Yamaha DT 80 1983
• Strona 1 z 1
Yamaha DT 80 1983
Witam !
Jestem początkującym "endurowcem" i niedawno kupiłem motor [ Yamahe DT 80 z 1983 roku ] . Mam kilka pytań odnośnie tego sprzętu :
- Jakie płyny stosować ? [ do chłodnicy , do sprzęgła itp. ]
- W związku , że jest to motor dość stary czy nie należało by oddać go na przegląd ? A jeśli tak to co pierwsze wymienić ?
- Czy opłaca się wyrzucić dozownik oleju i jeździć na mieszance [ proporcja 1:50 z tego co wiem ] ?
No i to chyba wszystkie pytania ... chyba , że wy macie jakieś porady odnośnie używania tego motoru
Pozdrawiam
Heavy_Lesniczy >
Jestem początkującym "endurowcem" i niedawno kupiłem motor [ Yamahe DT 80 z 1983 roku ] . Mam kilka pytań odnośnie tego sprzętu :
- Jakie płyny stosować ? [ do chłodnicy , do sprzęgła itp. ]
- W związku , że jest to motor dość stary czy nie należało by oddać go na przegląd ? A jeśli tak to co pierwsze wymienić ?
- Czy opłaca się wyrzucić dozownik oleju i jeździć na mieszance [ proporcja 1:50 z tego co wiem ] ?
No i to chyba wszystkie pytania ... chyba , że wy macie jakieś porady odnośnie używania tego motoru
Pozdrawiam
Heavy_Lesniczy >
- Heavy_Lesniczy >
- Świeżak
Re: Yamaha DT 80 1983
Heavy_Lesniczy > napisał(a):- Czy opłaca się wyrzucić dozownik oleju i jeździć na mieszance [ proporcja 1:50 z tego co wiem ]
A tak odnośnie tego dozownika co to da że wyrzucisz dozownik?? bo ja nie wiem po co go wyrzucać przecież poto go tam włożyli żeby spełniał jakąś funkcje nei wiem po co go usuwać Moze ktoś wie co to da??
ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
dozownik w dt lubi często spłatać psikusa i zapycha się lub z innego powodu nie podaje oleju do paliwa.
Kumpel ma dt50 z 2005r i niedawno zawiesiła mu się kontrolka od oleju, nie sprawdzał poziomu i moto poszło... do gwarancji a taka dt z 83' chyba już na gwarancji nie jest co nie?