Hayabusa 1300 R 2003 montaż turbiny
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Hayabusa 1300 R 2003 montaż turbiny
Witam od miesiąca stałem się wreszcie szczęśliwym posiadaczem Hayabusy 1300 R z 2003 roku, nurtuje mnie natomiast kwestia dodania turbo do tego modelu. Czy któryś z kolegów mógłby wyrazić swoją opinię odnośnie tego przedsięwzięcia oraz polecić jakieś konkretne rozwiązania bądź firmy?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Bartek21
- Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 8/2/2009, 13:43
- Lokalizacja: Warszawa
sadzac po nicku masz cos troche po 20-stce...
i nurtuje mnie pytanie:
po co takiego potwora wzbogacac o turbine??
prowokacja???
ehhhhhhhhhhh
powodzenia zycze....
i nurtuje mnie pytanie:
po co takiego potwora wzbogacac o turbine??
prowokacja???
ehhhhhhhhhhh
powodzenia zycze....
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
- bochen_team
- Świeżak
- Posty: 126
- Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21
- Budziniak19
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 19/4/2009, 19:28
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
Turbo to nie wsyzstko trzeba to jeszcze zestroic , najlepiej pozmieniac tloki to nawet ponad 300 wyciagniesz. Wszystko kosztuje.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Polecam google'a oraz wszelkie informacje na temat najszybszego motocykla w Polsce. Szajba-buza siÄ™ to to nazywa. Patrz tu:
http://www.szajba.eu.org/?q=node/1536
W tym temacie polecam też Świat Motocykli 04/2009. Jest tam artykuł na ten temat, choć niezbyt długi.
http://www.szajba.eu.org/?q=node/1536
W tym temacie polecam też Świat Motocykli 04/2009. Jest tam artykuł na ten temat, choć niezbyt długi.
-
Qba_Zeus - Świeżak
- Posty: 156
- Dołączył(a): 7/1/2009, 15:28
- Lokalizacja: Kraków
Ja mam turbo! PW jak coś,wyjaśnie o co chodzi itp 

ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Dziękuje za zainteresowanie, co do prowokacji to nie mam zamiaru nawet polemizować, ponieważ dokładnie to samo spotkało mnie 2 miesiące temu kiedy prosiłem na tym forum o porady odnośnie zakupu tego motoru i tak samo wszyscy od razu mnie atakowali.
Kolegom którzy coś wnieśli do tematu dziękuję, co do kolegi Pisiu odpiszę na PW dziękuję za chęć pomocy.
Kolegom którzy coś wnieśli do tematu dziękuję, co do kolegi Pisiu odpiszę na PW dziękuję za chęć pomocy.
- Bartek21
- Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 8/2/2009, 13:43
- Lokalizacja: Warszawa
Kolego, gdybys podszedl do sprawy profesjonalnie nikt by cie tutaj nie "atakowal". Chcesz zamontowac turbine, o ktorych nie masz zielonego pojecia i chyba sam wlasciwie jeszcze nie wiesz po co ? Ja szczerze mowiac, nie widze racjonalnego powodu montowania takiego urzadzenia poza celami wyscigowymi.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Szybciej byłoby założyć nitro.
Trzeba tylko kupić długiego węża gumowego, syfon i naboje syfonowe do bitej śmietany N2O.
Węża gumowego podłączyć pod wwiew powietrza do cylindra, następnie owinąć kilka razy wokół cylindra(tak żeby ciepło cylindra grzało przepływający przez wąż gaz) a drugi koniec podłączyć do syfonu a syfon podłączyć do moto tak żeby dźwignię można było zacisnąć kolanem.
Potem zostało tylko rozpędzić sie do prędkości maksymalnej, na wszelki wypadek zrobić rachunek sumienia, trzy razy odetchnąć i nacisnąć dźwignię syfonu...
Trzeba tylko kupić długiego węża gumowego, syfon i naboje syfonowe do bitej śmietany N2O.
Węża gumowego podłączyć pod wwiew powietrza do cylindra, następnie owinąć kilka razy wokół cylindra(tak żeby ciepło cylindra grzało przepływający przez wąż gaz) a drugi koniec podłączyć do syfonu a syfon podłączyć do moto tak żeby dźwignię można było zacisnąć kolanem.
Potem zostało tylko rozpędzić sie do prędkości maksymalnej, na wszelki wypadek zrobić rachunek sumienia, trzy razy odetchnąć i nacisnąć dźwignię syfonu...
-
spiwor - Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 22/2/2007, 16:01
- Lokalizacja: Wrocław
Właśnie chcesz sie ścigać czy co? bo jak nie to po kiego ch*ja Ci turbina w hayabusie?
Chyba,że będziesz dupencje z gimnazjum na to rwał to sry 


ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
mi sie ten pomysl z turbin podoba ale z drugiej strony to po ch*j do tak mocnego motocykla turbina... moim zdaniem po zamontowaniu turbiny trzeba tez zrobic skrzydla bedzie bezpiecznej bo nikt w powietrzu ci nic nie zrobi ;p
- daniel993
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 29/8/2008, 11:30
- Lokalizacja: Biała Podlaska
http://motocyklezuk.pl/
zadzwoń do Maćka on miał w swojej Hayabusie Turbo,
takim motocyklem nie da się jeździć do 3-ciego biegu do 160km/h brak trakcji nawet na oponie drag racingowej.
turbo jest dobre tylko na 1/4 mili z tym że nie jest opłacalny montaż - za słabe wygrane.
Kolejna osoba to Konrad Sobczyk:
viewtopic.php?t=29011
Moim zdaniem jak już robić to 499HP.
http://www.youtube.com/watch?v=lERCI3wNqlE
zadzwoń do Maćka on miał w swojej Hayabusie Turbo,
takim motocyklem nie da się jeździć do 3-ciego biegu do 160km/h brak trakcji nawet na oponie drag racingowej.
turbo jest dobre tylko na 1/4 mili z tym że nie jest opłacalny montaż - za słabe wygrane.
Kolejna osoba to Konrad Sobczyk:
viewtopic.php?t=29011
Moim zdaniem jak już robić to 499HP.
http://www.youtube.com/watch?v=lERCI3wNqlE
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Czy wy wiecie o czym mowicie....?
499kM, i na tym jezdzic po ulicach? Na paliwie ze stacji paliw?????
Czy macie pojecie, ze uturbiony sprzet tylko do ok 250kM na tylnym kole moze jezdzic na paliwie ogolno dostepnym typu PB98.
Majac wieksza moc trzeba lac paliwo racingowe np. VP C16 lub lepsze. Koszt jednego litra to przypuszczam w PL ponad 40pln.
Ustawic duza moc mozna na Pb 98, ale taki silnik nie przejedzie kilku kilometrow.
Wszyscy co jezdza na cwiartke a maja zmodifikowane sprzety(turbo, supercharger, duzy NOS) uzywaja RCINGOWEGO PALIWA.
Dalej. Duza moc wiaze sie z czestymi remontami silnika. Mimo,ze zalozy sie lepsze i wytrzymalsze czesci to nie wytrzymuja one wielkich przebiegow. Nie ma nic zadarmo. Wydanie ok 20.000pln na zestaw to nie jest wszystko. Trzeba to tez utrzymac.
Poza tym w PL nie ma jeszcze nikogo co by dobrze umial zestroic sprzeta. Szajba jest tego przykladem.
499kM, i na tym jezdzic po ulicach? Na paliwie ze stacji paliw?????
Czy macie pojecie, ze uturbiony sprzet tylko do ok 250kM na tylnym kole moze jezdzic na paliwie ogolno dostepnym typu PB98.
Majac wieksza moc trzeba lac paliwo racingowe np. VP C16 lub lepsze. Koszt jednego litra to przypuszczam w PL ponad 40pln.
Ustawic duza moc mozna na Pb 98, ale taki silnik nie przejedzie kilku kilometrow.
Wszyscy co jezdza na cwiartke a maja zmodifikowane sprzety(turbo, supercharger, duzy NOS) uzywaja RCINGOWEGO PALIWA.
Dalej. Duza moc wiaze sie z czestymi remontami silnika. Mimo,ze zalozy sie lepsze i wytrzymalsze czesci to nie wytrzymuja one wielkich przebiegow. Nie ma nic zadarmo. Wydanie ok 20.000pln na zestaw to nie jest wszystko. Trzeba to tez utrzymac.
Poza tym w PL nie ma jeszcze nikogo co by dobrze umial zestroic sprzeta. Szajba jest tego przykladem.
- xxtreme
- Świeżak
- Posty: 69
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
- Lokalizacja: UK
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości