Co wybrać???
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Co wybrać???
witam na początek przyszłego sezonu mam zamiar kupić suzuki gsxr 600 no właśnie ale nie jestem do końca pewny co wybrać zastanawiam się nad gsxr 600 srad 2000r. , albo gsxr 600 k1 co byście radzili kupić
z góry dzięki za pomoc
z góry dzięki za pomoc
-
usio - Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 24/3/2008, 14:21
- Lokalizacja: ^-^
bierz z 2001 bo wtedy juz masz 600-tke na wtrysku a do tego czasu byly na gaznikach. tzn juz od 2 polowy 00' byly modele produkowane na wtrysku...model i rocznik nie do konca sie pokrywa wiec radzil bym to sprawdzic...
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
krajos3 napisał(a):co za pytanie, oczywoscie ze k1 jest przeciez nowszy, mocniejszy, lzejszy i ogoleni ladniejszy
i podobno mniej wygodny ...
a na czym kolega wcześniej jeździł?
btw mam nadzieję że autor zgodzi się na to że się podłączę pod temat...
ja na wiosnę myślę o k1/k2 750 bo to już konkretniejszy zapierdalacz i może nie trzeba będzie go tak kręcić jak 600ccm. co sądzicie?
mam nadzieję że wystarczy mi skilla żeby ogarnąć 140KM suzy
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Tylko k1 inny wygląd i nowsza technologia . Jak nie bedzie problemów z moja praca magisterską i wszystko pójdzie po mojej myśli to własnie może na wiosne również będzie gsx-r 600/750 jednak skłaniał bym sie do motocykla k4 k5 .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
wg mnie gixery w modelach K3 K4 K5 wyglądają tandetnie i bardzo plastikowo, prawie jak zabawki...
SRADy to było coś
myślę że wezme na sezon k1 750 i jakąś puszkę na zimę, a na sezon 2010 może uda się wyrwać jakąś 1000rr ew polatam 2 sezony gixerem
SRADy to było coś
myślę że wezme na sezon k1 750 i jakąś puszkę na zimę, a na sezon 2010 może uda się wyrwać jakąś 1000rr ew polatam 2 sezony gixerem
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
-
usio - Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 24/3/2008, 14:21
- Lokalizacja: ^-^
No ja też bym brał k1. A tak poza tym to mi się za bardzo k5 nie podoba. Reszta gixerów jest spox.
pzdr.
pzdr.
-
pablomotors - Świeżak
- Posty: 453
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
- Lokalizacja: Maczu-Pikczu
W 600 K4 zdarzały się wady odkręcających się śrub od panewek korbowodowych, ale wychodziło to dopiero przy bardzo ostrej jeździe i gumowaniu, przynajmniej u kilku moich znajomych tak niestety było, jeden ze znajomych miał wymieniony silnik na nowy na gwarancji bo niestety korbowód zrobił dziurę w bloku.
A w K1 -> należy szczególną uwagę zwrócić na ramę, po ostrym opadaniu z koła niestety zdarzały się przypadki pękania na spawach w okolicach zbiornika paliwa.
A w K1 -> należy szczególną uwagę zwrócić na ramę, po ostrym opadaniu z koła niestety zdarzały się przypadki pękania na spawach w okolicach zbiornika paliwa.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości