Zobacz wątek - TROCHE DZIWNE POROWNANIE ALE CO LEPSZE R6 czy 954
NAS Analytics TAG

TROCHE DZIWNE POROWNANIE ALE CO LEPSZE R6 czy 954

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

TROCHE DZIWNE POROWNANIE ALE CO LEPSZE R6 czy 954

Postprzez Młody » 30/1/2006, 00:05

Witam,
Panowie prosze o szczere rade i ocene tych dwoch motorkow:
-R6 03r
-954 02/03r
Najbardziej zalezy mi na opini osob ktore jechaly na obydwu motorkach i moga sie wypowiedziec.... 954 dobrze wchodzi na kolo i to mi sie podoba ale czy R6 nie daje rady ? Ponoc na 1/4 mili 600-tki duzo nie odbiegaja od wiekszych pojemnosci... Czekam na opinie ;)
pozdr.
Młody
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29/1/2006, 23:58


Postprzez BigBiker » 30/1/2006, 00:06

A ty chcesz na 1/4 mili motor ??
2004 YZF-R6 Superbike - wersja torowa !!!
Avatar użytkownika
BigBiker
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 29/10/2005, 18:22
Lokalizacja: Wrocek


Postprzez Młody » 30/1/2006, 00:12

nie nie... ;)
Młody
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29/1/2006, 23:58

Postprzez Pająk » 30/1/2006, 01:36

fak pżyśpieszenie 600 od litra jest nieznacznie gorsze ale elastyczność jest już znacznie gorsza i powiem tylko tyle ze np 115 konna 750 będzie znacznie szybsza od 115 konnej 600 niemówiąc już o litrze a tak właściwie ilość prostych i stan nawierzchni w polsce skutecznie uniemożliwiają wykorzystanie możliwośći każdego motocykla więc wybierz to czym lepiej i wygodniej ci się jeździ
Avatar użytkownika
Pająk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez Benek929 » 30/1/2006, 16:42

moim zdaniem cbr 954 wymiata znakomita porecznosc heble przyspieszenie kiepski przeswit przez co sie na tor nie nadaje ale na droge super o r6 wiem tylko tyle ze piekna jest
one man one bike one street one love
Benek929
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 27/12/2005, 23:15

Postprzez lipek_amg » 30/1/2006, 21:12

ssssssss
Ostatnio edytowano 1/2/2006, 21:26 przez lipek_amg, łącznie edytowano 1 raz
Lipek
SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
Avatar użytkownika
lipek_amg
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 14/10/2005, 13:09
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Pająk » 30/1/2006, 22:12

dokładnie tak a tak właściwie to niemam pojęcia czemu wszyscy się tą mocą zachwycają skoro moc to czysto matematyczna liczba i uzyskuje się ją z mnożenia momętu obrotowego pżez liczbe obrotów
Avatar użytkownika
Pająk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez BigBiker » 30/1/2006, 23:17

bo mocą się jedzie Vmax :) a momentem przyspiesza :)
2004 YZF-R6 Superbike - wersja torowa !!!
Avatar użytkownika
BigBiker
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 29/10/2005, 18:22
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez lipek_amg » 31/1/2006, 16:00

ssssssss
Ostatnio edytowano 1/2/2006, 21:27 przez lipek_amg, łącznie edytowano 2 razy
Lipek
SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
Avatar użytkownika
lipek_amg
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 14/10/2005, 13:09
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Richie » 1/2/2006, 13:24

lipek_amg napisał(a):to bzdura!!!!

moc jest to praca w czasie
moment jest to siła na danym ramieniu
praca jest to siła razy przesunięcie

dlatego właśnie moment obrotowy ma bespośredni wpływ na moc!!!
gdy nie będzie dostatecznie dużego momentu obrotowego to nie będzie też mocy!!! ani dużej Vmax:))


o boze, czlowieku co to za bzdury :)

moc jest to moment w danym zakresie obrotow to raz, wiec moc jest pochodna momentu przy danych obrotach

nie jest tez prawda ze bez momentu nie ma mocy i odwrotnie

moze byc silnik ktory ma 100KM max i 300Nm, a moze byc 150KM i 140Nm

ktos wyzej dobrze napisal, vmax zalezy od mocy, ale elastycznosc to juz pole powierzchni pod wykresem momentu obrotowego, im wieksze tym wiecej momentu mamy do dyspozycji

najwieksza bzdura jest jednak w twoim poscie uzaleznienie Vmax od momentu, bo wlasnie przy Vmax nie masz juz momentu a dokladnie mowiac masz go baardzo malo juz, za to przewaznie jestes blisko maksymalne mocy, wiec nie krzycz komus o bzdurach lepiej wiecej bo mocno skrotowo, ale dobrze napisal
<a href="http://www.v10.pl">V10.pl</a>, <a href="http://www.wroom.pl">Wroom.pl</a>
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
Avatar użytkownika
Richie
Administrator
 
Posty: 250
Dołączył(a): 23/8/2005, 19:49

Postprzez lipek_amg » 1/2/2006, 16:38

sssssss
Ostatnio edytowano 1/2/2006, 21:28 przez lipek_amg, łącznie edytowano 1 raz
Lipek
SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
Avatar użytkownika
lipek_amg
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 14/10/2005, 13:09
Lokalizacja: Łódź

Postprzez BigBiker » 1/2/2006, 16:54

lipek - niestety bardzo się mylisz ale nie chciało mi się pisać czemu . Kiedyś się spotkamy i Ci powiem co nie co o budowie wycyznowych silników , wzorach na nie itd itp. Bo mam w tym dużo doświadczenia ale to na spokojnie .

Dla przykładu podam Ci 2 auta :

1)Audi 1.9TDI 150KM - moment ponad 400Nm , moc 150KM . Vmax ok 215 , do 100 8.9s

i jest wolniejszy i słabiej przyspiesza niż Honda Civic 2.0 TypeR . Moc 200KM , moment 196Nm . I łoki diesla jak chce . Do 100 ponizej 7s.

A np. silniki w rajdówkach S1600 ??? Moc ok 240KM i moment ok 200Nm a zap...... ale jakbyś im zrobił test na elastyczność to byś je rowerem przegonił .

To sa przykłady a nie teoria z podstawówki o długości ramienia . Bo jakoś w twoim wzrorze nie widze obrotów :) Stosujesz niestety nie ten wzór . Zastosuj ten co Richie podał .
2004 YZF-R6 Superbike - wersja torowa !!!
Avatar użytkownika
BigBiker
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 29/10/2005, 18:22
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez lipek_amg » 1/2/2006, 17:21

sssssss
Ostatnio edytowano 1/2/2006, 21:27 przez lipek_amg, łącznie edytowano 1 raz
Lipek
SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
Avatar użytkownika
lipek_amg
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 14/10/2005, 13:09
Lokalizacja: Łódź

Postprzez BigBiker » 1/2/2006, 18:19

to zależy przy jakich obrotach ??
2004 YZF-R6 Superbike - wersja torowa !!!
Avatar użytkownika
BigBiker
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 29/10/2005, 18:22
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez lipek_amg » 1/2/2006, 18:38

ssssssss
Ostatnio edytowano 1/2/2006, 21:26 przez lipek_amg, łącznie edytowano 1 raz
Lipek
SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
Avatar użytkownika
lipek_amg
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 14/10/2005, 13:09
Lokalizacja: Łódź

Postprzez BigBiker » 1/2/2006, 19:46

Koleś ile ty masz lat ??? Ale tak na powaznie ???

Nie rozumiesz po CHŁOPSKU , że do wzoru obliczającego moc i moment silnika potrzebne są obroty ???

Przestań się wygłupiać i leć do księgarni po jakąś dobrą książke o silnikach . Albo nie :)

Tu masz gotowy wzór na obliczanie mocy a tym samym obliczenie pozostałych elementów ,jeśli umiesz dobrze przekształcać wzory :)

MOC = Psk * n * Spr.mech * Wsp.nap * Gp
------------------------------------------
Lambda

Myśle , że jeśli znasz się jak twierdzisz na mechanice i fizyce silników to rozszyfrujesz te oznaczenia i będziesz mądrzejszy od nas debili motoryzacyjnych :)

OUT
2004 YZF-R6 Superbike - wersja torowa !!!
Avatar użytkownika
BigBiker
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 29/10/2005, 18:22
Lokalizacja: Wrocek

Postprzez lipek_amg » 1/2/2006, 21:29

jeśli można to usuńcie moje wypowiedzi z tego tematu

nic nie wyszło że ma racje bo oni mówią zupełnie o czym innym niż ja!!!
Ostatnio edytowano 1/2/2006, 21:43 przez lipek_amg, łącznie edytowano 1 raz
Lipek
SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
Avatar użytkownika
lipek_amg
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 14/10/2005, 13:09
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Bunny » 1/2/2006, 21:31

skoro wyszło ze BigBiker ma racje to weź no mi wytłumacz na "chłopski rozum" ten wzór co podałeś tzn co jest co ;) z góry dzięki ;]
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: się: biorą: dzieci: ?

Postprzez Richie » 2/2/2006, 10:07

BigBiker jedyny blad ktory popelniles to stwierdzajac, ze Honda 200KM bije podczas jazdy we wszystkim 150KM TDI ktory ma 2 x wiecej momentu

akurat w autach od wielu la jezdze, tuninguje i interesuje sie dieslami

zerknij w wyniki na www.sss.org.pl mistrzostw polski na 1/4 mili, diesle jola wiekszosc wyzszych klas benzynowych takze turbodoladowanych na 400m, taki 150KM TDI jest elastyczniejszy i dynamiczniejszy w kazdym zakresie obrotow na kazdym biegu oprocz typowego sprintu do setki, wlasnie dzieki momentowi, ja mam np. 300Nm w acuei przy 1750rpm co oznacza wciskanie w siedzenie nawet na 4tym biegu tuz po dotknieciu pedalu gazu, ta Honda musi redukowac bieg i czekac az sie wkreci na obroty, jesli wagi aut beda podobne to te 2 auta co podales przyklady beda bardzo podobnie jezdzic

ale to niewazne w przypadku moto wykresy sa podobne zakresy obrotow takze i sie zgadzamy w calej reszcie widze :)
<a href="http://www.v10.pl">V10.pl</a>, <a href="http://www.wroom.pl">Wroom.pl</a>
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
Avatar użytkownika
Richie
Administrator
 
Posty: 250
Dołączył(a): 23/8/2005, 19:49

Postprzez BigBiker » 2/2/2006, 18:10

Richie : jesli chodzi o sss itd to ja w tym baaaardzo dobrze siedze :) Ja mówie o serii a nie o tuingowanych TDI do ponad 200KM :) . Ja to wszystko dooobrze wiem :)

Poza tym nie napisałem , że we wszystkim bije , gdzie to jest ?? W sprincie do 100 bije na 100% ale w elastyczności jak napisałem dostanie baty . Kiedyś się spotakmy to pogadamy .
2004 YZF-R6 Superbike - wersja torowa !!!
Avatar użytkownika
BigBiker
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 29/10/2005, 18:22
Lokalizacja: Wrocek



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości




na g�r�