tym że nie jest opłacalny montaż - za słabe wygrane.

Kolejna osoba to Konrad Sobczyk:
viewtopic.php?t=29011


Moim zdaniem jak już robić to 499HP.
http://www.youtube.com/watch?v=lERCI3wNqlE
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Kurt » 30/4/2009, 02:07

Zdaje sie że w kwietniowym Świecie Motocykli jest opisana Hayabusa Szajby i wszystkie problemy jakie z tym były. Polecam przeczytać żebyś wiedział jakie to koszta i problemy.
Avatar użytkownika
Kurt
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21/1/2009, 14:21
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez xxtreme » 30/4/2009, 18:48

Czy wy wiecie o czym mowicie....?
499kM, i na tym jezdzic po ulicach? Na paliwie ze stacji paliw?????
Czy macie pojecie, ze uturbiony sprzet tylko do ok 250kM na tylnym kole moze jezdzic na paliwie ogolno dostepnym typu PB98.
Majac wieksza moc trzeba lac paliwo racingowe np. VP C16 lub lepsze. Koszt jednego litra to przypuszczam w PL ponad 40pln.
Ustawic duza moc mozna na Pb 98, ale taki silnik nie przejedzie kilku kilometrow.
Wszyscy co jezdza na cwiartke a maja zmodifikowane sprzety(turbo, supercharger, duzy NOS) uzywaja RCINGOWEGO PALIWA.
Dalej. Duza moc wiaze sie z czestymi remontami silnika. Mimo,ze zalozy sie lepsze i wytrzymalsze czesci to nie wytrzymuja one wielkich przebiegow. Nie ma nic zadarmo. Wydanie ok 20.000pln na zestaw to nie jest wszystko. Trzeba to tez utrzymac.
Poza tym w PL nie ma jeszcze nikogo co by dobrze umial zestroic sprzeta. Szajba jest tego przykladem.
xxtreme
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
Lokalizacja: UK

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê