Właściwości jezdne...yamaha
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Właściwości jezdne...yamaha
Witam wszystkich, mam pytanie do posiadaczy R1 RN09 dotyczace wrażeń z jazdy bez sprzęgła antyhoppingowego...czy jego brak bardzo doskwiera w tym modelu? a może tylko podczas naprawde ostrego zap... i redukcji można odczuć jego brak? przyznam szczerze, że w mojej giixerce 750 rocznik 1998 nie odczułem jakos strasznie jego braku(ale to o wiele słabszy motocykl). Właśnie wyjechała mi z garażu moja ukochana giixerka k4 600 w rece szczęśliwego nabywcy
i chce sie rozglądnać właśnie za RN 09.Przyznam szczerze ,że osobiście nie odczułem jakoś tego ,że po przesiadce ze srada na k4 mam antyhopping. Jeśli ktoś ma możliwość porównania wstępnego z moimi 2 ostatnimi moto będe wdzięczny , bo wolałbym nie doprowadzać do palpitacji serca ewentualnych sprzedajacych testujac moto podczas oględzin
i chce sie rozglądnać właśnie za RN 09.Przyznam szczerze ,że osobiście nie odczułem jakoś tego ,że po przesiadce ze srada na k4 mam antyhopping. Jeśli ktoś ma możliwość porównania wstępnego z moimi 2 ostatnimi moto będe wdzięczny , bo wolałbym nie doprowadzać do palpitacji serca ewentualnych sprzedajacych testujac moto podczas oględzin
Jedynym sposobem pozbycia sie pokusy jest uleganie jej.
- luku14
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 30/3/2009, 09:56
- Lokalizacja: Wieliczka
W końcu ktoś pyta o RN09/5PW hehe. OK do rzeczy ja osobiście nie odczuwam że nie mam antyhoppingu nawet przy ostrych redukcjach ale bez hamowania, jeśli zaś zanosi sie na ostre heblowanie (czyli redukcja, ostre heble przód tył) to wtedy doskwiera brak antyhoppingu, na szczęście takie sytuacje zdarzają się dość rzadko więc nie doskwiera mi to aż w takim stopniu. tak się składa iż również miałem sracza 750 i podobnie jak ty nie odczuwałem jakoś strasznie brak antyhoppingu. K4 jeździłem troszkę ale 750 i tu czuć że anthopping jest ale to tak jak mówię w krytycznych sytuacjach gdzie redukowałem ostro z hamowaniem. Takze jak Ci to bardzo przeszkadza to się zastanów zaś jeśli Ci to nie przeszkadza to polecam RN09 z całego serca a jeśli masz dużo kapusty to 1000RR z 09 roku
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Dziękuje za wyczerpującą odpowiedz.
Właściwie dziwi mnie to ,że tak mało ludzie interesuja się RN09 bo to zdecydowanie jeden z najciekawszych motocykli jaki powstał. Myślę ,że 1000RR 09 jeszcze długo nie hehe. Ale wracajac do Yamahy...pisałeś kiedyś że od 2004-2006 zmieniła sie charakterystyka pracy w dolnym zakresie na zdecydowanie gorszą...(włącznie z 2006?)nie znam nikogo kto miałby z tymi modelami do czynienia stad moje następne pytanie-od którego roku jest spowrotem taki sam dół jak w RN09?dopiero od 2007?i do jakiego innego moto mógłbys go porównać ? Przyznam ,że wolałem w sradzie 750 sposób oddawania mocy niz w K4-600 bo był bardziej bezposredni a w k4 taki jakis zbyt gładki choc obydwa maja prawie ta samą moc 126KM w sradzie i 120KM w k4 no i k4 ma wstrysk.
YZF R1-Wiem, że to kilka pytań w jednym poście heh i wyglada to jakbyś padł ofiarą własnej wiedzy hehe ale wreszcie trafiłem na kogos kto wie co mówi i dokładnie czyta posty innych(ze zrozumieniem)dlatego proszę o Twoje zdanie.
Właściwie dziwi mnie to ,że tak mało ludzie interesuja się RN09 bo to zdecydowanie jeden z najciekawszych motocykli jaki powstał. Myślę ,że 1000RR 09 jeszcze długo nie hehe. Ale wracajac do Yamahy...pisałeś kiedyś że od 2004-2006 zmieniła sie charakterystyka pracy w dolnym zakresie na zdecydowanie gorszą...(włącznie z 2006?)nie znam nikogo kto miałby z tymi modelami do czynienia stad moje następne pytanie-od którego roku jest spowrotem taki sam dół jak w RN09?dopiero od 2007?i do jakiego innego moto mógłbys go porównać ? Przyznam ,że wolałem w sradzie 750 sposób oddawania mocy niz w K4-600 bo był bardziej bezposredni a w k4 taki jakis zbyt gładki choc obydwa maja prawie ta samą moc 126KM w sradzie i 120KM w k4 no i k4 ma wstrysk.
YZF R1-Wiem, że to kilka pytań w jednym poście heh i wyglada to jakbyś padł ofiarą własnej wiedzy hehe ale wreszcie trafiłem na kogos kto wie co mówi i dokładnie czyta posty innych(ze zrozumieniem)dlatego proszę o Twoje zdanie.
Ostatnio edytowano 30/3/2009, 22:26 przez luku14, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Jedynym sposobem pozbycia sie pokusy jest uleganie jej.
- luku14
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 30/3/2009, 09:56
- Lokalizacja: Wieliczka
Dobrze że trafiłeś na takiego człowieka który dokładnie czyta ze zrozumieniem a czy Ty przeczytałeś dokładnie regulamin ? -edytuj posty !
Dream ride... www.youtube.com/watch?v=6EyJz46EMWk
-
Fikol - Świeżak
- Posty: 280
- Dołączył(a): 3/6/2008, 19:24
- Lokalizacja: Węgrów
Hej Luku, mnie brak antyhoppingu w RN09 zupełnie nie przeszkadzał ,równiez na torze(amatorsko).Przy ostrych redukcjach zamiatało troche tyłem ale zero dramatu. W RN12 dół troche słabszy, nowszymi nie jezdziłem w odpowiednim stopniu. Jesli nie boisz sie niedostatecznej stabilnosci tyłu w czasie ostrego hamowania,nie bedzie problemu -to jest do opanowania dla przecietnego ridera
- torowiec
- Świeżak
- Posty: 401
- Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
- Lokalizacja: Gorny Slask
luku14 napisał(a):Dziękuje za wyczerpującą odpowiedz.
Właściwie dziwi mnie to ,że tak mało ludzie interesuja się RN09 bo to zdecydowanie jeden z najciekawszych motocykli jaki powstał. Myślę ,że 1000RR 09 jeszcze długo nie hehe. Ale wracajac do Yamahy...pisałeś kiedyś że od 2004-2006 zmieniła sie charakterystyka pracy w dolnym zakresie na zdecydowanie gorszą...(włącznie z 2006?)nie znam nikogo kto miałby z tymi modelami do czynienia stad moje następne pytanie-od którego roku jest spowrotem taki sam dół jak w RN09?dopiero od 2007?i do jakiego innego moto mógłbys go porównać ? Przyznam ,że wolałem w sradzie 750 sposób oddawania mocy niz w K4-600 bo był bardziej bezposredni a w k4 taki jakis zbyt gładki choc obydwa maja prawie ta samą moc 126KM w sradzie i 120KM w k4 no i k4 ma wstrysk.
YZF R1-Wiem, że to kilka pytań w jednym poście heh i wyglada to jakbyś padł ofiarą własnej wiedzy hehe ale wreszcie trafiłem na kogos kto wie co mówi i dokładnie czyta posty innych(ze zrozumieniem)dlatego proszę o Twoje zdanie.
Luku po to jestem na forum aby pomagać! ja jeździłem wszystkimi R1 i R6 nie mogę tylko znajomych uprosić aby dali mi R7 ale mają jedną w salonie a jest ich 500 na świecie więc nie dziwię się. OK do rzeczy odpowiadam:
1- mnie też to dziwi że tak mało wypowiedzi, ciągle tylko czytam ze R1 to dla dresiarzy, lanserów itd ale jeśli chodzi o konkretną wiedzę to cisza (frajrnia)
2- tak RN12 ma słabszy dół pomimo doładowania powietrzem silnik ma troszkę gorszą charakterystykę na dole zaś jak wkręci się powyżej 6/7 tysięcy to już jest ładnie, RN09 można powiedzieć ciągnie od samego puszczenia sprzęgła i to jest jej przewaga zaś nie na długo gryż RN12 jak wiadomo ma wiecej mocy więc to mówi samo za siebie.
3- RN12 produkowana jest w latach 2004-2006 włącznie.
4- Tak RN19 ma zdecydowanie lepszy dół niż RN12 no i oczywiste jest ze od RN09. O modelu 2009 nie mówię bo to zupełnie inna para kaloszy.
5- Ciężko mi RN09 porównać do innego motocykla pomimo tej samej tudzież podobnej mocy r1 jest strasznie narowista ciężko ja wyczuć bardzo nie liniowo oddaje moc a trochę jej ma na pewno inaczej oddaje moc od CBR i od Gixów.
jak coś jeszcze będzie trzeba pytaj.
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości