929 vs. 750 k1
			Posty: 21
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
929 vs. 750 k1
jako że CB ma już nowego właściciela, szukam dla siebie motocykla, typy są 2 CBR 929 (2000-2001) i GSXR750 k1. moto ma służyć przede wszystkim do latania po mieście, gumowania, czasami tor i pewnie dłuższe trasy też będą się zdarzały(w planach na ten sezon jest dość dużo turystyki)...
ogólnie 929 jest uważana za mniej narowiste moto, GIXER to już konkretny zapie*dalacz i do tego agresywny(oczywiście nie ujmując niczego CBRce)...
które moto będzie wygodniejsze w trasie? jeździłem tylko na 929 w wersji stunt, GSXRem może uda mi się dzisiaj przejechać...
które więcej pali? na którym plecaczkowi będzie wygodniej?
jak z trwałością GSXRa ? bo o HONDZIE wiem że jest wręcz idioto odporna...
ogólnie skłaniam się ku HONDZIE ale motocykle SUZUKI wspominam bardzo dobrze i stylistyka GSXRa całkiem mi podchodzi...
sam nie wiem co wybrać
 
rady, opinie użytkowników mile widziane...
				ogólnie 929 jest uważana za mniej narowiste moto, GIXER to już konkretny zapie*dalacz i do tego agresywny(oczywiście nie ujmując niczego CBRce)...
które moto będzie wygodniejsze w trasie? jeździłem tylko na 929 w wersji stunt, GSXRem może uda mi się dzisiaj przejechać...
które więcej pali? na którym plecaczkowi będzie wygodniej?
jak z trwałością GSXRa ? bo o HONDZIE wiem że jest wręcz idioto odporna...
ogólnie skłaniam się ku HONDZIE ale motocykle SUZUKI wspominam bardzo dobrze i stylistyka GSXRa całkiem mi podchodzi...
sam nie wiem co wybrać
rady, opinie użytkowników mile widziane...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!  
			- 
				

melvin - PierwszyOkrutny
 - Posty: 8393
 - Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
 - Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
 
929 po raz wygodniejsza i dla ciebie i dla pasażera, po dwa liniowo oddaje moc więc do gumowania będzie bardziej stabilna, po trzy spalanie pojęcie względne w zależności od stopnia odwinięcia manetki i mnie osobiście stylistyka hondy bardziej sie podoba  
				AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
			ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
- 
				

kosta - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 1628
 - Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
 - Lokalizacja: WWA
 
Jechałem gsx-r k3 i powiem że masakra moc powala na kolana , ogólnie jestem za gsx-r . Suzuki dla mnie zawsze górowało stylistycznie nad hondą , malowanie niektórych wersji jest poprostu super . 
Co do hondy raz siedziałem czułem się na niej jak na 600 strasznie to małe gabarytowo no i osobiście stylistyka mi nie podchodzi .
Spalanie rzecz mało ważna wiadomo zależy od reki motocyklisty , jednak ten k3 znajomego przy spokojnej jeździe pali tyle co 600 setki
				
			Co do hondy raz siedziałem czułem się na niej jak na 600 strasznie to małe gabarytowo no i osobiście stylistyka mi nie podchodzi .
Spalanie rzecz mało ważna wiadomo zależy od reki motocyklisty , jednak ten k3 znajomego przy spokojnej jeździe pali tyle co 600 setki
- 
				

dambandit - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 1704
 - Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
 - Lokalizacja: Opole
 
adam_89 napisał(a):a jest jakiś link do tego gixera/?
nie ma, moto stoi w jednym z garaży w Piotrkowie...
ogólnie dzisiaj się do niego przymierzałem (nie jeździłem bo było zimno) i GSXR jest zaje*iście poręczny!!! dosłownie idealny
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!  
			- 
				

melvin - PierwszyOkrutny
 - Posty: 8393
 - Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
 - Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
 
Cebra będzie lepiej szła na gumę. Więcej mocy będzie z dołu. Tylko te motocykle trochę już technologicznie przestarzałe. Żeby dorównać nowszym sprzętom musiałem zmienić wydech filtr zapodać podać power commandera, zmienić zawiasy, i cały układ hamulcowy, a w szczególności pompę na akcesoryjną radialną, wyższą oponę na tył, krótsze przełożenie. Do tego amor skrętu, wyższe i krótsze podnóżki i można śmigać.
Sprzęt rzeczywiście odporny na katowanie.
Pozostał problem prześwitu ponieważ teraz przyciera lewym deklem, ale jakoś da rade jeździć.
Sprzęt tani i części tanie i ogólnodostępne.
				Sprzęt rzeczywiście odporny na katowanie.
Pozostał problem prześwitu ponieważ teraz przyciera lewym deklem, ale jakoś da rade jeździć.
Sprzęt tani i części tanie i ogólnodostępne.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
			- 
				

cichy - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 1550
 - Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
 - Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
 
cichy bez przesady, ja nie jeżdżę na tyle dobrze żeby wymieniać zawias itd 
chcę normalne moto żeby poszatanić po mieście i czasami rekreacyjnie pojeździć po torze jak będzie trochę czasu...
powiedz mi jak ze zużyciem paliwa w twoim egzemplarzu w mieście, trasie, na torze,,,
				chcę normalne moto żeby poszatanić po mieście i czasami rekreacyjnie pojeździć po torze jak będzie trochę czasu...
powiedz mi jak ze zużyciem paliwa w twoim egzemplarzu w mieście, trasie, na torze,,,
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!  
			- 
				

melvin - PierwszyOkrutny
 - Posty: 8393
 - Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
 - Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
 
Bo ja wiem, nigdy mnie to nie interesowało. na drodze chyba coś koło 7l bierze, a na torze niecałe 10l na 1/2h
				http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
			- 
				

cichy - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 1550
 - Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
 - Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
 
dambandit napisał(a):Jechałem gsx-r k3 i powiem że masakra moc powala na kolana , ogólnie jestem za gsx-r . Suzuki dla mnie zawsze górowało stylistycznie nad hondą , malowanie niektórych wersji jest poprostu super .
Co do hondy raz siedziałem czułem się na niej jak na 600 strasznie to małe gabarytowo no i osobiście stylistyka mi nie podchodzi .
Spalanie rzecz mało ważna wiadomo zależy od reki motocyklisty , jednak ten k3 znajomego przy spokojnej jeździe pali tyle co 600 setki
albo Ty jestes wielkolud albo ja nie wiem CBR 929 jest małe jak 600.
< Biker Boyz Team W-ów >  CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit |  | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
			- PavloRBR
 - Świeżak
 - Posty: 455
 - Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
 - Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
 
Cebra ma szeroki zbiornik dlatego wygląda masywnie, ale jest najlżejsza w swojej klasie, i ma bardzo wąski rozstaw osi.
				http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
			- 
				

cichy - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 1550
 - Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
 - Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
 
PavloRBR napisał(a):dambandit napisał(a):Jechałem gsx-r k3 i powiem że masakra moc powala na kolana , ogólnie jestem za gsx-r . Suzuki dla mnie zawsze górowało stylistycznie nad hondą , malowanie niektórych wersji jest poprostu super .
Co do hondy raz siedziałem czułem się na niej jak na 600 strasznie to małe gabarytowo no i osobiście stylistyka mi nie podchodzi .
Spalanie rzecz mało ważna wiadomo zależy od reki motocyklisty , jednak ten k3 znajomego przy spokojnej jeździe pali tyle co 600 setki
albo Ty jestes wielkolud albo ja nie wiem CBR 929 jest małe jak 600.8) co jak co ale w życiu sie nie zgodze ze Cebra i to 929 jest mała ... to jest jedno z najwiekszych moto z tych lat jeśli chodzi o sporty o ile nie najwieksze... sam bak i pozycja mówi ze to nie jest zabawka ...
No jak na sporty jestem nieco wysoki . Nie twierdze że to zabawka ale jak na niej siedziałem to wrażenie jak by na małej 600 setce .
- 
				

dambandit - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 1704
 - Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
 - Lokalizacja: Opole
 
Cichy no ja wiem : też jestem za 929 i myśle nad taka ale funduszy brak moze kiedys sie zobaczy ... ale ogólnie wizualnie 929 jest duza w porównaniu choćby z R1...  wydaje się bardzo masywna i "krowiasta" odrazu widać ze to Lytr wiec nie wiem jak ja można porównywać do 600ccm ...  PS Cichy spotkałeś sie kiedyś z wyje*** 2 biegiem w 929 ?? bo ostatnio miałem okazje taka kupywac i sie okazało juz na miejscu ze przy ok 5 tys wywala bieg wiec o kupnie nie było mowy zwłaszcza ze moto było po przejsciach i ta wada tez napewno była z latania na gumie i wbijaniu biegów wtedy... ale pytam z ciekawości bo ogólnie nie słyszałem o takich przypadkach....
				< Biker Boyz Team W-ów >  CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit |  | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
			- PavloRBR
 - Świeżak
 - Posty: 455
 - Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
 - Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
 
daj linkę do niej ew napisz skąd było to moto, żebym się na nią nie wpieprz*ł czasem...
i powiem wam że k1 750 jest o wiele poręczniejsze od 929, przynajmniej sprawia takie wrażenie...
				i powiem wam że k1 750 jest o wiele poręczniejsze od 929, przynajmniej sprawia takie wrażenie...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!  
			- 
				

melvin - PierwszyOkrutny
 - Posty: 8393
 - Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
 - Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
 
Drugi bieg to powszechne schorzenie w motocyklach sportowych, szczególnie w Polsce.
Co do porównania motocykli to sprawa jest bardzo trudna, nawet jeżeli ktoś jeździł na obu, To wystarczy założyć nową oponę z przodu i motocykl zachowuje się zupełnie inaczej.
Np rożnica w zrotności opny pilot road i pilot power w mihelinach jest ogromna.
				Co do porównania motocykli to sprawa jest bardzo trudna, nawet jeżeli ktoś jeździł na obu, To wystarczy założyć nową oponę z przodu i motocykl zachowuje się zupełnie inaczej.
Np rożnica w zrotności opny pilot road i pilot power w mihelinach jest ogromna.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
			- 
				

cichy - VIP Ścigacz.pl
 - Posty: 1550
 - Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
 - Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
 
			Posty: 21
			 • Strona 1 z 2 • 1, 2
		
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości
