Zobacz wątek - 600 F4i 02-04 czy 600 rr 04??
NAS Analytics TAG

600 F4i 02-04 czy 600 rr 04??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Flow » 21/8/2008, 15:17

no mi ogólem lepiej siedzi sie na daytonie,ale to juz inna kwestia,ale tu YZF nie ma porownania wygoda daytony i 600rr a motocykle f4 i RRka wiec z TYCH dwóch wygodniejszym i lepszym motocyklem na miasto bedzie f4,no nie mow ze tu sie ze mna nie zgodzisz,nie wiadomo jakie chlopak ma upodobania a polecaja mu 600rr jako "idealny" motocykl na miasto...gdzie szukac logiki ;)
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50


Postprzez YZF R1 » 21/8/2008, 15:59

powiem Ci że dla mnie porównywanie czy lepsza na miasto będzie F4 czy RR czy Daytone czy każda inna 600 to takie troche szukanie dziury w całym. każda jest nie wygodna i na każdej pozycja nie jest do jazdy turystycznej czy miejskiej. Ja jako koleś który co nieco wie w tym temacie doradziłbym mu na miasto Fazera, Albo bandita a już w szczególności GS500 albo ER5 bo są jeszcze mniejsze lżejsze i ekonomiczniejsze to są motocykle na miasto a nie F4 czy 600RR! Tu jest Logika!
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez olo113 » 21/8/2008, 16:20

jak na miasto to tylko naked, sporty na dluższą metę męczą, szczególnie nadgarstki, Fazer naprawdę wydaje się być tu liderem. Następne moto to chyba będzie Triple, albo litrowy fazer.
Życie jest za krótkie żeby być małym.
yamaha R6
Avatar użytkownika
olo113
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 552
Dołączył(a): 15/5/2008, 10:08
Lokalizacja: Wrocław City/Barcelona

Postprzez Flow » 21/8/2008, 16:45

YZF R1 napisał(a):powiem Ci że dla mnie porównywanie czy lepsza na miasto będzie F4 czy RR czy Daytone czy każda inna 600 to takie troche szukanie dziury w całym. każda jest nie wygodna i na każdej pozycja nie jest do jazdy turystycznej czy miejskiej.


powiedz mi ty piszesz tylko po to zeby nabijac posty YZF?
kazda inna 600? aha czyli wynika z tego ze taki fazer czy bandit jest tak samo wygodny jak daytona czy RR? to spoko

poza tym pozycja na f4 jest duzo wygodniejsza niz na typowo sportowych motocyklach...napisalem ze bezsensownym pomyslem jest polecanie RRki na miasto a ty mi wyskakujesz ze daytona jest tak samo nie wygodna...ale co to ma do rzeczy? bo nie kumam.Luku chce wybrac ktorys z tych motocykli a ludzie mu pisza ze to swietny motocykl na miasto,on bierze to moto z USA wiec sobie wezmie RR i sie okaze ze bedzie zalowal bo nie tego oczekiwal,nie rozumiem Cie kompletnie i z logiką to ma jak dla mnie mało wspólnego.
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez YZF R1 » 21/8/2008, 18:44

jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem to nie czytaj proste... nie wiem tylko czemu sie pompujesz i mi tu piszesz ze sobie posty nabijam żal Ci że masz mniej bo nie rozumiem... poza tym ja nikomu tu nie doradzałem ani RR ani F4 byłbym bardzo daleki od tego... wyskakuje z daytona kolego ponieważ uważam że: czy to daytona czy RR czy R6 czy ZX6R czy inny sportowiec o tej pojemności nie jest motocyklem na miasto! są to motocykle sportowe i jak chcesz znać jego zastosowanie to pojedź do poznania na tor! i nie mieszaj tu Bandita czy fazera.... Logika jest w tym (już ci tłumacze) że motocykl typu GS500 ER5 są małymi motocyklami ekonomicznymi lekkimi z którymi nie trzeba się męczyć w korkach zaś z taką dajmy na to RR-ką nie jest tak fajnie więcej spali jest nie wygodna trudniej się manewruje w ciasnych miejscach poza tym w mieście się szybko nie jeździ a więc całe ciało spoczywa na rękach. podkreślam że jestem miły i kulturalny a ty za to zaczepny! olo skumał o co mi chodzi i nie ma problemu z moja wypowiedzią więc nie wiem do czego pijesz... nie ładnie tak kolego motocyklisto...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Flow » 21/8/2008, 19:54

ale to ty mi zawsze dogadujesz na temat daytony i dla Ciebie r1 to cos idealnego i zawsze z tym sie wywyzszasz,a tak postów Ci strasznie zazdroszcze zwłaszcza iz piszesz takie rzeczy,dla mnie poronanie zx6r czy gixera do f4 ktory nie jest motocyklem TYPOWO sportowym jest nieracjonalne,myslle tylko i to ciagle pisze ze pisanie ze RRka jest lepszym motocyklem w miasto niz f4 jezeli chodzi o wygode czy technike jazdy jest poprostu glupie,chyba podkreslam chyba ze ktos lubi sportowa jazde tak jak my,tylko o to mi chodzi,jezdzilem na f4 i naprawde jesli chodzi o porownanie wygody siedziska np z moja rr czy daytona to wogole dzien do nocy,dlatego uwazam ze jezeli jest on normalnym uzytkownikiem,nie hardkorowcem to chyba lepiej mu bedzie na wygodniejszym motocyklu i bardziej zwrotnym w korkach,mimo wszystko pozdrawiam i łapka w góre :)
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez YZF R1 » 21/8/2008, 22:17

hehe Flow my to się kochamy mordo jedna.... chciałbym nadmienić że nic w tym poście nie pisałem o R1! również nie wiem skąd takie domysły że ja Ci dogaduje na temat Daytony przecież to świetny sportowy 3 cylindrowiec który jest nie do podrobienia i mało ich w Polsce a to ze R1 dla mnie ideał to fakt ale bez przesady kolego nigdy się nie wywyższałem że mam R1 są nowsze mocniejsze szybsze!!! bardziej wole przy szpanować umiejętnościami doświadczeniem bezpieczną jazdą a nie takimi głupotami czy mam R1 czy coś innego! co do tematu to nie mogę się zgodzić z tym ze F4 to nie jest motocykl sportowy w tamtych latach F4 była sportem Hondy w klasie 600 niestety to prawda....
W latach 99-00 sportowym 600 była F4 a 1000 był 99 Franek SC33 a w 00 był 929.

Łapka Łapka przyjacielu :wink:
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Flow » 21/8/2008, 22:50

:) no my to widac lubimy konwersowac :D przy wodce to bysmy byli najlepsi kumple,ale wracajac do tematu to mowisz ze f4 bylo motocyklem sportowym w tamtych latach,mozliwe tu akurat przeszlosci nie znam ale czy np dosyc spora nie dzielona kanapa nie swiadczy o pewnych pociągach w strone turysty?jesli mowimy o mocy to jasne,swoje potrafi pokazac i zabawka nie jest ale mi tu glownie chodzi o wygode:) a zreszta niech sie autor tematu w koncu wypowie co mu pasuje najbardziej bo my to mozemy gadac i gadac:) pozdrawiam równiez.
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez olo113 » 21/8/2008, 23:56

oj, żebyście się tylko nie pocałowali zaraz.. :lol:
R1 zdaje testy na miasto, zwrotnością, bez porównania do nakedów, ale nie można mówić że nie nadaje się Flow.
Wkońcu niewielu z nas tak sądze w codziennej eksploatacji zapatruje się na środowisko w jakim będzie jeżdzic (za wyjątkiem crossów), ale to temat na inną dyskusje
Życie jest za krótkie żeby być małym.
yamaha R6
Avatar użytkownika
olo113
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 552
Dołączył(a): 15/5/2008, 10:08
Lokalizacja: Wrocław City/Barcelona

Postprzez Flow » 22/8/2008, 09:54

a czy mowa byla o r1 na miasto? jakos chyba ominał mnie ten temat...
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez YZF R1 » 22/8/2008, 11:06

Flow kanapa jest 1 a nie podzielona dlatego że Honda się późno obudziła z dzieloną kanapą.... i to raczej nie tak ze ma zacięcie turystyczne tylko fakt ze honda jest troszkę do tyłu.... dlatego tak szybko powstał F4i Sport bo musieli zatuszować porażkę po F4 poza tym chcieli za bardzo nawiązać do F3 a konkurencja ZX6R R6 oraz GSXR już kanapy dzielone miały. No na alk kiedyś trzeba się zgadać....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Flow » 22/8/2008, 11:35

w takim razie zwracam honor :) z tego co Luku mi napsial na gg to wybiera miedzy Gixerem k6 ,cbr 600rr i f4 i co bedzie po okazyjnej cenie w USA to wezmie.
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez YZF R1 » 22/8/2008, 12:05

Ja bym brał K6 ale to już nie moja decyzja...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Flow » 22/8/2008, 13:22

o k6 wiem tylko tyle ze to fajne motocykle,ale nie jechalem wiec wypowiedz sie YZF czemu akurat stawiasz na gixera,ja tez chetnie czegos sie dowiem :)
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez YZF R1 » 22/8/2008, 13:29

K6 to bardzo nowoczesny i lekki motocykl chyba jedyny godny rywal r6 z tego samego roku sporo elektroniki. ja zrobiłem rundkę K6 600 bardzo rasowy sprzet jak na swoja pojemność super się wkręca co prawda tym co ja jechałem był na seryjnym tłumiku więc jak odkurzacz chodził super skrzynia bardzo precyzyjna mały skok nie trzeba było nogą wachlować jak np w R1 mi bardzo podchodziła waga i moc. Co do wyglądu to już kwestia gustu mi sie akurat podoba... w porównaniu z RR-ką czy F4 to naprawdę bez porównania sprzęt...
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez milus » 22/8/2008, 18:48

witam

Widzę, że pod moją nieobecność średnia wieku na forum znów zmalała, szkoda że poniżej 13 lat. Poważni ludzię po 30 lat robią z siebie pedałów, a dzieci piszą żeby korzystać z wyszukiwarki, która pokazuje 1500,782 tematów.

P.S. Na sportowych motocyklach jest wygodnie na goldwingu, wierzcie mi na słowo.

Pozdro i lewa noga w górę.
600:D Spawacz ram....
milus
Świeżak
 
Posty: 147
Dołączył(a): 17/8/2007, 12:32
Lokalizacja: Legnica

Postprzez Luku » 23/8/2008, 11:20

Chyba przyszedł czas na to żeby sie wypowiedzieć ;) tak jak napisał juz wczesniej flow walka sie rozgrywa pomiedzy f4i sport, rr i k6. W zaleznosci od tego co sie trafi po okazyjnej cenie to wezme bo każdy z nich zawsze był moim marzeniem i każdy ma więcej zalet niż wad ;). Też jestem skłonny ku k6, ale niestety ciezko dostac k6 za 16 tys nawet jeżeli mamy zamiar przytargać go zza "ołszyn". Ale jak sie trafi jakiś po lekkim szlifie to nie będe przebierał tym bardziej że k6 w stanach chodzą w cenie przynajmniej rok starszych rr ;).

pozdro ;)
Avatar użytkownika
Luku
Świeżak
 
Posty: 119
Dołączył(a): 6/5/2006, 11:47
Lokalizacja: Kęty (małopolskie)

Postprzez olo113 » 23/8/2008, 13:32

bierz K6, tylko licz się z wysokimi cenami, motor całkiem nowoczesny, bezawaryjny, tylko te nieszczęsne ramy.
Życie jest za krótkie żeby być małym.
yamaha R6
Avatar użytkownika
olo113
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 552
Dołączył(a): 15/5/2008, 10:08
Lokalizacja: Wrocław City/Barcelona

Postprzez olo113 » 23/8/2008, 14:12

masz problem z czytaniem..?
Życie jest za krótkie żeby być małym.
yamaha R6
Avatar użytkownika
olo113
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 552
Dołączył(a): 15/5/2008, 10:08
Lokalizacja: Wrocław City/Barcelona

Postprzez olo113 » 23/8/2008, 14:18

pewnie że są, tylko widzisz evil, gro użytkowników miało popękane ramy w gixerach. Szło to hurtowo
Życie jest za krótkie żeby być małym.
yamaha R6
Avatar użytkownika
olo113
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 552
Dołączył(a): 15/5/2008, 10:08
Lokalizacja: Wrocław City/Barcelona

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na gr