Zobacz wÄ…tek - Czy DRZ400 da sie przerobic na motor do dlugich wypraw?
NAS Analytics TAG

Czy DRZ400 da sie przerobic na motor do dlugich wypraw?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Czy DRZ400 da sie przerobic na motor do dlugich wypraw?

Postprzez ludnadrodze » 31/8/2008, 10:33

Czolem, nieco zastanowiszwszy sie nad zwalistoscia yamahy xt660
tenere ktora wlasnie zamierzam kupic, podrapalem si w glowe i
wrocilem do etapu - a moze by tak wziac jakas 400 i cos z nia zrobic
zeby mozna bylo jechac z 4000 km po asfalcie np do Biszkeku w
Kirgistanie a potem dac mocno na 2 msc w gory tam totalnie po
bezdrozach, mieszkanie w namciocie, ryby, wodeczka z miejscowymi, takie tam i potem do domu. Ciezko polaczyc te dwie rzeczywistosci - asfalt i takie bezdroza. Chyba po prostu nie ma takiego moto. Ale cos trzeba wybrac - wiec pytania:

(1) czy DRZ400 bylaby OK?

(2) jaki model wybrac bo sie pogubilem w tych oznaczeniach DRZ400 E,
S, SM, etc

(3) czy on da rade po asfalcie jechac ok 110 km/ h ciagle przez
jakies 400km?

(4) co ile tam trzeba zmieniac olej i robic jakis podstawowy serwis

(5) aha czy da sie to obnizyc zebym mial noge na ziemi - mam
174cm? :)

Pozdro,
Konrad
ludnadrodze
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 12/8/2008, 22:30


Postprzez andy7 » 31/8/2008, 11:23

Wydaje mi sie, ze do takiej wyprawy to jednak XT 660 bedzie lepszym wyborem. Rozmawialem kiedys z przedstawicielami dwoch roznych firm, ktorzy specjalizuja sie w organizowaniu wypraw motocyklowach do Afryki. Obydwaj stawiaja na Yamahy, w/g nich wytrzymuja wszystko.

Co do Suzuki to mam mieszane uczucia, jest to jednak subjektywne.
kuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videos
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55


Postprzez kagiva » 31/8/2008, 11:31

kolego kaligrafia niezła występuje u Ciebie. Chyba za często jeździsz na wyprawy za Polskę i zapomniałeś polszczyzny ;)
Teraz serio co do tematu. Na teren i asfalt najlepsze moto to Africa. Więcej info tutaj: viewtopic.php?t=23183&highlight=africa
only god can judge me
Avatar użytkownika
kagiva
Świeżak
 
Posty: 402
Dołączył(a): 12/7/2008, 09:37
Lokalizacja: wschód

Postprzez MarTinI1993 » 31/8/2008, 20:14

DR-ką byś spadł zaim byś polowe z tego zrobil:)) Polecam coś z Yamach albo KTM-a Adventure tyle ze to prawie litr pojemnosci ale jak ic nieprzeszkadza to ok:)
Motocykle to nie wszystko ale bez nich wszystko jest niczym...
MarTinI1993
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 6/6/2008, 22:14

Postprzez ludnadrodze » 31/8/2008, 20:14

Tak mi poradzili kolesie ze stanow:

kupuje sie DRX 400S i

dodaje sie taki zbiornik
http://www.justgastanks.com/store/index ... h=1_69_171

takie siedzonko :)
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347377

takie obciazniki na kierownice (sic!)
http://www.roxspeedfx.com/cgi-bin/cart/ ... cat_id=269

taka szybke
http://www.twistedthrottle.com/trade/pr ... /3593/439/
http://www.twistedthrottle.com/trade/productlist/343/

sie obniza sztuke dla moje panienki

i sie smiga na dluzsze dystanse na 2 szt.


Nota bene jak patrze na ceny tych akcesorjow to smiech w porownaniu do dodatkowego wyposazenia do 660 sa za darmo


Fakt ze jamaha 660 calkiem fajna, ale duza. Ktm jeszcze fajniejszy ale skald mechanikow potrzebny. Walka idzie na tym forncie zeby jak najmniejszym ciezarem zadzialac.

Nie wiem.

I tyle

Pozdro
K
ludnadrodze
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 12/8/2008, 22:30

Postprzez rosa » 31/8/2008, 21:18

kolega jechal niedawno TTR 600 do Mongolii i wrocil caly i zdrowy, DRZ pewnie tez dojedziesz, ale ja bym wybral na dalekie wyprawy Africe :D
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59
Lokalizacja: Sopot

Postprzez morowiec » 2/9/2008, 22:02

Ja bym bał pod uwagę kilka czynników:
- tylnie koła 18'stki ()
- chodzenie powietrzem lub powietrzem i olejem
- wytrzymałośc konstrukcji
- dostępnność akcesoriów
- jak najmniejsz ilość elektroniki

Ja osobiście wybrałem xr650l, tani, trwały motocykl. Dostępny na rynku USA, klepany od 1993 roku bez modyfikacji. Bezprolemowy dostęp do akcesoriów po znacznie niższych kosztach
morowiec
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości




na górê