Oświetlenie w motocyklach z Anglii
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Ale i tak warto zrobić to dla siebie i innych użytkowników dróg.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Oświetlenie
Może mi ktoś powiedzieć z czego by się dało dopasować lampę do ER500-C1??
- berni172
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 14/5/2009, 09:37
U mnie w Bandicie (N) był taki problem. Reflektor nie oswietlał dostatecznie mocno pobocza, szerszy kąt swiatła był skierowany własnie w pojazdy nadjeźdzające z przeciwka - dokłądnie odwrotnie jak powinno być. W tym przypadku nie trzeba zmieniac całego reflektora - samo lustro odbicia dostosowane do ruchu prawostronnego wystarczy(mowa o lampie halogenowej). Jednak w bandicie w wersji "S" jest refektor soczewkowy
Motorynka---> Wsk 125--->Jawka 50--->Ogar 50--->Wsk 175 "cross"--->MZ 150--->Hyosung GT 250 Comet -----> Bandit 600N K4 i...DR 600
Honda CBR 600 F3;]
Honda CBR 600 F3;]
-
Gyezet - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 10/10/2007, 20:58
- Lokalizacja: Podkarpacie, okolice Krosna.
hmmm ja musze zobaczyc jak sie ma u mnie sprawa w thundercacie. Troche lipa oslepiac innych uzytkownikow ruchu i nie miec doswietlonego pobocza
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Blady 900 puk puk puk
-
Konio - Mieszkaniec forum
- Posty: 2925
- Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
- Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk
No teoretycznie we wszystkich motongach z UK reflektory powinny oslepiac kierowców z przeciwka..
Ale zastanawia mnie fakt, ze kilka osób pisało w innych tematach juz wczesniej, ze ich motocykle normalnie przechodziły przeglady, reflektor był ok, itd..
Wydaje mi sie, ze poprostu te egz., które maja wszystko tip top mogły byc np. sprowadzane do UK z USA - to by miało sens, ale z drugiej strony stawiając sie w sytuacji diagnostów brytyjskich...
Ale zastanawia mnie fakt, ze kilka osób pisało w innych tematach juz wczesniej, ze ich motocykle normalnie przechodziły przeglady, reflektor był ok, itd..
Wydaje mi sie, ze poprostu te egz., które maja wszystko tip top mogły byc np. sprowadzane do UK z USA - to by miało sens, ale z drugiej strony stawiając sie w sytuacji diagnostów brytyjskich...
Motorynka---> Wsk 125--->Jawka 50--->Ogar 50--->Wsk 175 "cross"--->MZ 150--->Hyosung GT 250 Comet -----> Bandit 600N K4 i...DR 600
Honda CBR 600 F3;]
Honda CBR 600 F3;]
-
Gyezet - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 10/10/2007, 20:58
- Lokalizacja: Podkarpacie, okolice Krosna.
Lampy z US nie przeszły by przeglądu ani w GB ani w PL. Ponieważ w USA nie ma wymogu co do świateł oświetlających pobocze. Tam reflektory świecą tak jak np latarka, bez żadnych zagięć. Oczywiście nie wszystkie moto z USA tak mają ale część na pewno.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
W motcyklach z USA światła są symetryczne - równa linia,
W motocyklach z GB - asymetryczne na lewą stronę (chociaż spotykałem całkiem świeże motocykle ze światłami asymetrycznymi),
W Europie - asymetryczne na prawą stronę - kilka sztuk dopiero co wyprowadzonych z salonu widziałem gdzie światła były symetryczne - Suzuki, Yamaha.
W motocyklach z GB - asymetryczne na lewą stronę (chociaż spotykałem całkiem świeże motocykle ze światłami asymetrycznymi),
W Europie - asymetryczne na prawą stronę - kilka sztuk dopiero co wyprowadzonych z salonu widziałem gdzie światła były symetryczne - Suzuki, Yamaha.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości